tykkään kyllä tramali oloista mut joskus on vahingossa(?)tullu syötyä liikaa,nii sit on tullu tosi oksettava olo ja joskus saan niistä mukavasti virtaa…ja joskus taas ihan väsynyt olo!!
On, paitsi iv.
[/quote]
Miten?!?
Toi on muuten outo lääke/huume toi Tramal. Välillä tulee tosi hyvä olo, on niin pirteä ja jaksaa kaikkea, ja välillä vaan putoo
Pahinta siinä on se olo, kun luulee, että tajuissaan olevana voi saada hengityslaman ja sitten sitä skitsoilee…
Yietääks kukaan mistä mä puhun?
Voiko oikeesti hengitys lamautua Tramalista niin, että sä oot tajuissas ja tiedät, että nyt mun hengitys vaan loppuu, kun mä on ottanut ayramalia(tai jotain muuta vastaavaa)
Miten?!?
[/quote]
Ambulanssis ite oon saanu, emt sitte miten sen muuten sais hihaa nakeltua.
Ihan sama mulla. Siis että välillä väsyny olo ja välillä tosi fiilis olo. Ja samaan tapaan tullu oksettava olo kun on maistellu liikaa niinq kerranki ku tuli maisteltua 700mg. no hukkaahan ne sillon meni
ei niistä hengitys lamaa tuu millään vaikka hiukkasen
bentsoakin ottaisi. jos on enemmän kokemusta aineesta
niin jotkut vetää viinaa päälle normaaliin ryyppäys tahtiin.
mutta ei kannata viinaan sotkee.eli viina peittää tramalin
vaikutuksen ja hyvä aine menee hukkaan.
työmiehelle tramal on kumppani jaksaa painaa duunii
ja jopa nauttia siitä…
Mjoo eipä tuo mulla hidastanu dokaamista yhtää mut ei toisaalta subutexikaa hidasta ;E
Suosittelisin käyttämään noita lääkkeitä harkiten! Noi vahvat kipulääkkeet aiheuttaa sisäisiä verenvuotoja pitkä-aikaisessa käyötssä!
No, mutta tietenkin jokaisen oma-asia, että mitä puuhaa
Meinaatko burana800?
Suosittelen ottamaan sitten asioista paremmin selvää, jos kerran apteekissa olet töissä. Mahahaavat ovat ihan noiden mietojen särkylääkkeiden aiheuttama vitsaus. Vahvoilla kipulääkkeillä(opiaatit, opioidit) on muita haittavaikutuksia, mutta kroonisessa käytössä ne on turvallisempia kuin noi buranat ja ketorinit.
Parasetamoli taas sitten käy maksan päälle…
Taidat tosiaan puhua tulehduskipulääkkeistä…
Vedin noit 200mg ja 4 kaljaa päälle. Kylne mul jotenki toimi mut aika tilttailuu se oli ja oksennus lensi 3 kertaa aamul. Mut tänää koitan uudelleen pilven kera
Ei sitä alkoholia näiden kanssa
On tuossa jotain tottakin, ainakin olen itse todistanut pari tapausta.
Onko tuo vitsi? Kukaan muu täällä ei olekaan ottanut asioista selvää, vai? Tuo kyllä taas todistaa sen, että apteekki on kuin KELA: jos saman kysymyksen esittää kolmelle työntekijälle, saa kolme eri vastausta, eikä mikään niistä pidä paikkaansa.
Itsekin taidan jatkossa päättää jokaisen viestin sanoihin “olen ottanut asioista selvää!” Eiköhän se tuki jokaisen vastaväittäjän suun
Tramadolia sisältävät tuotteet mun lemppareita. Annokset yleensä 500mg<… Mut vaan muutaman kerran kuussa, ei siis ongelma. Respalla. ei tarvii laittomasti ostaa.
Aika hyvin suurin osa tääl on perehtyny käyttämiinsä lääkkeisiin, mikä on mielestäni hyvä asia. Itse kans luen vieraiden lääkkeiden (onko sellaisia toimivia) tuoteselosteet tarkasti ja otan muutenkin selvää, ennenkuin alan syödä niitä yms.
Ihan tuttuja nuo “erittäin harvinaiset sivuvaikutukset” ovat ainakin minulle, mutta eivät ne hengenvaarallisia ole ainakaan vielä tähän asti olleet. En tosin ymmärrä, miksi pilata hyvän lääkkeen fiilis alkoholilla???
Sisäisistä verenvuodoista ei ollut mitään mainintaa ainakaan Orion:in Lääkeluettelossa 2002 Tramal-valmisteen kohdalla. Liekö sitten Tramadin ja Tramadol poikkeavat sivuvaikutuksissa? En varmaksi sano, mutta en oikein jaksa uskoakaan…
Lähinnä tulehduskipulääkkeet aiheuttavat mm. mahahaavoja. Itsekään en ole ennen kuullut opiaattilääkkeisiin liitetyistä sisäisistä verenvuodoista.
En jaksa lukee muitten vastauksia mutta oma annokseni (1200-2000mg) on varmaan vähän suuri sulle, mut se on tosiaan kun köyhän miehen amfetamiini, tulee hyvä fiilis ja ja jaksaa valvoo mutta ei tuu negatiivisia haittoja. Paitsi tietenkin se että nukut 2vrk sen jälkeen.
…Typerä känniviesti
Kyllä sitä kuule vähän kaikesta tulee jos tarpeeksi kiskoo.
Mm. Yhdellä kaverilla jouduttiin leikkaamaan sisuskaluja amfetamiinin aiheuttamien sisäisten verenvuotojen takia.