Ihan kun mun tarina. Tällähetkellä tramadoli vähennys on loppu suoralla. Tolet nousi viime aikoina liian suuriksi 300-400mg kerta-annoksia 3x päivässä. Nyt ei tarvi kun 2x50mg kapselia päivässä. Pudotin eka 200mg debotteihin ja sitten 150mg nopeena ja nyt toi 50mg kapseli. Alunperin aloin korjaamaan kodeiini viekkareita tramadolilla. Siitä on nyt 1.5v sit kodeiinia aina välillä ku ei ollu mitää mut pääsääntösesti tramadolia.
Henkisesti prosessi on tajuttoman hyvin lähteny skulaan. Alussa kamalaa masista on vieläkin mutta se on tyyliin “mulla on hassu olo” ja se korjaantuu 0.2mg subulla noh se vie säryt olemattomiin. Ja sitten toi serotoniinin tasotus tapahtuu tolla 100mg päivittäis annoksella.
Jopas teillä on tarinoita, mä olen silti toitottanut itselleni että homma on “hanskassa”…mut toisin on, olen täysin koukussa kyllä tramaleihin, henkisesti…en sitten tiedä noitten viekkarien kanssa kun olen välillä 1 kuukaudenkin vetämättä, 1-2 päivää tärinää ja masennusta ja sitten ohi…nyt kyllä taas tuntuu että joka päivä täytyy olla sekasin, tänäänkin olen jo 600mg ottanut…kertokaapas te kokeneemmat mikäs olis hyvä tramalien vieroitukseen, kun nyt tuntuu olevan henkisesti kiinni ja ei saa millään tätä putkea poikki??
tämä on nyt kolmas vuosi kun tramalia vedän…panacodia en voi vetää, vatsa kouristelee ja muutenkin ei siitä tule hyvä olo…bentsoja olen kaikkia koittanut, en saa mitää fiilistä mistään, vähän niinkuin immuuni, uni lääkkeiksi kuitenkin sopii opamox…
Kyllä se näin on että sun tapauksessa ei oo enää mitää toivoo. Saunan taakse vaan ja bäng! vitsi vitsi. Sulla pitäis olla sellanen luotettava ihminen kenelle voisit kertoa kaiken. Silloin voisitte tehdä sopimuksen että hän ottaa sun lääkkeet (tramadolit) ja annostelee sulle niitä joka päivä. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Vähentämällä mä pääsin siitä eroon. Sullo kans toivoo. Bentsot on hyviä vapinaan masikseen ja panacodikaan ei varmaan yhden tabletin turvin tee sulle mahakipuja?? niinq ei mullekkaa. Mietis tota
Nyt kyl rupes nauraa toi toivo juttu, hyvä että joku koittaa auttaa, kiitos tästä, olin tos ilman ny jo 20 tuntia, nyt oli pakko ottaa 300mg…tekis mieli lapata lisää että pönttö olis löysällä taas 10 tuntia, mut tää saa riittää ny
Jooh, no ei ne henkiset tramadoli viekkarit ole vieläkään voitettu. Tänää tuli sitte hankittua ihan tosta noin vaa uus satsi. Onneks ei tee vielä mieli aukaista boxia. Jos olisin alkoholin ystävä vetäisin sitä niin voisin olla varma että tänään ei tulisi korkattua boxia mutta kun en ole niin täytyy vetää subu viivat
Ai tosta vaan uus boxi, mä en tollai iha voi tehä, tai sit täytys men toiselta lääkäriltä hakee, jos vedän 100kpl pakkauksen yhessä kuukaudessa kyllä se lääkäri vähä ihmettelis jos tulisin jo sillon hakee lisää,heh.
Jooh. Mullo 3 vakkari lääkäriä. Niitä on tullu pyöritettyä viime vuosina aika tiuhaan. Suunnillee joka 3kk tulee sama lääkäri vastaan. Nyt viime viikolla kun alko tehä taas mieli nii sain 100x3 50mg tramaleita eli kolmen kuukauden annoksen tosiaa nyt on onneks pysyny järki kädessä siinä hommassa.
Voi pylly…Täytyskö itekki hommata useimpi lääkäri tuttu, vois olla ympäri vuoden tramaleissa…ei vais…pakko pitää taukoja että niistä saa ne nautinnot, saan yleensä 100kpl 100mg debotteja, ei ne kauan kestä jos rupee päivittäin kiskoo, viikon kiskomisen jälkee menee koko laatta jo kerralla, mun tolet ainaki nousee niin nopeesti, mutta palautuu taas muutamassakin päivässä, nyttenkin 200mg päällä ja hyvin pyörii ja touhuttaa niin perkeleesti
On se kummaa kun vedin 5kpl Tramalia kahdella eri kerralla (kapseleita) eikä sen kummempia vaikutuksia tullut. Olin ihan, että HÄH, eivät olleet edes vanhentuneita. Tolet on tasan 0.
Ihan kun mun suusta. Tossa vielä viimu vuonna mä tein sillain kun oli iltavuorot toissä tai tein ylitöinä hankin 100kpl boxin nopeita ja sitten se viikko menikin tosi nopeesti ja rahaa tuli urakkavauhdila. Sen kans huomasin että viikon loppua kohden alko päivässä menee levy tramadoleja joka tietysti alkoi vittutamaan. Voimia sulle!
Multa löytyi sohvan alta joku napi ja kysyin sit kaverilta et mikä tää on et tiätääkse ku ite ei olli hajuukaan kokonappulasta.
Se sit vastas mulle et se on aika vahva tramali.
Mut onkos teillä hajua kuinka vahva Tramali se on? sellane oranssihtava mis oli joita merkkei…en nyt muista kunnol mitä merkkei ne oli ku oon nyt duunissa enkä sitä mukana kanniskele. Jeesais tosia palljon ja kiitos jo etukäteen