Tramal viihdekäyttö?

Mites jos aamul vetäny tuhdin tramal annoksen uskaltaaks illal vetää jo ekstaasia?

En menis kokeilee.

Ihme juttu et jollai toimii niinki pieni annoski ku 100mg.

Mulla lähest nollatolella 500mg täyty kiskasta ennenku alko tuntuu missää :frowning:

Iteki otin 400-500mg doseja ilma sen kummempaa vaikutusta, epämääränen eikä kovin miellyttävä pöhnä vaan. Mut 100mg iv anto hyvät valvarit muutamaks tunniks. Nyt ostan ehkä muutamia satoja/tuhansia milligrammoja lisää lähiaikoina, en o vuosii syöny nii saapa nähdä miten vaikuttaa.

2oomg ku ottaa muutaman niin tosi jees ja vähä kaljaa ja benzoi :sunglasses:

Mihin tuo perustuu? Tramadolihan on opioidi ja SNRI, eikä ainakaan niillä ominaisuuksilla vielä automaattisesti mitään serotoniinipiikkejä saada aikaan.

Mulla jytää 100mg tramalia ihan täysillä, tulee vitun hyvät fiilikset, 200mg on jo ihan kuin pumpulissa kelluis, uni tulee hyvin. Enempää en oo koskaan tarvinnutkaan.

Tää on kans toinen lääke bentsojen ohella, jonka viihdekäyttöä en henkilökohtaisesti ymmärrä, sillä mulla ei isotkaan annokset sano yhtikäs mitään. Ei yleensä poista edes sitä kipua mihin niitä olen joskus syönyt. Hassua! Hyvä niin kai sitten, eipähän tule tästä lääkkeestä ongelmaa.

Jos essot vapauttaa serotoniinia (vai estääkö takaisinottoa, en muista) ja tramadoli myös estää takaisinottoa niin luulis että voi jonkinlaista serotoniinisyndrooman poikasta ilmetä?

unet menee täysi pakko ottaa aamulla
jos yöllä meinaa nukkua. 100mg toimii
mainiosti jos on reflanpoikasta. en tykkää
enää käyttää tramalia parinpäivän putki
ja väsymys sitä luokkaa että nukkuu
parivuorokautta. onko munuaiset menny?

SNRI on muuten sama kuin SSRI, paitsi että se serotoniinin lisäksi estää myös noradrenaliinin takaisinoton. SSRI ei ole ekstaasin kanssa vaarallinen, vaan ainoastaan heikentää ekstaasin vaikutusta, joten en näe mitään loogista syytä miksi SNRI olisi vaarallinen.

Hmm, meniköhän mulla puurot ja jauhot sekasin :stuck_out_tongue: Katellaan.

Vähänkö vituttaa tommoset :frowning:

Täsmälleen samaa ihmetteepi Venice. Kun en muutakaan vastausta ole tähän ihmettelyyni saanut, niin oletan että vastaus on just toi yksilöllisyys. Ihmeellistä kun kodeiini toimii mulla todellakin isolla T:llä, mut Tramal ei ollenkaan, ei edes usean sadan mg:n annoksilla. Sama kuin Buranaa söisi. Tai no Buranakin vie kivun paremmin!

Tramal on mun salainen suosikki. 200-400mg ja oolalalaa… Ihania valvareita. Oispa viikonlopuks jostain tramaleita. Mä vaihtaisin kaikki mun benjamiinit, mitä tonne kaappeihin on kertynyt, niin levyyn tramuja anytime. :confused:

Mulla tramal alkoi toimia vasta parin kerran jälkeen. Ekoilla kerroilla tuli vaan hillitön pahoinvointi ja päänsärky jo yhdestä 50 millisestä mutta kun totuin aineeseen ja pystyin ottamaan enemmän, tulikin sitten jo oloja, jotka tosin on aika lievät, mutta pitempikestoiset kuin pannareilla. Mä sain kanssa aluksi olot jo sadasta millistä mutta kyllä se mopo senkin kanssa karkasi käsistä, vaikka ei yhtä nopeasti kuin kodeiinin kanssa. :blush: Kivun se mulla kyllä vie paremmin kuin muut, tarviin vaan ehkä puolet siitä määrästä mitä joudun pannareita syömään jos haluun kivun pois.
Vieläkään en tiedä vaikuttaako se että oon syönyt kodeiinia niin paljon, eli toimisiko tramal paremmin jos ei olisi tolea kodeiiniin. :confused:

Onhan ne tramut ihan hyviä vitutuksenpoistajia, mut ei se niidenkään viihdekäyttö ihan ongelmatonta ole (kuten ei minkään).

Kipulääkkeinä erittäin hyviä, vars. selkäsärkyyn 0/

Jee!!! Käyttäkää vaan oppareita viihdekäyttöön, katsotaan puolen vuouden päästä… :smiley:

Kodeiinitole nostaa myös tramadolitolea. Itse kun vaihdoin Panacodit todella runsaan käytön jälkeen Tramaleihin, ei 500mg depotteja sanonut mitään. Heitin sitten neljän tunnin kuluttua perään toiset 500mg kahviin liuotettuna, ja johan alkoi toimia.

En mä ole huomannut mitää tollasta. Yleensä silloin ennen kun pidin kodeiinista taukoa syömällä tramadolia niin en moista huomannut. 150mg tramadolia tuntu mukavan euforiselta ja stimulatiiviselta. Son yksilöllistä