Saro
Syyskuu 19, 2011, 7.08pm
121
olin marja…aas siis puolukoimassa ja eksyin taas kerran…siinä
pyörin ympyrää kai ja välillä epätoivoisissa välillä vähemmän ajatuksissa
tuskailin…mitä nyt,byääh…
suunnitelma alkoi olla jossain vaiheessa jo se kun pimeys alkoi joutua:
koetan maata jossain kolossa ja aamun valjettua uusin aatoksin koetan
tielle suoriutua,…,.,…,pitäisikö soittaa jollekkin .,.,tulisi autolle(jos nyt yleensä
edes suostuisi tulemaan) ja tööttäilisi ym,niin kuulisin ehkä sen,no en soittanut…
toinen v-ehto,että alan rukoilemaan,siis oikeesti parun siinä jumalalta kaikilla nimillä
joita siitä tiiän,että enkö saisi jonkin tähden merkiksi,polvillani ja kaikkee,no en
tuohonkaan ryhtynyt,taisin kyllä vähän mielessä toivoa,vaan…joo…
siispä kävelin vaan johonki suuntaan ollen aika varma, että nyt kuljen etelään,
jonka suunnan arvelin olevan oikea tai ainakin sinneppäin…oli jo melkein pimeää,
kun tulinkin yhtä-äkkiä tielle ja ihan ihmeesti melkein vielä auton kohdalle,sus
siunatkoon kun oli helpotus suuri…voisikohan univaikeuksissa auttaa,jos saisi
tehtyä jotain ruumiillisesti rasittavaa,niin että olisi ihan poikki,menee vaikka metsään
ja eksyy ja kävelee päivän syömättä ja juomatta…ei kyllä paras ideani,voi joutua
hukkaan,ei vaan laittaisi tosiaan itsensä koetukselle,polkisi vaikka 50 km. tai kävelisi
20 km.lähtisi pitkälle vaellukselle,hakkaisi halkoja,nostaisi sohvan päätyä 5 kertaa
aina ohi kävellessään,jos siinä joku makaa ja jotain raapii aina parempi,niin tietysti
kaikille urheilijoille voi laittaa nollia noitten lukujen perään ja ei tämä taida heille
sopia muutenkaan…no unia makoisia muille ja mulle myös,p-linkin ulkopuoliset
joutaa vaikka valvoa,ne on jotain omituisia,
sussiunaa… hyvä että selvisit takas.
Mä jo pelkäsin että jäit sinne. (ei aivot toiminu, että olet selvinnyt, kun tänne kirjoitat) Oli kuin dekkarista. HUH!
Urheilun vaikutuksesta nykytilaan en tiedä - en sinun enkä omaani. Itse olen pakosta pari kk liikuntakiellossa. Ja tällä erään ei edes puolukkametsään asiaa. Pitänee tuumata että Dronninholm poimii puolestani.
Hyvä että olet täällä !!!
Särö
ps. toi viimenen lause sai hymyn irtoon “ne on jotain omituisia” ihanasti sanottu
Hui!
Sam The Fighter on kadonnut Foowoodiin, apua!
Onneksi osasit johdattua pois sieltä…
kielonmarja myryjäs linnunsyömistäkö lentsu ja paha ja troppia,eiei joo
käsittämätöntä kuonaa,poistimme, terv.tyyli ja makuministeriö
jännä kun ei lue kirjoittamiaan,mitä älyttömyyksiä sinne tulee,myryjäs,olisko
ollu tarkotus myrkykäs,eikä muista vaikka kaks minuuttia sitte.höh
iiiiiik…
kateudesta kummunnutta kökköä
-poistimme omaksi parhaaksesi,j-pukki ja tonttu
vihaisuus on herttaisin luonteenpiirteeni, herttaisuus vihaisin…
-jahhas,vihakirjoittelua,tuomitaan pakkotyöhön ja orjuuteen,ylituomari myöhänen,ei matti ei maija