------------------------------------------------------------

saa

Mitenkähän tuo Touko Pouko osasi näin hyvin ennakoida Halla-Ahon Kreikka-lausuntoja… :laughing:
youtube.com/watch?v=77py5mBxpA0

Haa, muutkin on katsoneet Julmahuvia. Ostin ne DVD-sarjana, en ikinä saisi pidettyä silmiä kierossa noin kauan kuin Touko-Pouko :smiley:. Voi kun vieläkin tehtäisiin noin laadukasta viihdettä.

Onhan noita käyty lävitse terapiassa, kirjoittamalla, muistelemalla, puhumalla AA:ssa ja ystävien kanssa. Ehkä kehopsykoterapia auttaisi, koska ne ovat luullakseni kapseloituneet ruumiiseen jännitystiloiksi.
Isäni kuoleman jälkeen päätin, että noi lapsuuden jutut saavat olla menneisyyttä, kun niitä ei voi enää muuksi muuttaa ja olin jauhanut niitä niin pitkään. Muuten, 20-vuotiaana olin kaikkea muuta kuin tervejärkinen. Osasin hoitaa hulluja ja alkoholisteja, mutta en itseäni. Nyt olen harjoitellut tuota juttua toisinpäin.

Oishan se mukava, jos iltaisin nukahtaisi noin vain. Funtsin öisin tuollaisia universaaleja asioita, kuten elämää tai omia päivän mittaan kertyneitä tunteitani, motiivejani ja sen sellaista. Eräs ihminen (AA:ssa) sanoi kerran, että hän kirjoittaa kaikki mieltä painavat asiat ylös iltaisin ja sitten laittaa paperin yöpöydälle. Siinä ovat sitten eikä päässä pyörimässä. Tuota ajatusta olen koettanut noudattaa vaihtelevalla menestyksellä.

ol

Kiitos. Hyviä ajatuksia, noin se on. Oli niin rauhoittava ja mielen puhdistava palaveri, että tulin ihan oikeankokoiseksi pieneksi itsekseni, jolla on oikeus tuntea kaikenlaista, ahdistustakin. Onnistuin ennen palaveria nukkumaan ihan rauhallisesti puolen tunnin unet, tuosta vain nukahdin. Tuli mieleen tää laulu, jota äiti lauloi kun olin ihan pikkuinen. Silloin kun alkoholi ei vielä ollut vienyt häntä minulta.
youtube.com/watch?v=3JiM9Ppt3kc

no

JOO

Itselläkin tunne, että vois ruveta juomaan. Jättää Antabus pois ja hakea kaupasta pari laatikollista keppanaa. Liittyyköhän se tohon lähestyvään 9 kk:n aikaan; sitähän väitetään, 3, 6 ja 9 kk olis ne vaikeimmat ajat ?

Noh, en juo, vaan otan kiltisti Antabuksen ja käyn työkokeilussa, jos vielä joskus pääsis oikeisiinkin töihin.

Raitista viikonloppua kaikille,

toivoo Kannusaaarinen, selvä päivä nro 260

hir

Uneton Plinkissä vai miten se menee.1h 50min ehtisi nukkua ennen kuin kello herättää työpaikan virkistyspäivään;joku tykypv,työhyvinvointipäivä.Etsitään puistossa rasteja,ratkotaan hupaisia tehtäviä ja lopuksi syödään hyvin.Löytäis korpikuusesta kolon tai sammalmättään…

ko

k

Hyvää yötä Sam. :stuck_out_tongue:

v

Huomenta Sam. :smiley:
Love revolution
youtube.com/watch?v=RaAttVnCoe4

tu

Kuuleppas nyt ihanainen Sam Foottis Savonian kreivi, et kyllä pyyhkeile täältä mitään!
Pippin oli muuten testin tulos, ei ole kilkuttimia minulla, mutta yhtä avoin pölvästi olen kyllä. :stuck_out_tongue:

EDIT. ja sitten vielä semmoinen asia, että kyllä sinun kirjoituksistasi on paljon iloa ja ihan oikeaa hyötyä monille. Minä olen yksi heistä joka iloitsee teksteistäsi sekä monet kerrat lohtua ja vertaisuutta kokenut rinnallasi vertaisvirtuaalisesti. Omallakin kohdalla tekisi välillä pyyhkäistä tekstejä huitsin nevadaan, mutta olen päättänyt että en tee niin. Minä olen minä, kaikkien typeryyksenkin kera. Juomisen yksi helvetin hyvä moottori omalla kohdalla oli aikoinaan juuri tuo samainen tunne, joka käskee nyt sinua pyyhkimään testejäsi pois. Näin luulen…anna tulla, olla ja mennä. Huomenna on taas päivä uusi. :smiley:

Mitä foottis :open_mouth: !

Purkaile vain ihan rauhassa, olet tukenut minua tosi paljon ja osaan lukea rivien välistä sen symppiksen Samin.
Jos rupeat poistelemaan tekstejäsi, uhkaan tehdä samoin omilleni. Kyllä minuakin hävettää välillä, mitä ihmeen tuskaroskaa olen kirjoittanut. Mutta ne ovat olleet senhetkisiä olojani. Voihan tänne kirjoittaa aina vain silloin kun menee ihanasti ja kiva lukea, kun joillakin raittius on hyvää fiilistä koko ajan. Minä olen sellainen välillä ojassakulkija ja pessimismiin taipuvainen surulintu. Ja minullapa onkin ihka oikea diagnoosi olla pölvästi!
En osaa vain kirjoittaa tuollaista tajunnanvirtaa kuin sinä tai jos kirjoitan, se ei tunnu aidolta. Sinulla on se taito, ota se lahjana. t aksu (ja kukas se antoikaan minulle tämän minulta kuulostavan nimen kysyn vaan)

no

Ainakin tuo Adelen ääni on kotoisin jostain Laitapakista vähintäänkin… :smiley:

olin