tramal?

Kyllä myydään, ainakin Espanjassa. En heti viitsinyt
kysyä suoraan tramadolia, mutta Kerroin, että on
pää todella kipeä ja ensin ehdotti paracemolia, mutta
sanoin, että vatsa ei tykkää ja ehdotin sitten tramadolia. <3
Täti sitten toi paketin (60kpl) ja katsoin hölmönä
vähän aikaa ja pyysin toisenkin paketin :sunglasses: :smiley:
Myydään ihan Tramadol nimellä, ja tosiaan ei kysele mitään
eikä edes näkynyt punaista kolmiota :blush: :laughing:
Sanoi vain että 2-3 on hyvä syödä päivässä. :sunglasses: ,
mutta annostusta jouduin hieman nostamaan :sunglasses:
hih, kivaa on :open_mouth: :slight_smile: :astonished: :open_mouth:

Paljonko maksoi paketti?

Ah, Tramalit. Kuuluvat ihan ehdottomiin suosikkeihin. 150mg pitkävaikutteinen nassuun ja päivä on pelastettu. Sitä muuntautuu niinkuin paremmaksi ihmiseksi noiden vaikutuksen alla. Pitkään aikaan en ole uskaltanut syödä kun se riistäytyy käsistä kuitenkin, ja mä nyt kuitenkin pyrin elämään tän elämän suurimmilta osin selvinpäin.

Englannin yo-kirjoituksiin menin aikoinani Tramaleissa. E sieltä paukahti :sunglasses:

Maailmalta löytyy tramadolia 400 mg depotteina. Suomessa 300 mg depot on voimakkain mitä on. Kyllähän tollanen varmaan kantaa päivän yli hyvin. :slight_smile:

hmmmullois 5 vuotta sitten vahaksi menneitä tramaleita…taitaa olla tehot lä’hteny tai jotain myrkkyä kertynyt…sääli

Kannattais tähän sanoa vielä, että missä muodossa sulla ne Tramalit on. Kapseleina, depot-tabletteina, peräpuikkoina, injektionesteenä, oraalinesteenä …

no ne on injektionesteenä

Kuinkas paljon tota tramadolia uskaltaa ottaa… tänään otin 200mg ja miedot vaikutukset oli… Touhukas olo oli muutaman tunnin ja sen jälkeen tuli rento ja väsynyt olo. Missä se “turvallinen” raja menee ? 400 600 800 1000 ? Siis ilman toleranssia. Ilmeisesti pitkävaikutteisia 100mg tabletteja ovat. Nouseeko nopeemmin/paremmin nuuskaamalla jos murskaa noi tabut ?

Ei oo järkee ei joo tiedetään… ja sattuu nenään “ai ai ai”… :smiling_imp:

400 mg / vrk on sellainen turvallinen raja jonka lääkefirmatkin ovat määritelleet tramadolivalmisteilleen.

60kpl paketti kapseleita maksoi n. 8 euroa.

Olisi pitänyt vielä ostaa 200mg depottina pari isoa
lootaa, muttei kerennyt ja rahat meni viinaan :frowning: :blush: :smiley:

eilen 100mg tramadolia (tramadol hexal 2x 50mg jos pilkkua nussitaan)
vastasi ehkä samaa oloa kuin noin 180mg kodeiinia… paitsi että tramadol oli niin pitkävaikutteinen, että mulla oli pahaolo vielä aamulla herätessäkin… juttua ainakin riitti enemmän kuin normaalisti, välillä oli pahoinvointia, ja väsytti. tuo siis ensimmäinen kerta kun tuli tramadolia otettua.

Olen uusi tyyppi täällä (hymy kaikille) ja, seuraillut taustalta useamman kuukauden ja nyt vihdoin rohkaistuin kertomaan oman mielipiteeni. Tramal on kipuun kohtalaisen hyvä lääke, mutta itse tykkään kyllä ottaa sitä ihan “viihdekäyttöönkin”. Itselläni minimimäärä on 400mg, optimaalisen olotilan saan 600mg:sta, enempi menee jo hukkaan minulla ainakin (painan 50kg) 400mg vähempi ei tunnu missään. Minulla on suht pitkä pupre-ja muu lääketausta, mutta vaikka olen ottanut rauhallisesti jo yli vuoden(ilman subua, teemuja, piriä) tuntuu ettei kodeiinii ym. toimi kovin vähillä määrillä vieläkään. Tuntuu että kova tole on jäänyt päälle pitkästä tauosta huolimatta. Kuitenkin haluan painottaa etteivät kokemattomat ottaisi tällaisia määriä tramalia, sillä sen vaikutukset ovat kovin yksilöllisiä, ja saattavat aiheuttaa voimakkaita sivuvaikutuksia tai vaarallisen myrkytystilan. Itselläni vakiovaiva on virtsaamiskyvyttömyys, todella ärsyttävää kun ei kusi tule vaikka rakko on selvästi täynnä. :frowning: Onko muilla vastaavia/muita kokemuksia Tramalista? (pitkävaikutteinen tai perus?) :smiley: :stuck_out_tongue: :open_mouth: Kommentoikaa muutenkin jos siltä tuntuu! :laughing:

Noin se on niinku misssispuprre kertoo jokasel on oma tole.sivarit kyl taitaa olla kaikil samat. tosi hienoa jos olet ollut ilma muita rojui propsit sulle. :stuck_out_tongue:

Mulla oli aikanaan juuri tramalin (ja lisäksi bupren) kanssa toi virtsaamiskyvyttömyys, eipä kylläkään enää kun katetroin kusella käydessäni.
Monet tutut ovat aina aika ajoin tuoneet tämän ongelman esiin, joten taitaa olla melko yleistä.

No mun suurin päiväannos oli 750mg, kun kerran testasin.

Tuo ees futaa jollai 400mg annoksella.

Höpöhöpö… Vaikka kai tämä oli pelkkä provo :stuck_out_tongue:

kyl niitä helposti lista menee päiväs :laughing:

Itse olen vetänyt tollasia 2-3g satseja päivässä. En suosittele ilman kunnon toleranssia ja muutenkin tyhmää, kun vaikutus lakkaa kasvamasta tossa 400-600 mg kohdalla.

VH

Mullaki kokemuksena Taramalista, että pikemminki nopee ku hidas. Puhetta riittää ja aika menee siivillä. Itsellä 300mg optimaaliannos (ehkä 2 osassa vielä parin tunnin välillä). Ja tottakai se plussa että toimii todella kauan…

Mutt helvetti sitä kusemisen vaikeutta :imp: :laughing: