tramal?

Yks päivä kävin kaverin mukana sossussa ja siinä venaillessa kuuntelin, kun yksi sossuntäti päivitteli toiselle kuinka lääkäri oli määrännyt sille tramalia johonkin kipuun (en muista mihin). Se oli sitten yhden ottanut ja voi voi sitä oloa “ihan, kun olisi juovuksissa ollut, en kyllä ota niitä enää KOSKAAN! Nyt mulla on niitä sitten 99 kappaletta vielä jäljellä…” blablabla.
Teki mieli mennä käsi ojossa sanomaan, että minä voin ne kyllä hävittää puolestasi. :confused:

Mä löysin tätivainaan kaappeja siivotessani 100 Tramalin lootan josta oli syöty yksi, ja käytettävä ennen-päiväys oli vuonna 2003. Teki mieli itkeä. :cry:

Jos ton käyttöpäivän takia aloit itkee nii turhaan itkit, syötäviä ne edelleen olis :E

Ois vai? :open_mouth: Entäs tehot, eli toimiiko samalla tavalla kuin normaalisti? Loota meinaan saattaa olla vielä tallessa, ellei joku muu ole mennyt hävittämään sitä.

Kai heitit roskiin? :mrgreen:

No voi herrajeesus ne on viel 10 vuodenki päästä käyttökelposia jos on vaa säilytetty vähäkää järkevis olosuhteis esim just jonku kotona hyllyssä, tehot voi minimaalisesti laskee mut 2000-luvulla “vanhaks” menneis ei tasan varmaa ole ees mitää eroo huomenna apteekista haettaviin. Että pidä hauskaa vaan, löytäsimpä mäki tollasia paketteja joskus, perkele.

Kylppärin kaapista se silloin löytyi, paketti näytää vähän kastuneelta mutta kapselit tuskin on siitä kärsineet. Hitto. Ja mun kun ei enää pitänyt koskea tramaliin ja olin lopulta vain hyvilläni kun näin että se oli vanhentunut. Luovuttaisin sen mielihyvin pois mutta minkäs teet kun on sääntöjen vastaista. :smiling_imp:

Voimmä sen ottaa vastaan iha sun omaks parhaakses :wink:

Entäs tramalit ja panacodit :question: Kannataako kombottaa :question:

Uskoisin jo tietäväni vastauksen mut mut…

Voi kombottaa. En tiedä kannattaako, mutta en näe syytä miksi ei.

Mun mielestä peräti kannattaa. :sunglasses:
On harvinaisen hyviä muistoja niiltä ajoilta, kun mulla vielä oli panacodeja jäljellä :sunglasses:

Terve!

Täs on tullu pari vuotta vedeltyy tramalia säännöllisen epäsäännöllisesti ja tolet sen mukaset… Lääkäri kirjottaa kuukaudeksi 100kpl 150mg debotteja ja ne tulee vedettyy joskus 2 viikossa :blush: ja sen jälkeen onkin sitten hurjat nivelsäryt ja “flunssa” sekä ripulia n. puoltoista viikkoa. Vakioannos on suurinpiirtein 900mg mut sekään ei enää viikon putken jälkeen tunnu muuta kun hölmönä olona ja sitä on enää turha buustailla kun ei auta millään lailla… Hölmönä tulee myö vedeltyy se 10kpl:n liuska eli 1500mg päivässä :confused: Tauon jälkeen kun tajuais pitää annostuksen vaikka 300-450mg ni sitä olis kiva nauttia ja puuhailla kaikkee mut vittu kyllä aina melkee pitää vetää ne nuokut ja kasvattaa tolet taas kattoon… Nyt koitan pitää tolet matalana ja syödä niitä krapulaan tai piri ym.-laskuihin. Subbaria tekis mieli tyyppää mut en jaksa käydä säätää sitä (eikä varmaan kannata?) Jooh… Tuli lätistyä ihan turhaa kai kun ei mitää uutta kuitenkaa tullu sanottuu. Niin, mä oon Rambo, John Rambo Bäng Bäng!

Mullakin on hyviä muistoja tramal+panacod. En ollut kovin montaa kertaa kodeiinia ottanut, enkä tramaleita koskaan ja sitten syöpöttelin 250mg tramadolia+60mg kodeiinia. Siitä on sellainen taianomainen tunne melkeinpä jäänyt, uskomaton fiilis, katselin vaan valvareita melkein koko yön ja hellin peittoani :sunglasses:

Tuttua juttua… vähän liiankin tuttua. Pitäs käydä sitä kodeiinia taas lisää :stuck_out_tongue:

Mä oon ottanu joskus 7kpl 200mg eli 1400mg päivän ja illan aikana. Oli kyl aika nuokut ja huippas päästä :open_mouth: Ja mulla ei juurikaan ole toleja hitaisiin.

Niin no en tässä määrillä hypettele mut kyllä sitä15x150mg:kin menny mut ei oo enää järkee kun kai on jo niin turta ettei tunnu miltää…Jotkuu reseptorit vituillaan tjtn mutta tauon jälkeen kyllä kolisee yli tonniset satsit :stuck_out_tongue:
Tosta panacodi+trallallaat on ihan jees kyllä. toinen lekuri kirjottaa sit pannarit joka kuukausi… Subbaria tekis kyl mieli kokeilla jos vaikka sais khunnon nuokukkelit…

Älä höpötä paskaa. Ei tollasia määriä, eiei.

Tramal ja muista bentsot, ni ei tuu epilepsiakohtausta… Vitun mukavaa muuten!!! :sunglasses:

Jos toleee… Ni vittu mä otan mitä otan… :blush: :sunglasses:

Miksi et vedä suoraan polakkaa, niin saat nuokut. Ei lääkkeillä tuu niin hyviä kondiksia. Korjaan, jos saat Dolcontiinia, saat kunnon nuokut :wink: