Vaihdatin just 100mg retardit 50mg liukeneviin mut ne alkaa pikku hiljaa maistua aika paskalle et kai täytyy pyytää sataset takas, tai sit ihan perus 50mg kapseli…
Mul tulee bupresta/kodeiinista tommoi. Kerran tyttökaveril olin kusel pari tuntia texeis, nukuin sit siinä hetken ku ei kusi sitten millään tule. Helvetin ärsyttävää kyl moinen.
haha Joskus olin 12 tuntia putkeen - otettuani ensin 150mg ja myöhemmin 300mg - hyvissä tramboissa ja kerram taisin saada virtsattua. Se oli kyllä hirveetä
Joskus opioideissa kun pitänyt käydä kuselkla niin on auttanut kun on ottanut sen käsisuihkun ja suihkuttanut kuumaa vettä kalua päin niin on jotenkin auttanut ja on onnistunut hoitamaan tarpeensä kiitettävästi
Pitää muuten varmasti kutinsa, täytyy kirjoittaa vinkki ylös (juu, mulla on sellainen pikku pokkari, johon kerään noita. Takuuvarma bestseller, kun valmistuu.)
Toi kuumaa vettä suihkulla kyrpään on kyl ihan vakio usein illalla ennen nukkumaan menoa, ettei sitten yöllä herää kusihätään. Koska juon vielä usein ennen nukahtamista ison lasillisen jotain limua tai vissyä. Ite en ainakaan saa mitää desin pisuja tulemaan ilman tota suihkua. Ja tramaleissa tosiaan muutaman kerran ollut pakko käyttää suihkua apuna.
oon huomannu kun tramaliin kasvaa toleranssi niin se
pissakin tulee helpommin ja taas toleranssin kasvaessa
kodeiiniin se kakkakin tulee paremmin. ei tarvi
timattiporalla avittaa
joo kyllä tulee tramalista etenkin jos ottaa niitä liikaa ja sama pätee kodeiinissa. oikein käytettyinä tramalissa virtsavaivat ovat harvinaisia. Pubret ovat siitä ikäviä että niissä on tavallista että saattaa tulla virtsaumpi. (kuin kalu ommeltaisiin kiinni). Siitä varotellaa jo paketissa ainakin temgesicin kohdalla.
Oon huomannu saman. Toinen on että painenlee virtsarakon kohdalta kevyesti (kuin pumppais) vähän aikaa niin se pistää kusen kulkemaan paremmin putken päähän.
Juu, tuo toimi minullakin.
300mg otin tramadolia ja muutenhan fiilikset oli ihan jees, kunnes huomasi ettei kusta tule. Kaikki kauhutarinat siitä kuinka jollakin oli joskus rakko räjähtänyt kun ei ollut kusella käynyt tuli mieleen. Rauhassa vaan ja hymy oli leveä kun alkoi vihdoin tulemaan .
Edit: Eihän tää mikään Mikä vaikuttaa-topic ollutkaan
Tramalhan on huonoin opioidi mitä on olemassa. Ei mitään kicksejä. Auttaa vain kiputiloihin. Yskänlääkkeetkin on sata kertaa parempia. Oon kuullu tän vielä niin monen opiaattikäyttäjän suusta?