Pääasia on nyt ettet pelaa vaikka hän viipyisi suihkussa viikon ,sano sitten kun hän soittaa että- olet menossa saunaan ja soitat tunnin päästä, ja sitten olet soittamatta viikon.Itse tekisin näin mutta tiedät paremmin miten sun kuuluu toimia.Pääasia on ettet anna itsellesi lupaa pelata sen takia että hän viipyi siellä suihkussa viikon.Ei mitään tekosyitä pelaamiselle.Ehkä se elämäsi nainen on joku toinen …Jos olet rakastunut niin ehkä vaikea ajatella näin mutta olkoon miten tahansa -peleistä täytyy pysyä poissa niin myöta kun vastatuulessa.Jatka taisteluasi !
Moi puuh.
Jos tuota kaveria ajattelee, niin sait aika hyvän ajatuksen tuosta ihmisten hyväksikäyttämisestä. Pidä se mielessä. Olet itse joskus ollut sellainen, että teet mitä vain, ihan mitä vain saadaksesi rahaa pelaamiseen ja/tai kaljoitteluun. Jos tuon kaverisi yhteydenoton motiivina oli alustaa lainapyyntöä, eikä sinulla suuremmin väliä, niin muista että sinä olet toiminut joskus samoin. Et varmaan halua että sinut nähdään tuolla tavoin. Voit olla siis ylpeä siitä itsessäsi, koska nyt et ole siinä tilassa.
Aiemmin olet sanonut olevasi liian kyyninen muodostamaani ihmissuhteita, kaveri- tai seurustelumielessä. Kun nyt sieltä tulee enemmän läpi yksinäinen, läheisyyttä ja kaveria kaipaava tavallinen ihminen, ei kyynikko ihmistenvihaaja. Vaikka vuodatuksen jälkeen turvautuisitkin ennemmin perskänniin, olisi se oikea lääke jossain tuolla ulkosalla. Ihmisiä on liikkeellä nyt kun kelit on lämmenneet, ikinä tiedä missä törmää miellyttäviin ihmisiin.
Voisitko itse lämmitellä vilpittömällä kannalla niitä vanhoja kaverisuhteita? Vaikka pyytäisit jotakin kalaan kanssasi?
Hehei, en oo tänne vähään aikaan ehtinyt tulla kirjoittelee. Nyt kun luin kaikki viestit viime kirjoitelmani jälkeen tuli tavallaan aika pahamieli etten ole käynyt täällä. Tuli olo että oisit kaivannut vähän kannastusta ja muutamia kivoja sanoja. Tuli kuitenkin myös hymy kun luin ettet ole pelannut vaikka mielessä pyörii… sun täytyy vain olla vahva niinkuin olet ollut.
Pakko kommentoida tuota naista… en todella ymmärrä miten joku voi noin käyttäytyä itselle ei tulisi mieleenkään. Joko sitä ollaan kiinostuneita tai sit ei… inhottaa tuollainen soutaminen ja huopaaminen. Tunsin kerran yhden ihmisen joka oli mielestäni aivan ihastuttava ystävä minulle… ja samalla näin kuinka kusettaa ja vedättää muita. varsinkin miehiä… pikku hiljaa minusta alkoi tuntua etten kykene enään olemaan hänen ystävä vaikka hän minulle olikin lojaali ja ihana. Olin miettinyt jo kauan että jos hän ei lopeta tuollaista siimoihin sitomista ja edes takas miesten kelailuja tarpeen mukaan niin en vain pysty hänen ystävä olemaan.
Sitten koitti päivä kun hän taas esitteli aivan ihanan miehen meille. Huomasin heti että kyseinen mies oli todella ihana ja aito ihminen josta sain samalla itselleni loisto ystävän. Samalla aloin miettimään että voi ei… entä jos ystäväni vain leikittelee taas eikä ole tosissaan. en todella halua että tekee niin kenellekkään enkä varsinkaan halua hänen satuttavan kyseistä ihmistä. katselin kuitenkin hetken ja huomasin pian että mies oli umpi rakastunut… alkuun mietin että niin on myös ystäväni kunnes sain pettyä… taas alkoi pompottelu… sai miehestä mitä tarvitsi… minun teki niin mieli sanoa sille miehelle että avaa silmät… en vain kyennyt siihen… sitten koitti päivä jolloin he oliva taas “riidoissa” silloin kerroin miehelle millaisen naisen kanssa hän oikeasti on. Hän oli todella kiitollinen minulle… sen hän juuri halusikin kuulla joltain luotettavalta ihmiseltä päästäkseen eroon tästä. vaikeaahan se oli kun on vahvoja tunteita mutta tällä hetkellä hänellä on ihana parisuhde ihanan naisen kanssa, sellaisen jonka ansaitseekin. Entinen ystävä vaan jatkaa edelleen miesten kanssa pelleilyä Tunnen myös hänen entisen eksän joka on nyt myös hyvä ystäväni… hän on kertonut paljon siitä miten se nainen häntä kohteli ja kun luin tekstiäsi tuli heti mieleen tämä tilanne… siksi halusin siitä sinulle kertoa.
Sulla ei kuitenkaan ole mitään hätää… mä oon nimittäin erittäin hyvä ihmis tuntija Ja susta saa pelkästään hyviä viboja
kaikilla on niitä luurankoja kaapissa niiden kanssa täytyy vaan elää. mutta jokainen on itse se joka voi myös pitää ne sielä eikä päästää ulos ja hallitsemaan elämää. Mä todella toivon että löydät jonkun ihanan naisen ja huomaisit että todella ansaitset sellaisen… jotenkin tuli semmoinen tunne että oisit tähän naiseen jatkuvasti yhteydessä koska sinusta tuntuu ettet ansaitse parempaa… jos asia on niin niin voin kertoa että kyllä ansaitset!! (: Moni nainen haaveilee juuri sinunlaisesta romanttisesta miehestä joka ei ainoastaan halua pukille silloin tällöin… oli hiukan rumasti sanottu mutta niin se vaan on
kyllä näistä teksteistä saa jonkinmoisen kuvan siitä millainen olet… ja minusta olet oikein ihastuttava luonne, sinuun on helppo tykästyä… enkä varmasti ole ainut joka näin ajattelee. kyllä sinä vielä löydät sen oikean (:
On kyllä sääli ettei sinulla ole ihmistä kelle avautua, se on todella terapeuttista kun vain puhuu asioista jollekkin johon tietää voivansa luottaa ja joka ei ole heti tuomitsemassa jos on tullut töppäiltyä. Joku joka ainakin edes yrittää ymmärtää, vaikka se välillä voi olla vaikeaa HALI
reps
Tiedätkös… oon susta ylpee! oot ollut jo tovin ilman pelaamista ja jatkat sitä hyvin! Joka kerta kun päätätkin olla pelaamattaa vaikka se käy mielessä tekee sinusta vahmennan. Pelaaminen tulee varmasti aina olemaan mielessä mut kyllä sen teho siitä hiipuu pikkuhiljaa lähes olemattomaksi. ja ennenkuin huomaatkaan se on vain osa menneisyyttä. Toinen asia josta olen ylpeä on se ettet ole ollut siihen naiseen yhteydessä, näin ainakin tulet huomaamaan haluaako hän sinua vain silloin kuin ei ole ketään tai mitään myyta meneillään. Ansaitset parempaan! Sun tekstejä on tosi kiva lukea, tykkään sun ajatus maailmasta ja tavastasi kirjoittaa.
Oon ihan varma et löydät jonkun jolle olet yhtä tärkeä kuin hän sinulle. tuntuu et kyseinen nainen ole se. ja kun sen naisen löydät huomaat että kun se on tarkoitettu se ei ole noin vaikeaa. vaikka ei se parisuhdekaan aina ole yhtä iloa niin kyllä sen sitä pitäisi olla enimmäkseen Suosittelen pleikkarin ostoa
se on kyl ihan mukavaa ajanvietettä mut kannattaa toki käydä ulkosallakin, siellähän niitä neiti ehdokkaita on tulvillaan (: