Tramal viihdekäyttö?

Totta, mutta tulehduskipulääkkeiden kohdalla voi tulla mahahaava jo säännöllisellä ohjeiden mukaisella käytöllä.

pari tyyppiä on kuollu tramal + alko kompoon… että sillee… :smiley:

vedin 2 päivää sitte 600mg tramalii ja 6 kaljaa, oli se ihan kiva olo, paitsi paikat puutu eikä kunnolla toiminu aina :smiley: Ärsyttävintä oli ku ei kusi tullu millään :smiley:

Oliskohan tästä enempää kokemuksia/ faktaa?
Kävi mielessä, että vaikuttaakohan toi kofeiini oikeasti jotenkin tohon tramadoliin, nimittäin pari päivää sitten kun sitä söin → ei vaikutusta (eli varmaan mullakin alkaa sitä tolea olla…)mutta kuinka ollakaan, kahvin jälkeen tuli aluks vähän huono olo & sitten alkokin jo toimia :sunglasses:

Bentsojen kanssa se on ihan totta että kahvi laimentaa niiden tehoa mutta se on erittäin vähäinen, tuskin havaittava. Tosin minun mielestä esim. tässä esimerkissä Alpratsolaami+Kofeiini voidaan jopa puhua erittäin järkevästä yhdistelmästä, koska tässä kombossa tuo kofeiinin piristävä vaikutus poistaa Alpratsolaamin mahdollista väsyttävää vaikutusta. Joten ainakin tuossa yhdistelmässä kahvista ei ainakaan haittaa ole. Kaikkiahan se alpo jonkin verran väsyttää jos ottaa hieman väärän annoksen. Kun Alpratsolaamissahan on erittäin tarkka se raja millä saa hyvät fiilikset ja vähän stimulaatiota. Liian vähän jos ottaa niin väsyttää aivan kamalasti (tässä se kahvi on erittäin viisas juoda). Jos taas liian paljon ottaa (eli ilman tolea 2.5mg+) niin menee typerään lääkehumalaan jossa ei saa mitään järkevää aikaseksi ja myöskin rupee hieman väsyttämään. Mutta oikealla annoksela kahvia ei tarvita. Johtopäätös: Väsyttävien bentsojen kanssa kahvit naamaan. Muiden bentsojen kanssa kahvit naamaan jos tekee mieli.

Tramadoli + Kofeiini = voimakkaampi stimulaatio. Onhan se selvää että Kofeiini suurentaa tramadolin aiheuttamaa fyysistä terhakkuutta ja korvia raastavaa puheripulia. Johtopäätös: Jos otat vähän tramalia (alle 300mg ilman tolea) elä juo kahvia koska olet jo riittämiin pyörremyrskyn kaltainen ilmiö. Jos taas otat ~400 (ilman toleranssia ja nopeaa versiota) niin kahvit on hyvä valinta, eihän sitä kukaan koko päivää jaksa nuokkua.

Tramalin päihdyttävää vaikutusta Kofeiini tuskin lisää. Ja jos lisää niin sekin johtuu vain siitä, että se stimuloi aivo impulsseja (jotka vaikuttavat koko kehoosi) hetkellisesti, jolloin “olet hetken aikaa ehkä paremmassa kuosissa”. Eli mistään ihmeen yhteis vaikutuksesta en kyllä lähtisi puhumaan.

Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Syön kans joka toinen kk satsin tramadoleja sen olon takia. Ei tarvi lähteä väärää tietä hakemaan respa riittää. Annos yleensä 200mg-450mg. Parasta on se kun pitkän tauon jälkeen saa tramadolia ja päivällä ottaa sellaisen 200mg olot. Se on paljon parempi olo kun olisi jo viikon käyttäny. Sellaisen olon kun saisi joka kerta.

Samaa mieltä, Tramadolin vaikutus on yksinään niin taivaallinen että mitä sitä suotta sekoittamaan alkoholilla. Kaiken kukkuraksi se ei ole terveellistä, yksilöistä riippuen se kossupullo jonka juot tramadolin vaikutuksen alaisena saattaa olla viimeinen pullo mitä juot ikinä.

Täällä ollut puhettä että ei se vaarallista ole. Eihän se pienillä annoksilla vaarallista ole. Mutta ÄLKÄÄ KOKEILKO. Vain tyhmät ihmiset ovat kokeilleet rajojansa. Tramadol 300mg ja litteä 30% viinapullo sai mut sammumaan. Eli siinä näkee monet ihmiset sanoo että toi ei mitää tee. Mä olen yksilö sinä voit olla huonompi yksilö.

Yhdyn Tramadolin puolestapuhujiin. :laughing:

Sain reseptillä tramal retard 150mg depotttablettina… Voiko viihteillä mitenkään vai onko noi depotit aina yhtä paskoja?

jonkun toisenki nikki näköjään mary jane, mut en oo kyllä minä…mut vastatkaa toho aikaisempaan

Käsittääksen ne pystyy jotenki muuttaan “toimiviks”, kaitne pienemmäks murskaks kahvin sekaa heitettynäki luulis vaikuttava nopeemmi/paremmi :E

Ok… kiitti paljon… :wink:

mulla tramal retard tomii paremmin kuin pika tramalit, eikä tule sivuvaikutuksia niinkuin pika-tramaleista. tasainen vaikutus, otan ne kokonaisina ja toimii hyvin.

Näin on näreet, me mersun kans tiemmä. :wink:
Oikeesti hitaat parempia, ainaskin mulla.

Murskaaminen ajaa asian, joskaan depot rakenne ei kokonaan hajoa murskatessakaan (lääke on nimittäin ihme liisteriä), joten veteen liuottaminen vaikkapa vie homman loppuun.

Itse tosin tykkään myös noista depoteista. Smoothi ja pitkä vaikutus.

Parempi ottaa mieluummin lisää tramalia kuin ruveta kombottamaan sitä alkoholin kanssa. Alkoholit ja opioidit ovat aina enemmän tai vähemmän hankalia nauttia yhtaikaa turvallisissa määrin - ja vielä enemmän niin jos hommasta ei omaa aiempaa kokemusta.

Jos kuitenkin otat yhtaikaa niin juo mieluiten mietoa alkoholia hitaasti siinä vaiheessa kun tramal on jo potkinut kunnolla sisään niin pystyt ainakin paremmin tarkkailemaan tilaasi.

Omasta mielestäni kahvi sopii tramalin kanssa yhteen. Vaikka tramal on opioidi niin monille sillä on selkeästi amfetamiinin kaltaisia vaikutuksia - ja olen huomannut, että kahvi ja kofeiini tuovat näitä voimakkaammin esille. Itse pidän tramalissä juuri eniten tuosta stimulanttivaikutuksesta enkä alkuunkaan niin paljon sen opioidivaikutuksesta.

Retardit ovat ihan “toimivia” sellaisenaan - ne vain liukenevat hitaasti, joten vastaavan vahvuuden saamiseksi vaaditaan suurempi milligrammamäärä, mutta vaikutus taas kestää paljon pidempään ihan kerta-annoksella.

Jos kuitenkin haluaa rikkoa depot-rakenteen niin siihen on kyllä ihan oikeasti toimivakin - ja todella helppo - metodi, mutta valitettavasti sitä ei voi kertoa täällä. Murskaaminen voi nopeuttaa imeytymistä, muttei se varsinaisesti tuhoa depot-rakennetta.

Robsku, samaa mieltä olen siinä että kahvi kuuluu tramadolin kanssa yhteen. Toimii myös kodeiinin kanssa. Se antaa kivan lämpiman tunteen ja boostaa mukavasti.

Itse pidän nopeista tramadoleista enemmän kerta vaikutus on voimakkaampi ja hivenen erilaisempi. Jos taas debotteja ottaa niin silloin tosiaan on tasainen olo. Debot sopii hyvin shoppailupäiviin ottaa mukavan annoksen ja ei tarvitse sitten lisätä kokoaikaa ja on ilo tehdä ostoksia :smiley:

Sen kummemmin aiheeseen tutustumatta, sain käsiini 50mg tramaleita, aiemmat opa kokemukset vain kodeiinista. Monta noit olis hyvä heittää huivii noi aluks?

Joo selvis olinpa hätähouse

Mites essot traman kanssa? kumoaako vaiko jättää vaan suosiol väliin?