Puuh, kiva lukea että menee huomattavasti keveämmin mielin. Tästä on hyvä jatkaa!
Moi,
Hyvä. Anna palaa!
oo, IHANAA!! Ehkäpä itsekkin olet ollut jotenkin rennompi kun et ole pelannut, niin ehkäpä hänenkin on ollut helppo olla oma itsensä Eikö ole ihanaa kun pääsee pikkuhiljaa eroon pahasta ja saa tilalle jotakin todella ihanaa <3
Unohdin jo kaiken muun mitä piti kirjoittaa sulle ku tulin niin kovin onnelliseksi (:
Mitenkäs lomapäivät ovat menneet?
Vähän samankaltaisia ajatuksia tullut tuosta rahasta mut vain päinvastoin, oon ihmetellyt et vaikka nyt on enemmän menoja ja vähemmän tuloja kuin ennen niin miten se raha riittää vieläkin hyvin. kai sitä tulee helposti ostettua muka enenmän kun on enemmän rahaa, mut en tiedä ku ei mulla oo koskaan ollut tapana ostella turhuuksia.
jatkan mun nöppänän kanssa puuhastelua, kirjoitellaan taas (:

Naiset ja pelaaminen ei sovi mulle, mutta kummastakaan en varmaan koska pääse eroon. Ilman pelejä ja naisia olisi nytkin hyvä olla, mutta aina jompikumpi on vaivaamassa ja pilaamassa mielialaa.
Moikka,
Tuossa lainauksessa sinä sanot ne asiat, joiden ympärille nyt “sosiaalinen lähipiirisi” konkretisoituu. Luulen, että naisystäväsi käy yhtä ristiriitaista tunnemyrskyä tahollaan. Mutta, puuh, kuten olet huomannutkin, elämähän saa aivan eri sisältöä meistä tytöistä. Aivan samoin te miespuoliset tuotte väriä naisten elämään hyvin erilaisine, mutta kiinnostavine sisältöineen. Se on se ihmisen kaipuu tuntea läheisyyttä ja antaa sitä toiselle…rakkaudeksi sitä sanotaan.
Olet upeasti hallinnut pelihimoasi ja se on erinomaista. Elämäsi on kuitenkin tuntunut olleen “tuuliajolla” , kunnes aloit järkiintyä ja otit elämäsi ohjat käsiisi! Kyseessä on sinun elämäsi ja sinä määräät sen suunnan nyt. Upeaa. Ehkä naisystäväsi on varovainen ja haluaa vähän katsella, miten “asiat etenevät jatkossa”. Kun pysyt vahvana, etkä päästä enää pelaamista sotkemaan asioita, niin tulet huomaaman, että “synkät pilvet yksi toisensa jälkeen katoavat taivaaltasi ja aurinko näkyy. Auringon lämmönhän jo tunnetkin…”.
Ilmeisesti maailmankaikkeuttakin on helpompi ymmärtää kuin naisia.
Kyllä se tyttö olisi jo löytänyt “paremman” jos ei olisi sinuun ihastunut.
Muista vain pysyä poissa peleistä riippumatta muista asioista.Hyvä suhde ei sulje pois peliriippuvuutta.
Ihanaa kun kesä on tulossa .Osta nyt hänelle joku kaunis kukkakimppu tai jotain vastaavaa.Et ehkä ole tarpeeksi selkeä tapaus hänelle.Et ainakaan ole varasijalla vaan ykkössijalla
Olen kokenut ja koen noi sun tuntemukset. Asiat vaan menevät eteenpäin, ja tuntuu kuin mihinkään ei itse pystyisi vaikuttamaan. Jos voisi menneisyyttä muuttaa, niin kukapa ei niin tekisi. Itse tietäisin niin monta käännepistettä elämässä, joissa toimisin toisin jos tietäisin sen minkä nyt. Mutta asian toisin päin kääntäen, jos olisin tehnyt asiat toisin menneisyydessä, niin olisin jäänyt ilman montaa ihanaa asiaa ja kokemusta, joita tässä hetkessä ei tule arvostaneeksi.
Sanotaan ettei raha tuo onnea, mutta kyllä se oloa suuresti helpottaisi. Itse en haluaisi olla mikään upporikas, jolle rahalla ei olisi merkitystä. Halusin, että itsellä olisi sen verran rahaa, että kun tilipäivä koittaisi niin tilillä olisi jäljellä pohjamunana muutama satanen. Se olisi ihanaa! Nyt tässä tilanteessa kun tili tulee, niin kaikki menee laskuihin, eikä riitäkään. Sitten taas sinnitellään kuukausi, ja toivotaan et pian olis taas tilipäivä. Ja sama homma kuukaudesta toiseen. Ei ihme että koen olevani riittämätön, onneton, masentunut ja saamaton.
Olisi kiva harrastaa jotain tai keksiä muuta piristävää ajanvietettä mutta kaikki maksaa. Ja kun on koko ajan P A niin tuntuu parhaalta jäädä himaan sohvan pohjalle katsomaan telkkua ja masentumaan entisestään Jos olis parempi talous, edes hieman niin vois mennä leffaan, kavereiden kanssa syömään, keilailemaan/minigolffaamaan tms perheen kanssa, vkl reissuille toisiin kaupunkeihin, harrastuksiin jne. Tuntuu todella kiusalliselta yli 30 vuotiaana todeta, ettei oo rahaa lähteä vaikka shoppailee, risteilylle, reissuun tai vaik tyyliin eläintarhaan lasten kanssa, jos tuttava pyytää mukaan. Aiemmin lue.nuorena, oli helppo sanoa, ettei oo rahaa. Sehän on teineille/opiskelijoille ihan normaali olotila. Mutta nyt aikuisena en pysty sanomaan sitä noin vain. Kuitenkin jotenkin koen, että aikuisen ihmisen tulee osata hoitaa talouttaan järkevästi ja nuoruuden virheistä on opittu. Usein ei oo pokkaa sanoa, et en/emme voi tulla vaikka kuinka haluttaisiin, kun ei oo rahaa. Tällöin joku hätävale astuu kuvaan
Tosi ikävää!
Nyt kevään tultua oon taas yrittänyt viritellä vanhaa harrastusta geokätköilyä. Se auttaa ainakin itseäni keskittymään ja rentoutumaan, se pakottaa lähtemään ulos liikenteeseen/luontoon ja antaa onnistumisen iloa kun kätköt löytää. Ja mikä parasta, se on ilmaista! Suosittelen ja haastan sut kokeilemaan!!
Tsemppiä uuteen viikkoon oravan pyörässä. Carpe Diem, koska muuta emme voi!
Moi puuh,
Lopeta itsesääli ja suuntaa katse uusiin asioihin. Kun sinä soudat ja huopaat etkä toimi, niin asiat eivät etene minnekään päin. Työ on tärkeä, samoin ruoka ja lepo sekä pelaamattomuus. Mutta meillä kaikilla on tarve kokea toisen ihmisen läheisyyttä, kokea tulla hyväksytyksi ja huomioiduksi sekä vastaavasti antaa toiselle ihmiselle vastaavia kokemuksia. Jos tämä nainen riepoo etkä ole aivan selvillä, missä mennään, niin kysy ja sen jälkeen tee ratkaisu: Ota tai jätä.
Ja vielä…lähde ulos lenkille tai aloita jokin uusi harrastus, joka kiinnostaa! Ei kun toimeksi!
Itselläni meni pelaamattomuus taas puihin, mutta nyt olen taas pari viikkoa skarpannut. Tällaista se on. Yhtä kuoppaa ja rotkoa, vaikka tietoa olisi, niin taito puuttuu, kun on itsestä kysymys. No lenkille menen ja naistenkymppi on seuraava “jännitysmomentti” pelien tilalle ja kesäkuussa on pari muutakin juoksutapahtumaa.
Toivottavasti et pelannut .Pelaamalla päsee unohtamaan kaikki huolet .Nyt pitäisi kohdata kaikki realiteetit .Toivottavasti pystyt siihen.En kirjoita että ole nyt pelaamatta koska tiedät itse paremmin .Jos tilillä on rahaa niin ole varovainen.Retkahduket tapahtuvat helposti juuri näissä tilanteissa kun sydäntä pikkasen särkee.