Itse olen tos 300mg kokeillut näin aluksi tramaa, eikä vaikuttanut yhtään mitään… Paljon tätä pitäisi kiskoo “viihdekäyttöön”…? Jotkut jotain sanonut, että osalla ei tämä trama vaikuta ollenkaan…
Jos ei 300mg ekalla kerralla toimi millään lailla niin en jaksa uskoo että se alkas vaikuttaa isommillakaa annoksia.
Tai voihan se tietysti mutta onko kuitenkaa järkee ruveta leikkii?
Otitko muuten depotteja vai kapseleita vai veteen liukenevii? (vaiko kovana jätkänä suppoja?
Ja miten?
Ei mullakaan toiminu 300 ekal kerral, 500:kin tuli vaan pikkupöhnä. 1000mg ja siitä ylöspäin alko toimii mut niissäkin vaikutti se pöhnä voimakkaammin, joten ei kylläkään sovi kaikille.
noissa tramaleissa on se vittumainen juttu,et jos olot haluaa(ainaki minä)niin dose on iso!paljo on porukkaa kuopattu noiden,bentsojen ja viinan kombolla!!!joten aloittelijat olkaa tosi varovaisia!!!
Itsekin kun aikoinaan ensimmäistä kertaa kokeilin päihtymismielessä, niin otin depotteja 500mg, eikä se vaikuttanut mitenkään. Neljän tunnin kuluttua otin sitten 500mg lisää, mutta kahviin liuotettuna eli mahdollisimman nopeasti imeytyvänä, niin sitten kolahti Vaikutus oli todella miellyttävä sekoitus stimulaatiota ja euforiaa.
Mutta nykyään tole on vittumaisen korkea. Kun liian paljon tekee tuttavuutta kovempien jarrujen kanssa, ei Tramal enää toimi entiseen malliin, tai oikeastaan paljon mitenkään.
Useimmille riittää jo 200-300mg aiheuttamaan oikein hyvän olon, ellei sitten ole jarrutole ole noussut liikaa.
Tiedätkö yhtään tapausta henkilökohtaisesti?
Monet muutkin plinkkiläiset ovat varoitelleet tramadolin ja alkoholin kombottamisen vaarallisuudesta, jotkut jopa väittäneet että siitä seuraa välittömästi kuolema, mutta en ole koskaan kuullut tai lukenut yhdestäkään tällaisesta todellisesta kuolemantapauksesta. Ja tiedän monien käyttävän tramadolia alkoholin (plus bentsojen) kanssa ilman että ongelmia on ollut.
Pakko sanoa, et just otin selkäkipuun 300mg ja kipu kaikkos samantien. Teemuja/subua ois saanu ottaa vähintää sen pari millia HIHAAN, et ois samalle tasolle päässy kivunlievityksessä.
Kylhän subuista tulee euforiaa enemmän ja vähemmällä, mut kipuun on minusta tramut parempia. Ja pitkäkestosempiakin vielä.
En minäkään siitä viihteilyyn mitään saa menneisyydestäni johtuen, mut kipuun se auttaa oli tolet mitä hyvänsä (toisin kuin esim. subu). Ja tosiaan noihin refloihin myös yksi parhaimpia.
Btw, meil on kapu aikalailla yhteinen menneisyys noiden hitaiden kans… Sen oon huomannu sun juttuja lukiessa.