tramal?

mites nää 50mg tramalit? onko viihde käyttöön?

Kyllä niistä on.

Mut jos et oo ennen testannu niin aloita varovasti ettei tule huono olo - 100-150 mg on ihan tarpeeksi ekalle kerralle.

Toisaalta jos olet kipuun saanut niin säästä vaan siihen mihin ne on määrätty.

Juu, minä ainakin tykkään.
Parhaillaankin :smiley:
Joku 10-15,näin.

oon nyt syöny näit 6 ja poltellu olot iha jees

Ehdottomasti ja muutenki hyvä lääke, lähes jokaiseen vaivaan.

Sanja :unamused:

ihan ok ryyni, jos hitaista tykkää… :smiley:

Minulle (enkä ole ainoa) tramal on nopea. Olen ollut joskus töissä koodihuorana niin tramaleissa kuin toisella kertaa metamfetamiineissa ja tramaleissa sitä juttua riitti työkavereiden kanssa ja tekemistä koneella niin hitosti enemmän kuin metapäissä… Tosin isommilla annoksilla alkaa se hidas puoli tulla esille.

Kannattaa myös ottaa tietenkin selvää minkälaisia annoksia ei kannata ylittää.

Hop, tramal on nopea minullekin. Suurin ero verrattuna esim. kodeiiniin tramadolin pitkäkestoisuuden ohella. Jos sinä päivänä tarvitsee tehdä jotain isoa/vastenmielistä tms. tramadoli tarjoaa auttavan käden. :slight_smile:
Kipuakin tramadoli lievittää mielestäni paremmin, kuin suhteessa sama määrä kodeiinia.

Paljos tuota kannattaa kiskoa(kun ei omaa toleranssia), oraalisesti/nokkaan?
Ja mites bentsoilla boostaaminen…?

Oraalisesti se 100-150 mg on riittävä aloitusannos, nokkaan en suosittelis edes yrittämään. Tekee vaan hallaa nenän limakalvoille… :unamused:

Olen omalla kohdalla huomannut että 10 mg diatsepaamia antaa kivan lisäpotkun - tiedä sitten onko placeboa.
Toisaalta nykyään on ihan turha yrittää boostailla yhtään millään, kun alkaa olemaan toi toleranssi vähän turhankin korkealla… :cry:

Katsoin vierestä kun kaveri nokitti tramalia, ei näyttänyt mukavalta. Ja kseinen kaveri myöhemmin luonnehtikin kokemuksen olleen “kuin olisi ampunut itseään haulikolla sieraimeen”. Eli voisi olettaa sen olevan Huono Idea.

Tattis infosta, jäi sekin tyhmyys tekemättä…
Mutta eipä tästä tramadolista taida olla viihdekäytössä oikein mihinkään, 100mg ei tunnu missään ja sain vähän aikaa sitten sairaalassa suoneenkin tota, eikä sekään tuntunut oikein miltään…

PALJONKO tota VOI(lue kannattaa) ottaa että tulee mahd. paljon positiivisia tuntemuksia eikä negatiivisia?
Siis semmonen annos että virtahepoakin hymyilyttää? 500mg?

Se on vähiten päihdyttävä opioidikipulääke - hyvä kipuun. Joillakin ei kolise ollenkaan…

mullakin nolla tolella kun otti 1mg xanorin paranti oloa.

Tramadoli ei vain ole minua varten, tuli taas eilen todettua.

Otin 100 mg, vain hyvin lievää euforian tunnetta, kenties placeboa. Ei 100 milliä kodeiiniakaan minulle mitään superoloja tee :unamused: mutta tuntuu se sentään jossain…

Kaiken lisäksi tuo 100 mg alkoi taas vääntää vatsaa todella ikävästi, ja yhä kivistelee… paitsi ettei tramadoli toimi minulla, niin tuntuu ettei vatsani siedä sitä alkuunkaan.

Eikös tramadolia myydä itsehoitolääkkeenä monissa EU-maissakin?
Ehkä sieltä turvallisimmasta päästä opioideja, käyttö on kuitenkin runsasta Euroopan mittakaavassa.

Onko muuten olemassa jotain sivustoa, joka pitää sisällään eri EU-maiden lääkelait/asetukset vai pitääkö etsiä jokaisen valtion omien lääkelaitosten kotisivuilta? Taikka sivustoa, josta löytyy statukset maittain eri lääkeaineille?

kun otan tramalia niin syön heti päälle jotain pientä.
esim. juustoleipä
sivuvaikutukset lievenee niin.

Samma här. Ärsyttää tyhjään vatsaan otettuna todella ikävästi.
Pakko muutenkin tehdä kaikkensa sivuvaikutusten vähentämiseksi kun noita nyt tulee todennäköisesti syötyä loppuelämä… :unamused: