Mä otin 40min sitten 250mg nopeeta tramadolia. Vaikutus alko 10min sitte ja nyt 40min menny ja ei vielä tullut piikkiä. Siinä reilu tunnin täytyy venata kokonaisuudessaan ennen kun piikki on voimakkaimmillaan. Mulla ainakin vaikutus alkaa hiipumaan 6h jälkeen. Huomaa siinä kun alkaa tehdä lisää mieli. Tosin ei sitä huomaa jos on tekemistä esim. töissä. Silloin saattaa mennä koko päivä sopivalla annoksella. Muuten kyllä se 8h on maksimi mulla ainakin.
Eli mitä täällä on puhuttu ja oman kokemuksen perusteella voidaan vetää johtopäätös että 6-8h vaikutusaika (sama mitä farmaca ilmoittaa) ja alkaa 40-80min päästä noin. Se että koska tramadolia voisi ottaa on itsestään selvä asia. SILLOIN KUN TEKEE MIELI!
Itse olin jumissa vielä koko seuraavan päivän (pelasin mm. tietokonepelejä nukahtaen aina välillä, ei niin koskaan käy normaalisti), kun otin 500mg tramalia joskus illalla. Miten pitkään tuollaisen määrän oikein pitäisi vaikuttaa? Kyse ei ole depoteista.
Ei siitä nyt varsinaisesti nukahda, mutta tulee samanlainen nuokkumisolo kuin muistakin hitaista. Hyvin lyhyet yöunet siinä välissä nukuin, aamulla heräsin jo seitsemältä “virkeänä”, kunnes aloin nuokkumaan taas koko loppupäivän.
Joo Tramadol EI oo tarkoitettu ränniin, sama kun bentsot…Oli sit HC narkkari tai ei niin eipä se sen enempää juuri ränniin potki. Paska aine muutenkin.
entinen pirinisti meni halpaan ja on nyt ihan helvetillisessä tramal koukussa, joo, henkisesti. kiitti lekurit, mä olen hakannu päätäni seinään nyt 4.5 kktta
millä vittu mä saan tän sykkeen loppumaan kun en haluais enää samaan kun joskus.
Elä hauku ainetta paskaks jos sä et oo siitä koskaan mitään edes saanut. Sano vain että ei toimi sulla. Paskaa se ei todellakaan ole. Pelastanu monta päivää ja saanut hyvän olon jos on tarpeellista.
Tramadolin kaksoisvaikutuksen (serotoniinivaikutus) takia ei kannata syödä SSRI samaan aikaan. Samalla kun SSRI:t voivat heikentää tramadolin analgeettista tehoa, voi yhteiskäyttö lisätä serotoniinisyndrooman riskiä.
No ne on nyt noita sivuvaikutuksia, on niitä SSRI mömmöissäki. Tramal, Ryynärin valinta 2007! Ehkä se on, kun niitä niin harvoin saa käsiinsä, niin se on jotain erikoista. Ihan kuin joulupukki penskoille.
Tänää tuli just huomattua, kun olen nyt viikon syöny 50mg tramaleita 200mg x2 päivässä nii aamulla kl. 05:00 (ennen töihin lähtöö) otin 200mg ja sitte ajattelin olla tänää ilman nii eikös päivällä alkanu masentaa iha vitusti ja meni kiinnostus kaikkee. Mä otin site kl. 16 seuraavan kerran eli äsken ja nyt sitte kaikki paska lähti pois. Ihme juttu toi serotoniini.