tramal?

Vois kuvitella et jos syötynä vaikutuksen alkamiseen menee melkein 2 tuntia niin nokitettuna kestää melkein saman verran. Oli sitten depotti tai kapseli. :open_mouth:

Kusilukon saa auki kun nojaa käsillä lattialle siten, että alaruumis rentoutuu(vähän niinkuin sammakkoasento) . Se voi vaatia harjoittelua.

Jos lihasten jännitys tasaantuu ja nousee pääasiassa yläruumiiseen tai koko ruumis rentoutuu, niin alaruumiin ollessa rento liruttelu onnistuu helposti.
Itse opettelin tekniikan heroiininkäyttövuosinani. Ja kaikilla opiaateilla/opioideilla tuo on toiminut.
Ja muistaakseni pissahätä alkaa jo olla sietämätöntä jo silloin kun rakko on puolillaan, joten mitään räjähdyksiä on mielestäni turha pelätä…
Se tosiaan toimii muillakin kuin minulla koska olen tekniikan muillekin opettanut menestyksekkäillä tuloksilla.
Seisten kustessa tuo kusilukko ei sitten aukea millään.

Mielestäni tramadolin kohdalla toi euforia ei oo millään tavalla verrannollinen otettuun määrään. Itselläni esim. 300mg antaa paljon paremmat euforiat kuin vaikka 500mg (sen hetkisestä tolesta riippuen tietenkin). Onhan siinä tietysti se threshold, et olot saa, mut liiaallinen boostaaminen johtaa ainakin itselläni vaan sekavuuteen…

Hyvin pitkälti mielentilasta ja muista olosuhteista kiinni toi euforian laatu tramadolilla. Subbarilla euforiat lähes irtoo poikkeuksetta, mut tramadolilla ei välttämättä aina - joskus taas irtoo ihan mahtavat olot.

Tossa olet oikeassa. Itsekkin suosin mielummin 200-300mg annoksia tramadolissa kuin suurempia 600mg<, koska suuret annokset tuovat chillailun väsyttävän puolen ja tekevät oikean kunnon lääke pöllyn. Silloin ei ole mitään kiinnostusta tehdä mitään, ei voi enää nauttia siitä olosta. Silmissä huomaa varsin hyvin että ei meinaa millään pysyä auki. Lukemisesta ei tule mitään saatikaan autolla ajosta.

Pienemmillä tramadoli määrillä on mukava chillata tai muuten vain oleskella. Sä voit valita kumpi olo on voimakkaammin pinnalla. Tramadolin ihana kirkas ja euforinen olo, jolloin tekee vain mieli katsella leffoja tai vain lukea sängyssä tai sitten se sedatiivinen olo milloin olet kuin tuulispää. Teet töitä tupakkatauollakin ei haittaa vaikka maailma kaatuu päälle. Sulla ei ole huolia vaan keskityt siihen olennaiseen. Kylillä kiva chillata käydä ostoksilla jne jne…

Siinä mun mielipide tramadolin vaihtohetoisesta mielihyvän hankkimisesta.

Tramadolin ihana ja kirkas euforinen olo.
Kyllä. Se ei mee semmoseks mössöks.

Mut katoppas wikipediasta mitä toi sedatiivinen tarkottaa.
:exclamation: Elä käytä termejä joiden tarkoitusta et tiedä. :exclamation:

:laughing: :arrow_right: sorge nussin sun lauseita ku ne on niin kiihottavia

Heah… tuossa kokeilin 50mg tramalin, siis 1 kappaleen. vaikutus alkoi vasta n 2h myöhemmin mutta kokemus oli todella positiivinen… Väsymystä oli kyllä aika paljon allla mutta tuntui iskevän odotetulla tavalla.

No lol. Vitun dorka! Jos kirjottaa kratomi stilkkari oloissa niin ei sitä aina tajua mitä kirjottaa!! Vitun pöllö mee sinne lastentarhaa pilkkua nussimaa vaan. Totta kai mä tiedän mitä sedaatio,sedatiivinen tarkoittaa. Ja mitä stimulaatio tarkoittaa. Sekotin vaan kun kirjotin niin tohkeissani. Kun piti kirjoittaa sedaatiivisista vaikutuksista ja stimullaatiosta ja sitten poistelin lauseita kun ei ollutkaan hyviä ja sitten tohon jäi se sun pilkun nussima sana. Kasva isoksi ääliö! Olet enssimmäinen kusipää joka täälä nussii pilkkuja, muut olisivat tajunneet että tarkoitin sitä toista sanaa mutta et sinä! hyi sinua :smiley: :imp:

Jatkampa tähän ketjuun kun en viitsi uutta alottaa yhden kyssärin takia. Eli kauanko tramalin vaikutus kestää ? Jos otan ensikertalaisena 100mg (2x 50mg kapseli), vaikutus alkaa n. 2h päästä ja loppuu … koska ?

Olis kiva tietää että mihin aikaan päivästä heittää napit naamariin. :stuck_out_tongue:

Annos tietysti vaikuttaa ja 100mg ei vielä ole paljoa. Toki jos ei aiemmin ole käyttänyt syntyy varmasti jo tuollakin vaikutusta(ehkä enemmän sitä stimuloivaa kuitenkin).

Noilla perusteilla ottaisin itse aamulla(niinkun yleensäkin).

älä ota kovin myöhään. et ehkä saa nukuttua.
aamulla heität napit tuulensuojaan…

pika tramali vaikuttaa 8-12 tuntia.

Kiitos vastauksista :slight_smile:

Olin ajatellut että vaikuttais 3-6h, hyvä että tääkin nyt selvis.

Älä ny kuvittelekaa että 100mg mitää mainittemisen arvosia oloja puskis tuntikaupalla :E

Voihan se ekalla kertaa kolahtaa, varsinkin jos ei omaa mitään tolea hitaisiin.

Sanja :unamused:

Kai se jotenki voi vaikuttaa mut epäilen suuresti että viel viihdekäytöstä vois puhua :E

Sehän riippuu ihan siitä kuinka jokainen viihdekäytön katsoo. Toisille se voi tarkoittaa totaalista nuokkumista (mitä tramalit ei edes mulla saa aikaan, vaan ennemminkin pirimäisen efektin) tai toisille taas vähempikin riittää. Siinä olet oikeassa että sun eikä munkaan eikä monen muunkaan kohdalla nuo tuntuis yhtikäs missään, pahan mielen sais vaan kun loppuu kesken :wink:

Sanja :unamused:

Pitkäkestoisten depot-tablettien vaikutus alkaa 2 tunnin kuluttua, mutta “pika-Tramalien” (eli kapseleiden) vaikutus alkaa paljon aikaisemmin. Pika-Tramalien analgeettinen vaikutus kestää 4-6 tuntia, ja mielestäni mahdollinen euforia ei sen pidempään kestä.

Joillekin kokemattomille ja nollatolen omaaville jo 100mg depot-tabletti saattaa kolista, ja silloin “pika-Tramal” kolisee vielä voimakkaammin, joskin tietysti lyhyemmän aikaa.

Kokeilemalla saat kaiken selville :wink:

pika-Tramal vaikuttaa mulla 20 minuutis ja depot noin 1-2 tunnis, siis tyhjään mahaan otettuna.

Mulla normi alkaa jossain 60-90min ja depot 90-120min, noin suurinpiirtein. Tosin ensimmäiset vaikutukset huomaa 30minuutin kohdallakin joskus.

Kestossa depot vie 12h vs 10h noin abouttia rallatilaa. Tosin isompi määrä depottia voi vaikuttaa 16h+. Tramali laskee muutenkin sillain ettei sitä edes huomaa. Tramali on kuin tuuli se olo vaihtelee aikasmoisesti 5-30 minuutin välein. Tosin joskus saattaa nuokkua pitkiäkin aikoja putkeen. Esim töissä tramal on siitä mainio että jos ei tarvitse tehdä mitään niin rentoutuessa välitön hyvänolon aalto tulee ja tehdessä plaaplaa… nääki on käyty läpi jo 100 kertaa. Eiköhä tehä FAQ ja laiteta plinkki kiinni. :laughing: