Olen todennut tramadolin vieroitusoireisiin Zoloftin hyväksi avuksi. Serotoniini tasot laskevat huimasti 12-72h aikana jolloin saattaa esiintyä huimausta ja sähkömaisia ärsytyksiä päässäja koko kropassa. 50mg Zoloft tabletteja olen syönyt 25mg eli puolikaskin auttaa tasoittamaan serotoniinin.
Olen todennut tramadolin vieroitusoireisiin Zoloftin hyväksi avuksi. Serotoniini tasot laskevat huimasti 12-72h aikana jolloin saattaa esiintyä huimausta ja sähkömaisia ärsytyksiä päässäja koko kropassa. 50mg Zoloft tabletteja olen syönyt 25mg eli puolikaskin auttaa tasoittamaan serotoniinin.[/quot
Lääkekaapista kyllä löytyy rinnakkaisvalmistetta
sertralin 50mg. pitää kokeilla.
Jotenkin täällä palstalla tuollaisista tokaisusta tulee tunne, että nyt sitä joku spede sitten heti aikookin tehdä varoituksen vastaisesti, koska tavoite on vain päästä s8.
Täällähän porukka pyrkii olee enempi tai vähempi S8.
Esim. topikki mikä vaikuttaa nyt on erittäin suosittu
Sieltä oppii ettei mee mitään vaarallisiakomboja vetään.
Niin tuosta tramal+ alkoholi niin, kaikki ihmisen on todella erilaisia, ekoilla kerroilla kun otin tramalia niin tein sen “virheen” että menin juopottelemaan, mutta siinä kävikin niin että puolen yön jälkeen olin kumonnut melkein kokonaisen anisviina potun (0,75l), ja bileet jatku hyvin, jotenkin alkoholi ei vaikuttanut yhtään kun oli kovat tramalit pohjilla, en olisi ikinä selvänä kestänyt moista määrää viinaa.
Mä otin viime juhannuksena 300mg debot tramadolin päälle
litteen minttuviinapullon. Oli muuten ainuu kerta viime vuonna.
Noh kuitenkin se meni sitten niin kovaa päähä että en päässy
mihinkää baarii ku olin sitten niin soosissa. Loppuillasta
mä nukuin autossa q muut oli juhlimassa. Ilman tramadolia
olisin kiertänyt monet baarit ja nähny jos jonkin laista.
Kyllä se kilahtaa alko ja tramadoli yhdessä. Mut sen verta viä
että meitä on moneen junaan.
Ketkä on kuollut ovat olleet juoppoja ja on niitä muitakin kaikenikäisiä ja se on yksilöllistä miten nuo yhdessä tekee, siis on hyvä olla varalta ottamatta yhtäaikaa, no pari kaljaa menee jos se jjää siihen vierotus oireis on vaarallista ottaa alkoa, koska se vie sen lopunkin järjen
olen kans kuullut monelta että tramalilla tulee huono olo, varsinkin monet oksentaa, itselläni olo on kyllä mahtava, varsinkin kun serotoniini taso kasvaa huomattavasti ja päässä pyörii sopivasti, ruokakin maittaa erinomaisesti, mutta nyt alan kyllä vierottamaan itseäni, otan enään 100mg päivässä ens viikolla , ja sit sitä seuraavalla viikolla vaan joka toinen päivä. Asiat on elämässä sen verran hyvin että päivittäisellä käytöllä pilaa tulevaisuudessa kaiken, varsinkin oman elimistön. Mut niinku nimmari sanoo, tulen sitä silti harrastamaan ikuisesti mutta vain rentoutus merkeissä
Toivottavasti sä et oo tosissas ton harrastamisen kaa, se muuttuu työksi ennen ku huomaatkaan. Tramal on sitäpaitsi huonoin mahdollinen opiaatti, siis minun mielestäni. Jos käyttö pysyy hallinnassa vielä, se kannattaa sillon lopettaa, kun se ei oo hallussa, se on vittumainen lopetettava, nim.merkillä, kokemusta on… Siinä viedään isoa miestä ku pässiä narussa sen pari kuukautta, tosin mun juttu ei ollu tramalit, mutta kipeenähän sitä vetää vaikka mummonsa panacodit!
Toivottavasti sä et oo tosissas ton harrastamisen kaa, se muuttuu työksi ennen ku huomaatkaan. Tramal on sitäpaitsi huonoin mahdollinen opiaatti, siis minun mielestäni. Jos käyttö pysyy hallinnassa vielä, se kannattaa sillon lopettaa, kun se ei oo hallussa, se on vittumainen lopetettava, nim.merkillä, kokemusta on… Siinä viedään isoa miestä ku pässiä narussa sen pari kuukautta, tosin mun juttu ei ollu tramalit, mutta kipeenähän sitä vetää vaikka mummonsa panacodit!
[/quote]
Nyt puhut asiaa 4 vuotta vedin tramalia ja homma
oli muka hallinassa. tuli stoppi. lääkäriin. levozin
respa käteen ja sairausloma. ei pahemmin viekkareita ollu
levozinin takia mutta on se vittumainen lääke . mikään
ei pysyny käsissä ja kaatelin kahvit sun muut lattialle.
voimat poiss. ei ees jaksanu kävellä. henkinen puoli pitää
vielä saada kuntoon eli tramalin aiheuttama masennus.
Pääseeköhän tosta lopullisesti eroon? en tiedä nyt jo mietin kodeiinia lopussa homma meni niin että vetelin 100mg tramaleita
joka toinen tunti. sellasta pakonomasta syömistä vaikka
olo ei yhtään kummentunu ja tuli nukuttua miten sattuu.
joskus tunti yössä ja aamulla hevi satsi tramalia naamaan ja siitä töihin. sillo rupes miettiin että ei saatana ja lekurille myöntään tekonsa. tyoni kyllä hoidin aina tehokkaasti:) nyt kyllä työtehot
tippuu ainaki väliakaisesti,