tramal?

Samaa mieltä myös minä Ryynärin kanssa että parhaat nuokut tramalista saanu. Noh Kratomi nousee kyl ykköseks mut lääkevalmisteista tramadol… niih ja oksikodoni… Mut pointti on se että jos saisin valita tramadolia tai buprea niin tramadolia kyllä kiitos. Paljon parempi kuin subukuosi. Kun olen tramadoleissa olen niin valtavan euforian kourissa. Ja stimulaatio tolkuton. Sedaatio näyttelee myös roolia kunhan vain osaa keskittyä sen vaikutuksiin. Parhaimpia lääkkeitä tramadoli.

Sitten toho alkuun. Mun mielestä buprenorfiini on kivunlievitykseen paljon tehokkaampi kuin tramadoli. Jos puhutaan kunnon hermosäryistä. Mutta silloin kun särytkin ovat sitä luokkaa niin ei siihen auta mikään. Jos hermo on puristuksissa ja jokin painaa sitä.

Joo lyhenne: Tramadoli mielestäni yksi parhaista opiaateista. En valitsisi buprenorfiinia viihteilyyn.

Buprenorfiini poistaa kivun tehokkaammin kuin tramadoli.

Miten te muka saatte tramalin kolahtamaan, mulla ei tunnu viinan kanssa eikä ilman vaikka kuin paljo ottais :unamused:

Hyvä kipulääke tosin :sunglasses:

Juu, olet oikeassa siinä, etten ole kauheesti mitään detaljeja kertonut täällä päihde/huumehistoriastani (ellei ole sit erikseen kysytty).

Lähinnä ohimennen aina tulee sanottua ja kyl meil on hyvin samantapainen menneisyys hitaiden suhteen. lopettamisia ja retkahduksia peräjälkeen, tosin mä olen nyt -huomattavasti-enemmän lopettamisen kannalla, sekä osittain jo onnistunutkin siinä.

Slloin tällöin tulee kyl otettuu, mut ei nykyään enää ongelmaksi saakka, eikä toivon mukaan otetakaan.

Elii lopettaminen on vaikeeta, mut se on myös mahdollista, Mä olen sua muistaakseni yhden vuoden vanhempi, ja sä voit ihan hyvin olla samanlaisessa (tai jopa paremmassa) tilanteessa vuoden päästä… eli mun iässä.

Ja vähän offia: Joskusmuinoin alkuaikoina kun tulit tänne foorumille, pidin sua ihan ääliönä - mut nykyään sä olet yks parhaista tyypeistä täällä IMHO.

Tsemiä vaan lopettamiseen, kyllä sä onnistut!

Hyvä, et mua pidetään asiallisena tyyppinä :slight_smile:

Ja kapu, meillähän ei loppuunsa edes ole kovin pitkä välimatka, joten yhteisestä historiasta ja kenties muistakin intresseistä päätellen ei olisi minusta ollenkaan mahdotonta, jos nähtäisiin joskus ihan livenä.

Ei siis asioikseen tartte liikahdella, mut jos käyntiä on puolin tai toisin, ni ei mul ainakaan mitään sitä vastaan olisi.

Mä oon ollu kerran miitissä ja kerran tavannut yhden naisen plinkin kautta - ja vaikka miitti oli hauska, niin kahdenkeskiset tapaamiset ovat minusta parempia.

Vois jutella ja kumota pari tuoppia eikä siinä välttämättä sen kummempaa tarvita.

Tietysti, jo sul on jokin periaate, ettet tapaa täältä ketään ni sekin ihan ok.

Tuli vain täs yöllä mieleen tällainen ajatus, kun itselläni on vain positiivisia kokemuksia täältä tavanneista ihmisistä.

Niin, ja tää siis ei ollut vars. ehdotus, vaan ihan pelkkä ajatus, koska asiallisia tyyppejä on aina kuitenkin kiva tavata lisää.

Kun ei se Tramal kaikilla toimi. Mulla ei toimi visuaalimatsku. Onko se niin ihmeellistä?

tramal+alpratsolaami niin varmasti huomaat että on jotain alla… siihen kun vähän holia niin euforiat on aika korkeat.

mut en suosittele erittäin vaarallinen kombo (ei pelkästään lamaantumisen takia)

Moraalinen dilemma:

Meikäläisen deekukämppiksellä on jäänyt tramaleita pöydälle, silleen huihai vaan, ja se on taas reissuillaan. Tai sitten se makaa sisäpihalla kuset housuissa, en mä tiedä.

Mä voisin ottaa ne, mutta sitten mä funtsin, että ehkä se tarvitsee niitä oikeasti. Vitut, se haluaa vaan sekasin jollain ja kyllästyi viinaan, tämäkin on mahdollista. Ja sitäpaitsi, jos sillä on respa, niin ei sen kuuri muutamaan kaadu. Oikeastaan mä pelastan sen viinan ja opioidin fataalilta yhdistelmältä.

Taidan olla sankari ja nyysiä ne pilsut!

Sinuna en ottaisi toisen ihmisen lääkkeitä ilman lupaa. Ensinnäkin ne ovat hänelle määrättyjä - eivät sinulle.

Toisekseen on vähintäänkin moraalitonta sekä epäeettistä varastaa toisen mahdollisesti kipuihin tarvitsemia lääkkeitä.

Jos sä oisit tuskissas ja tietäisit et himas odottaa vähän helpotusta, niin miten suhtautuisit kämppikseen, joka '“huvikseen” päättikin varastaa ne omaan hupiinsa, vaikkei oikeasti tarvitse niitä paskan vertaa?

Jos yllämainitsemani skenaario olisi totta, ja olisit ottanut minun (kenties viimeiset) lääkkeeni - en yleensä tykkää väkivallasta, mut tässä tapauksessa tekisin poikkeuksen, enkä katuisi tippaakaan.

Hommaa omat lääkkeesi tai ole ilman.

Tramal + Opatee…? Onko tossa kombossa riskejä tai kannattaako yrittää? Otettu jo 300mg ja futaa ihan hyvin kyl.

No itseasiassa tarkoitin tramaleja… mutta se on ohi jo

No nyt se on myöhäistä. Ukko vei tuotteet parempaan talteen, mutta ihmeen kauan antoi pöydällä lojua. Ilmeisesti sillä on taas tänään.

A) kanuuna

B) tosi vittumainen kanuuna

C) Ite ryssittyjä ihmissuhdeongelmia

Eli ota 1 100 mg rambo ja murskaa se jauheeksi. sit se huiviin veden kera ja toine kokonaisena alas. istu odottamaan noin 1/2 tunniksi ja kohta potki. et nuoku vaan säädät hulluna. muutaman tunnin jälkeen taas kokonainen huiviin ja avot. muista olla ottamatta alko samalla, voi hengitys lamaamtua. ja tää on koettu juttu.

Tietääkseni muuten ihan offtopic… Niin tramali respa otetaan aina apteekissa talteen, ja joka kerta saa käydä lääkäriltä hakemassa uuden (näin minun kohdalla kun polvi kipuihin määrätty, kun ei buranat auttanu) Tämän sanoin vaan sillä, että voi olla vittumaista hakee taas uutta, jos joku nyysiny viimeset

Onpas outoa jos lääkärille asti joudut menemään hakemaan. Ei vissiin sit ihan jatkuvaan käyttöön määrätty. Yleensä riittää ku vie paketin vaan vastaanottotiskille ja pyytää toimittamaan uusittavaks.

Jep niin luulis… ja normaalistihan senku viet, vaikka oxamin respan sinne uusittavaks, mutta kun täällä helevetin paikassa nimeltä arvauskeskus on jotku ihan omat säännöt näkäjään… multa otettu pois aina apteekissa tramal respa ni vaikee viedä uusittavaks… ja jos paketin kans meet ni sanoo vaa et vastaanotolle :imp:

Tos vedin viime vkl 450mg tramaa tabuina… Noh, vein joskus 8 aikaa illasta ja koko iltana ei oikeestaan mitn vaikutusta mut taas yöllä 3-4 aikoihin sekavuutta yms. ja koko aamun samaa tokkuraista huimausta yms.

Paljonkohan saa tota tramalia ottaa että tuntuu jossain? bupreen on tolet katossa…saan kohta noita 100mg depot. Järkevää varmaa aloittaa jollain 200-300mg…maha on tosi herkkä kaikille tollasille.

Jos maha herkkä tollasille ni kannattaa unohtaa isot annokset. Noi on kuitenki suht turhia pillereitä, siis liian monta joutuu syömään suhteessa hyväänolotilaan. Mut jos haluat niin kannattaa sellanen 400mg.

Jaa-a… Tos sit kokeilin ihan kunnol et miten se 750mg potkasee… → ei ainakaan minulla yhtään… :F Tolee ei mistään aineestä yhtään yms.

Ota muuten huomioon et jos et purassu niitä tms. ja otit siis ne ihan oikeaoppisesti vedellä alas niin ne kestää TOsiii kauan ennenkun alkaa fudaa.