Hän tarkoitti varmaan nauttineensa YHTEENSÄ 1250 mg tramadolia depot-tabletteina eli esim. 11kpl Tramal Retard 100 mg:tä ja sitten 1 kpl Tramal Retard 150 mg:tä. Vaihtoehtoja on monia.
Minä olen ottanut maksimissaan 3 kpl Tramal Retard 100 mg:tä murskattuna ja siitä on tullut ihan mukava olo. Ei mitään erityisempää euforiaa, mutta kyllä siitä sen verran mukava olo tuli, että voisi ottaa useamminkin, kuin mitä olen käyttänyt tramadolia.
Käsittääkseni tuo murskaaminen ei poista Tramal Retardeista sitä depot-rakennetta täysin, joten oisiko olo kovinkin erilainen jos nauttisin vaikka 6 x Tramal 50 mg kaps.? Vai onko tramadoli tosiaan niin nynny opioidi, ettei se tunnu oikein missään?
höh, kyllä minulla toimii vaikka olen 3 vuotta käyttänyt opioideja säännöllisen epäsäännöllisesti, viimeisen kesän päivittäin.
Tuntuu 100mg tramal ja mistä yllätyin eniten niin jopa yksi porepanacodi antaa lämpimän olon. normaalisti vedän buprea tai konttiineja.
Yksilöllistähän se on, ja riippuu toleranssistakin. Itselläni kyllä toimii ihan hyvin, vaikka subuakin on tullut vedettyä. Tiedän tapauksia joille se ei tunnu toimivan ollenkaan vaikkei ole mitään tolea opiaatteihin/opioideihin.
Tramal ei minulla oikein toimi, ei vie edes pääkipua johon sitä määrättiin.
400mg vain lievitty, piristi ehkä vähän, mutta ei mitään euforiaa…
Mitään toleranssia ei ollut, mutta nyt ne ei edes lievitä kipua
Kumma kun jollain 300mg tuo älyttömät euforiat, mutta minulla
ei edes kipua vie. Mistä lienee johtuu.
mulle määrättiin tramaleita 50mg x 8 kertaa vuorokaudes
joskus 98 vuonna en tieny koko lääkkeestä mitää eli ei olut tolee.
lääkäri sano älä ajele autolla ekana päivänä jossei ole pakko.
sain ajella tramaleissa laillisesti
se anto heti 100kpl satsin.
jatkos parin viikon välein sain 100kpl satsin.
sit vielä kaikki muut lääkkeet lisäks.
Onko kokemuksia liukenevista tramaleista?
Liuotetaan 1/2dl veteen.
Eipä ollut kovin hyvän makuista.
Viimeksi oli kapselimuodossa ja sitä ennen depot tabl.
Vettä oli n. 1 dl ja 50mg x 6 eli 300mg tramalia
Alkaa ehkäpä nopeammin vaikuttumaan.
Juuri noin 5-10 min sitten join litkun ja nyt alkaa tuntumaan jännälle.
Itse söin yli pari vuotta tramadolia 600 mg/vrk ja sivuoireet oli niin häiritsevät, että siirryin Temgesiciin. Temgesic ei aiheuta läheskään niin paljoa ongelmia kuin tramadol, mutta temgesicin lopettaminen ei ole mitään kivaa…