tramal?

mulla on satasen laatikko ylimääräisiä mut taidan pitää ittelläni “pahan päivän varalla”…
niitä saa just niin pali ku lekurilta pyytää…

Niinno en sit tiedä “toimiiko” mulla vai ei, oon joskus sanonutkin että vedin kerran 4000mg Tramalia eikä tuntunut päässä miltään… Mutta kun nousin seisomaan niin suoraan turvalleen ja jalat tuntu halvaantuneilta…pelästyin ja menin sitten lepäileen sairaalaan loppuyöksi varmuuden vuoksi…Niin teki ne vatsahuuhtelun mutta se oli vähän myöhäistä. Tramalia on joskus tietääkseni käytetty masennuslääkkeenä totta, en kyllä tiedä miten ssri vaikuttaa siihen.

Aivan sama juttu täällä. :slight_smile: Aikoinaan opinnäytetyön teossa tramal depotit oli just paras mahd lääkitys, toimivat aamu 7:stä iltaan asti ja kun piti haastatella ihmisiä puhelimessa, niin juttua kyllä riitti. Ja nälkä hävisi koko päiväksi. Kunnon Duracel-meininki!

Ainoa pienehkö miinus tramaleissa on annostelu. Jos sitä sattuu ottamaan liikaa, niin on PITKÄÄN ällö olo, eikä oikein mikään tepsi. Ja taas jos otat liian vähän , noita depotteja nimittäin, niin turha oloja on saada tasaantumaan ottamalla parin tunnin päästä “tasarit”.

Paras mahd. ns. tramal-ohjeistus on mulla ollut aina herätä aamulla mahd. aikaisin nappaamaan depot tramalit, nukkua vielä pari tuntia ja sitten herätessä- jos olot ei toimi miten olin suunnitellut, niin otan sitten 50millisiä sen verran, että toimii. Niiden vaikutuksen ku huomaa about 20-30min väh.

itsekkin sain sairaalassa suoneen ja sitten oli omat bupret mukana mutta kyllä mulla toimi se pelkkä tramalikin,sitten sain vielä kapseleita kun vähän valitteli lisää…mutta niin, eilen tosiaan otin 15ml metadonia ja 5 150mg tramalia ja muutaman telaketjun, ja voin kyllä sanoa että notkut oli HELLVETIN HYVÄT, vähän oudot omalla tavallaan, tuli hirveä nälkä jne mutta tykkäsin kybällä, subusta en saa edes oloja pysyn vaan terveenä kun siihen nii älytön toleranssi,tosin olin ollut jo 2 päivää ilman että sekin vaikuttaa, mutta suosittelen tramalia jotain 900mg annoksilla alottelemaan ja buustii vaikka subuxonea/subua/teemua/metadonia/contteja niin ette pety! en oikeastaan odottanut minkäänlaisia notkuja tuosta setistä mutta tulikin ihan jumalattomat, kannattaa miksailla ja koitella,ilman tolea varmaan 600mg on ihan jees ja siihe päälle tai sitä ennen joku pari milliä subua/subuxonea/metadonia, noilla on tullut todistettua että buustaa molemmat molempia, mut miksipäs ei muitakin opeja? suosittelen nollatoleransseillekkin, en tajua kun täällä lukasee jostain että “varmaan se 150mg on ihan riittävä annos” jos kunnon notkuja kaipaa niin kyllä se on se 600-1200mg vedettävä vaikka ilman buusteja…vittu porepäissäni taas jauhan mut menee se näinki

Tää on muuten täyttää paskaa.

Pari milliä subua nollatoleransilla on hitosti liikaa ja aiheuttaa varmuudella pahoinvointia ja ikävää. 600mg tramadolia nollatoleranssilla on sekin selkeästi liikaa ja ellei ole jonkinlainen poikkeus tulee varmana huono olo. Nämä yhdessä vielä niin en tiedä mitä tapahtuisi, kenties hengityslama? Ällistyttävää lukea tälläisiä suosituksia, miettisit mitä puhut!

mulla oli subun kanssa toi kusiongelma ihan vaan alussa kun alotin mutta helpolla se sieltä tulee =D sun kanssas oon vähän eri mieltä tosta mitä nollatoleranssin omaavat voivat ottaa, jos on ryynejä ennenkin syönyt (vaikkapa sitten panacodeja tai vastaavia) minulla esim 12 codia vesierottelulla ei aiheuttanut kuin hirveän kutinan, ja reflat vei hetkeksi pois mutta jos en halua päihdyttää itseäni vaan pit’’ reflat poissa, niin syön esim aamulla 150mg sama päivällä ja yöksi vaikka 300mg ja ihan hyvin pysyy reflat poissa, toisin kuin codeilla,nytten taas tiä mitä mun piti sanoa mutta älkää muistelko mitä olette panacodia ottaneet vaan testatkaa aluksi 300mg, jos siintä saatte notkut niin hyvä, jos ette, ota toinen samanlainen, niin silloin jo varmasti on huomattavissa jotakin, sitten kun siltä tuntuu nii voi tasavälein tankata lisää…näin opit myös tuntemaan omat rajasi joka on perkeleen hyvä tietää…ikinä ennole mistään foorumilta kysynyt mikä olisi oikea annostus koska tiedän millaisia vastauksia tulee, itse kun kokeilee pikkuhiljaa tankkaamalla niin tiedät missä raja menee

Oot kyllä kohtalaisen idiootti henkilö tän topicin perusteella.

totta turiset, vaikka en kyllä muistele, tarkoituksena kyllä lopettaa ja prosessi käynnissä kokoajan,subu siis on pahin tällä hetkellä, mutta nytkun kesä alkaa häämöttää ja bongorummut ja ruskea ihana jauhe kutsuu mua niin pakko se on vielä viimoiset kesänotkut käydä bongojen kera jossain tuolla nurmikolla istuskelemassa ja nauttimassa auringosta ja hyvästä seurasta <3

Captain planet, zemppiä sinulle, pysy sillä kaistalla! jos kysyä saan niin kauanko olit käyttänyt ja kauan meni että pääsit refloista/monta yritystä jouduit tekemään ennen kun tärppäsi?

itsellä nyt 2 kätkoa takana,tramaleilla ilman pollea/subua ollut parhaimmillaan siviilissä reilu 2 viikkoa ja nyt on menossa taas paussi,tämä on 6 päivä ilman buprea…tramaleita ja metadonia kylläkin =D

Kaikille tiedoksi: ei todellakaan kannata ottaa r0naXin tekstejä totuudesta.

Mitä sun päässä liikkuu?? Mä olen vannoutunut tramadolin ystävä ja en ole kuin kerran ottanut 600mg aj 900mg annokset. Silloinkin tärisin ihan tiedosta että onko tämä liikaa. Todella hyvät notkut kylä tuli mutta saman satsin saa PIENEMMÄLLÄ annoksella. Veikkaan että jos otan 300mg tramadolia (puolet vähemmän sun suosituksista) ja 0.5mg temgesiciä olisin kyllä muumiona. Sä voi olla yksilö 1:1000 jolla ei opiaatit futaa mitenkää joten se ei todista sitä että muutkin voisi kuunnella sun oppeja. 2mg bubrea saa “kokenutkin” vahvat olot. Tarkistaisitko selvinpäin nää viestit että onko sinne livahtanut pirin ansiosta liikaa numeraalisia lukuja :bulb: Suurimmalla osalla tramadoli tuo 150-400mg halutun olotilan.

Itse aloitan 400-500 mg, sen jälkeen buustaillaan pari vuorokautta (mulla tulee samoja vaikutuksia ku vauhdista, joskin miellyttävämpi ku on se rauhallisuusolo myös). Yhteensä menee sen parin vrk:n kuurin aikana just toi 1200-1500 mg. Toki kys. ainetta vedetty muutama vuosi joten en suosittele aloittelijoille. Muistaakseni hyvät meininkit tuli silloin noviisina joku 300mg.

No mulla on yl. sillai että hankin 50mg 100kpl ja sitten ollaa viikko tramaleissa. Alotan 200mg ja sitä menee 200mg buustina 3pv kunnes huomaa että levy menee päivässä ku tole nousee huimasti. Sitte se onki tyhjä

Sama juttu. Totesin että depotit ei sovi mulle - liian pienestä annoksesta ei tuu oloja, ja jos erehtyy ottamaan lisää liian pian, tulee tosi paska olo, laatta meinaa lentää ja päätä särkee. Normaalit 50-milliset toimii mulla parhaiten, mutta niitä vaan tulee sitten syötyä liikaa ja sadan paketti tyhjenee ihan huomaamatta parissa viikossa. :blush: Nyt lopetin muutama päivä sitten ja inhoja sähköiskuja tulee liikkuessa ja päätä särkee - selvästi tosiaan on SSRI-vaikutusta. Kerran sain epilepsiakohtauksen Tramal-kuurin jälkeen, nyt vois melkein varmuuden vuoksi ottaa stesoja. Tosin juuri nyt on sellainen fiilis vaihteeksi etten enää ikinä ota mitään. :imp:

Tramalia ja subua muuten ei kannata sekoittaa, koska bupre on osittainen antagonisti ja täten kumoaa tramadolin toiminnan. Vielä vähemmän suboxonea, joka sisältää vielä naloxonia, pahimmassa tapauksessa laukaisee reflat.
Ja metadonin päälle ei TODELLAKAAN kannata vetää subua.

Olen erimieltä tramadolin ja buprenorfiinin kanssa. Olot kestää pidempää ja tasaisempana tolla kombolla kun pelkällä subulla. Se että bupre on osittais agonisti ei kylläkään järjellä ajatelttuna voi toimia muiden opiaattien kanssa. Mutta olen myös jutellut muutaman muun henkilön kanssa jotka ovat huomanneet saman.

kaveri veti kerran tramadol-överit, annoin sille subua. Lääkärit sanoi että subu todennäköisesti pelasti kaverin hengen. Eli kyllä aika tehokkaasti kumoaa subu tramadolin vaikutuksen.

kaippa se riippuu vähän niistä määristä mitä otetaan.

0,2mg subua ja 500mg tramadolia luulis kombon toimivan.

Totta kai toimii silloin kun sitä annetaan enemmän kun pitäisi. Niinq nahka sano että dose ratkaisee. Jos subua mennää antaa esim. 2mg jonkun tramal kuosien päälle nii varmana se blockaa edes vähän tramadolia.

Oon kyl melko varma et vedin subua metadonin vetämistä seuranneena päivänä, enkä muista että muuta ois ollu ku hyvää oloo. Tosin voin muistaa väärinki ku oli pitkä kuosiputki pääl ja monia aineita jatkuvasti et mitä millonki oli.

No miten sen nyt ottaa…

Nopea vaikutteisia…
Viihdekäyttöön ilman muuta :wink: