tramal?

Kannattaa imuroida tollaset, eikä laittaa suuhun.

Ihan kun mun suusta. Tossa vielä viimu vuonna mä tein sillain kun oli iltavuorot toissä tai tein ylitöinä hankin 100kpl boxin nopeita ja sitten se viikko menikin tosi nopeesti ja rahaa tuli urakkavauhdila. Sen kans huomasin että viikon loppua kohden alko päivässä menee levy tramadoleja joka tietysti alkoi vittutamaan. Voimia sulle!
[/quote]

Mulla on tullut sama juttu että olen töissä ruvennu kanssa popsii noita, kun homma kulkee ihan sairasta vauhtia silloin :smiley: …mutta nyt yritän palautua entiselleen eli työpäivät taukoa ja sitten vapaat tramaleissa, siten se 100kpl boxi kestää jo melkein pari kuukautta.

Niin erilailla vaikuttavat, no, lääkkeistä vain osa mulla tepsii, riippuu jonnin verran toki aineesta.

Tramalia ollut 50 ja 100 g vahvusina, ihan oikeisiin kipuihin.

Popsin niitä kuin karkkeja, eikä tunnu missään, sama on panacodeilla ja monilla bentsoilla, mennyt joitakin enemmän kuin lääketiede tajuaa tai/ja Farmaca tuntee.

Siksi pyrin minimaaliseen lääkitykseen.

Seroqueliin ainoastaan alkoi hiljalleen tulla sitä, että menin tokkuraan.
Enkä ole koskaan käyttänyt vain yhtä lääkettä, aina kummallisia yhdistelmiä, olipa psyykenlääkkeitä tai kipulääkkeitä.

Jos todella haluaisin päästä kivuista, silloin kun on ne karseimmat (ei liity aineisiin tms), morfiini vois auttaa, tulis hyvä olo, kipu tuntuis muttei se haittais. Sitä joskus sain tutulta, leikkauksen jälkeen jäi yli eikä tarvinnut turhaan. Kiitin oikein kauniisti :sunglasses:

tramal on kakka viihde käytössä hyötykäytössä 150mg on mainio. ehkä ne depotit on paljon mukavampia… tuskin olisin muuten niitä viimekesänä kuukautta syönyt päivittäin. nopeet on huonompia paitti ehkäpä yli 500mg annoksella :E tosi nopeesti kyllästyy nopeisiin. aina samaa vaappumista

Nimen omaan, olen huomannut saman. 2vk kestää mutta sitten
alkaa vituttamaan kun tolet nousee ja ei tule sitä oloa mitä alussa.
Kuitenkin valinta muiden opiaattien kesken on tramadoli niistä paras.
Ihmettelen kommenttiasi viihdekäytöstä. Itse vihteilen tramadolilla
usein. Mutta se on kyl siitä kiinni mitä kukin hakee. Toiselle
viihteellä oloon vaaditaan tramadolin rauhallisuus/päättömyys
ja toiselle 2mg rivaa.

Oliski tolet 2kk voimassa, viikon jälkeen saa jo laatan laittaa :cry:

Näinpä.

Muuten kenelläkään tietoa tramadolin ja SNRI-lääkkeiden vaikutuksista toisiinsa. Jotenkin olen alkanut epäillä, että jälkimmäinen heikentäisi edellistä. Muutamana päivänä, jolloin en ole ottanut nukkumaan mennessä tabua tuntuisi tramadoli toimivan paremmin seuraavana päivänä. Edellisellä kerralla oli tosin myös krapulan poikasta alla, joten tuon piikkiin olen tietysti sitä tramadolin erilaista vaikutusta järkeillyt.

Kyllä on tietoa, tramadolin käyttö ohjeissakin lukee että, ei saa käyttää mielellään minkään mieliala lääkkeen kanssa, tramadolihan on itsessään mieliala lääke, sillä on trisyklisten mielialalääkkeiden kaltaisia vaikutuksia. Tramal on jumala, se auttaa ja poistaa kaikki ongelmat, ainoo mitä se ei poista niin on raha huolet jos niitä on. Tramalihan lisää serotoniinin eritysta ja estää sen takaisin ottoa. Ainoa huono on että kun lopetat niin tulee masennus, kun taas mieliala lääkkeellä esim mirtatsapiinin lopetuksen jälkeen niin hyvä olon tunne yleensä jää, eli ei tule laskuja.

Koettu toi tramalin lopetus masennus. On kyllä tosi harmaa olo. Ei itketä mutta niin tyhjä ja turhautunut olo ei mikään kiinnosta viikkoon. Tarvii melkein 1kk niitä syödä päivittäin että tulee moisia vaikutuksia. Söin 300-600mg kerta annoksena joka päivä max 5h heräämisen jälkeen. Oli vielä 300mg depotteja niin ei tuntunut pahalta ottaa kun ei montaa nappia tarvi niellä. joku 600mg 50mg kapseleina = 12kpl = tuntuu aika ilkeeltä niellä kauhee kasa.

Käyttöohjeissa puhutaan muistaakseni erityisesti MAO-inhibiittoreista ja venlafaksiinista, joka on SSRI. Siksi tuo SNRI mietitytti. Tramadoli toimii kyllä sinänsä samalla lailla kuin ennenkin ja todennäköisesti syy on sitten toleranssissa tai kroppa ei ole tauonkaan jälkeen palautunut vielä tarpeeksi, jotta olo olisi kuin ensimmäisellä kerralla.

Edit: juu, eipä ollukaan venlafaksiini. Joka tapauksessa noista MAO-I:sta varoiteltiin.

Joo toi palautuminen on vähän mysteeri, jotenkin tuntuu että jos joskus jotain koittaa ekan kerran niin toka ei ikinä ole enään se sama, kroppa taitaa ikuisesti muistaa sen ekan kerran. nii joo MAO:ista siel puhuttiinki.

otin tossa yks päivä ensimmäisen kerran tramalia annos oli200 mg ja tuli ihan letkeejumitusfiilis. Ihan jees päihde mutta kyllä ennemmin santsaisin THC:hen ku tohon:P

On tramal parempaa ku kodeiini samoil annotuksil imo.

Ite sunnuntaina otin ~200mg Tramalia (+ 3 kympin pamia ja alla oli muutama siideri). Olo oli aika normaali, känni-olo vaan lieveni ja tuli sellanen pirtee fiilis. Mut seuraava ja sitä seuraava päivä meni niin jumissa, et huhhuh! Ei ollu yhtään hauskaa, kun ei jaksau tehä yhtään mitään, nuokuin vaan koko ajan.
Ei noi opiaatit oo mun juttu. Tuli taas huomattua :confused:

[Poistettu haitallisemman käytön suosittelua - Toimitus]

Varmaan myös paljon vaarallisempaa? :unamused:

Miten muuten toi tramal ja piri sopii yhteen,onko kenelläkään tietoa?

tramal bentsoja ja kaljaa = hyvä mut epäterveellinen kompinaatio.

300mg nopeeta + riva/alpo + punaviini <3

Tuli täs mielee että mitenkä on asian laita et kandeeko heittää tramaleit sairaana? Tuli täs yhtäkkiä 39 asteen kuume ja kurkkukipu ja tekis mieli ottaa vähä keveempää oloo huomiselle päivälle :confused:

Jos itse olen sairaana suosin kannabista ja buranaa, tuosta tramalista en oikein tiedä voihan se oloa parantaa mutta… no joku mua viisaampi saa kertoa onko sitä järkevää ottaa, itseäni jotenkin ajatteluttaisi joskus nimittäin nokitin pari milliä subua kovassa kuumeessa ja sain vain aika vittumaisen puolivalve tilan.