tramal?

Tottakai kannattaa ottaa. Tramadoli parantaa sun olon siinä määrin että voit helposti katsella telkkaa ja tehdä tavallisia askareita vaikka olisitkin kipeenä. Tää on mun oma mielipide

Tramadoli on paras lääke kipuun, ei viihteelle. Voi boostata lihasrelaksantilla esim. Dolan tai Rivatril.
Ja siis kipuun. Oikeessa Steve oot.

Ei niistä viihteelle oo enää noin 2000 napin
jälkeen. siksipä en niitä enää syö koska
negatiivisia vaikutuksia enempi ku hyvää.

Tuo on kyllä tosi juttu. Jos no pitkä tramadol putki päällä lopulta käy sillain että joudut ottamaan tupla-tripla annoksia jotta olo olisi edes vähän samankaltainen kuin ensimmäisillä kerroilla. Euforiaa on turha hakea pitkän putken jälkeen. Onneksi se tasottuu oltua ilman tramadolia jonkun aikaa.

No ei mulla nyt varsinaisia putkia oo
ollu mutta tramalit on vaan ruvennu
tökkiin vuosien saatossa. väsymys ja masennus jne.
Eli pitäs siirtyy astetta kovempiin jos oloja haluis.
onneksi mulla ei oo kontakteja täällä pikku-kylässä.
varmaan ostaisin subuu jos tarjottais mut hyvä
niin et niitä ei oo saatavilla. Pitää vaan elämässä
rimpuilla eteenpäin vaikka tuntuu että ei oo
enää mitään mielenkiintoo paitsi nyt ku otan
kossuu. Huomenna kärsin.
Elämä on raakaa.

Joo kyl se kantsi heittää eilettäin, helpotti oloo mukavasti eikä ollu enää sairas olo vaan ilta meniki sitte paikallisessa parilla oluella. Parit rivat ja telarin heitin vielä siihen päälle nii oli jees pössis… Siihen päälle vielä kunnon karstahitit niin kaikki oli hyvin :sunglasses:

Liika on liikaa…myös lääkkeissä.

Mites tradolan 150mg? Onko sama lääke kuin tramadol…

Sama vaikuttava aine, tramadoli.

Samapa tuo on. Tramadolia sisältää ja samoin toimii (siis kipua lievittää).

Mikähän tramadolissa tekee välillä sen,että on jotenkin ärsyyntynyt olo ja jotenkin hermoja kiristävä :question: vaikka muuten tosi pirteä ja hyvä olo onkin.

Ootkos tsekkaillu annoksien kokoa kun näitä oloja ollu?
Entäs sitä et onks seural merkitystä?

Mulla nimittäi kerran tuli tosi ahistava ja turhautunu olo tramaleis
ku ei ollu samanmielistä juttuseuraa :confused:

samat annokset noin suunnilleen aina ollu ja yksinään mä himassa aina oon,ni outoa kun välillä tulee se olo että kaikki ärsyttää ja aina taas ei…kait tää pääkuuppa on jotenki vähän vinksahtanu :smiley:

Mietis et oisko joillai arkihuolil tekemistä asian kaa :stuck_out_tongue:

Opiaatit tuo vähän tunteita pintaan, just silleen et pienet jutut ärsyttää, mut suuremmat -ja oikeasti vittumaiset- eivät juuri tunnu missään.

Ihan normaalia opiaateiss(-oideissa).

Tuliha sieltä vähä viisaamman kommenttiki :sunglasses:
Oma opiaattikokemus kun sattuu olemaan turhan rajalline :blush:

Houkuttelis tuo tamal-respan saanti. Kun on jo vuoden syönyt selkäkipuihin Panacodia, niin maksa taitaa sanoa moro piankin. Miten helvetillinen kipu pitää olla että tramalia määrättäis? Nyt alkaa jo yöunetkin olla max 3 tuntii pätkittäin…

Ootko ramaleita ottanu viihdemielessä?
Ei muuten tulis kysyttyä mut jos niillä aikasemmin viihteilly ni vois varmaa olla vaikeeta olla viihteilemättä niillä vaikka kipuun niitä pitäs ottaa.
Tai emt, mä oon varmaa heikko tai jotai ku noin ajattelen :blush:

Jos ei oppareita oo pahemmin kiskonu niin mikäpä ettei :smiley: itellä ei auta ramalit ees pääsärkyyn, subu-tolet on sen verran korkeet… :confused:

En ole ottanut missään mielessä. No kerrain sain yhden työkaverilta hirveään hammassärkyyn, mutten muuten. Autto ja tulihan melkohyvät olot sivuvaikutuksena :smiley: