Tramal viihdekäyttö?

Sain nielupaiseen poiston jälkeen lekurilta tramaleja. Nappasin eilen illalla niitä muutaman, ja tuli aika euforiset fiilikset.

Kellään kokemusta Tramalista? Miten Tramalin vaikutusta voisi vahvistaa? Pienellä määrällä alkoholia?

ZIP!

“Totta kai kannattaa vetää keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä ja viinaa sekaisin. Käytä nyt päätäsi edes hiukan.
Jospa söisit niitä ihan siihen mihin ne on tarkoitettu.” Hei waakku…oletkohan sinä nyt ihan oikea henkilö vinoilemaan lääkkeiden väärinkäytöstä? :wink:

Jostain olen kuullut että pieni määrä alkoholia vahvistaisi tramalin vaikutusta…

En suunnitellutkaan tempaisevani pulloa kossua ja liskallista tramaleja =)) Henkihän siinä lähtisi.

On kokemusta Tramaleista…tai enemmän Tramadoleista (kapselit mun mielestä parempia). Se on tietysti makuasia mut mun mielestä viinakset ei oikein sovi niiden kanssa, mieluiten otan Tramadoli pelkästään (tai möyhyjen tai kodeiinin kanssa). :sunglasses: Mut niinkuin sanoin niin taitaa olla makuasia.

Aika perseestä ovat viihdekäytössä. 400mg murskattuja depot-tramaleita pisti vaan oksentamaan ja väsytti helvetisti. Ehkä pienen pientä euforiaa mutta eipä mitään ihmeellistä…

Joo, lievää oksennuksen tunnetta mullakin on ollut. mut se meni nopeesti ohi. illalla (eilen) otin 3kpl tramalia kerralla, menin kyllä aika tutkalle…ja aamulla kun heräsin, pupillit oli nuppineulan kokoset…ei ollut normaali olo ollenkaan…otin äsken 2kpl tramaleja, hetken pukkas kylmää hikeä mut nyt taas aika letkeä olo…mulla ei opiaatteihin tai johdannaisiin oo minkäänlaista toleranssia…tähän ikään (28v.) ei oo koskaan tullut niitä rouskittua, reseptillä tai ilman.

mulla tulee tramalista niin paljon sivuvaikutuksia etten enää pahemmin
niitä ota (johtuu varmaa siitä kun söin niitä toista vuotta)
kodeiini on hyvä
mut sitäkin harvemmin ku oon kyllästyny siihen nuokumis tilaan.
pitää taukoa niin toimii paremmin :smiley:

ZIP!

tramaliin ja viinaan on kuollut paljon ihmisiä vahinkossa :exclamation:

ok, eli ilmeisesti ei kannata ottaa tippaakaan kun on tänään rouskinut tramaleja…?

Musta tuntuu joskus kun olen juonut pari kuppia kahvia tramadolien päälle, että se kofeiini jotenkin vähän tehostaa tramadolin vaikutusta. Voi olla pelkkää kuvitelmaa…? :wink: Bentsojen kohdalla taas olen kuullut kofeiinin vähentävän vaikutusta, mutta joskus kuulin sen päinvastoin lisäävän sitä. En tiiä kumpi pitää paikkaansa vai pitääkö kumpikaan…

mulla on kova tole tramaleihin.
lähinnä ne vaan piristää ja jaksaa
paremmin tehdä töitä,urheilla.
joskus oon ottanu tramaleita ja viinaa
reippaasti.ihan tavallinen känni siitä
tuli ei huomannu tramalin vaikutusta mitenkään.
nykyään joskus bentsoilla buustaan vaikutusta.
ei todellakaan enää tuu mitään euforiaa.
kodeiinia mielummin jos vara valita.

mb kerroppa tramalin sivuvaikutuksista
mitä sulle on tullu pitkän käytön jälkeen?
mulla on jotenkin veto pois jos en ota tramalia.
semmonen heikko olo ja vatsassa kiertää.
ei oikein jaksais tehä mitään fyysistä

Mullakin tulee kaamea väsy ja viekkarit ilman tramadoleja. 2 vuotta nyt olen päivittäin käyttänyt. Kauankohan menis niissä viekkareissa jos lopettais tuosta vaan.

ei mulla mitään hätää oo jos
kotona saa olla mutta kun töissä
pitäis jotain tehdäkkin. viikon
kun olin ilman niin vireys palautu.
mutta kun ei malttanut olla ilman
niin tässä sitä taas ollaan.

niin ja kun joskus oon reilummin
bentsoja ja tramaleita käyttäny niin
on pari vuorokautta menny nukkuessa
lopetuksen jälkeen.

ZIP!

No aika kauan joutuis sit viekkareissa kärvistelemään… Kerran lähdin matkalle ilman tramadoleja. Olin siellä pari päivää, ja se riitti, oli nii-in huono olo että piti palata kotia lääkkeiden luo. Ei jaksanut tehdä mitään, väsytti mut ei saanut unta, haukotteli, tärisi ja kouristeli jatkuvasti, ja silmistä valui vedet (tyypilliset opaviekkarit siis). Bentsot ei auttaneet edes kouristuksiin. Onneks ei oo tarvinnut olla vielä päivää pidempään ilman niitä tässä parin vuoden aikana, kun mulla on varmat lähteet mistä niitä saan. Mut mistäpä sitä koskaan tietää millon joutuu stoppaamaan syystä tai toisesta.

ZIP!

hei waakku ja katti, saako kysyä mistä syystä olette alun perin alkaneet tramalineja syömään? ja Waakku, pyydän anteeksi, sotkin sinut erääseen toiseen.