------------------------------------------------------------

´

Foottis,
onko allasi Toi ota ja kruisailet jossakin savon umpiperillä?
Toivottavasti kaikki on hyvin ja F&F sovussa keskenään. Ikävä ajaa, jos autossa riitelevät… :stuck_out_tongue:

Tuleppa kertomaan mitä itse ajattelet tuosta kuoleman pelosta ja elämän pelosta, ovatko ne samoja asioita? Minusta ovat.

´

Jepulis, eipä siinä mielestäni sen kummempaa filosofiaa ole kuin se, että kuoleman pelon helpottuessa yleensä elämän pelkokin helpottuu. Olisikohan niin, että on vain elämän pelkoa, koska kuolema on osa elämää…? :open_mouth:
Niin taikka näin, niin eteenpäin on matka. Kohti pelkoja, iloja, suruja, tylsyyksiä, mitä vain elämä tarjoilee. :smiley:

´

´

´

´

Foottis,
kauneutta päivääsi kahdella kielellä ja ihanalla äänellä. :smiley:
youtube.com/watch?v=t1x8DMfb … ture=share

Osui ja upposi!

hei ja moi mr. foo,tässä minä fighteri,en pidä sinusta,tai oikeammin
en pidä käytöksestäsi…kerjäät verta nenästäsi, sabotoit ja boikotoit
rauhallisen olosi. olet tyhmä ja laiska haaveilija.
-tämä yksi viesti sisältää totuuden,tämä saa olla,terv,päihtynyt valvoja

Niin se on.

Hyvää yötä, foo.

Hei foottis,

xxxxx nappiin ominaisuuksieni suhteen.

Olen jotenkin kokenut edistyksenä sen, että tiedostan paremmin nuo asennevammani. Viime viikolla ai että teki kipeää sielulle, kun yhdessä isossa tilaisuudessa minua ei noteerattu mitenkään :imp: , samalla tajusin, että tuo oli juuri se mikä oli minulle tarpeen. Tuli oikea humahdus kateutta, alemmuudentuntoa, suuttumusta, ylpeyttä. Ihan oikeasti alkoi oksettamaan, nimittäin omat tunteeni. Hidas kuin pässi oppimaan paitsi puskemista. No en puskenut, mutta että piti vielä mennä seuraavana päivänä sivulauseessa mainitsemaan yhdelle ihmiselle asiasta, vaikka päätin olla zeniläisen rauhallinen. Ureaa riittää päässä edelleen,plääh :frowning: . Mutta on siellä silti hyvääkin, kuten myös sinulla.
Öitä, täällä kai taas valvotaan t.aksu

mik

Moi foottis,

Kunpa tietäis sen mikä valvottaa. Ei vain nukuta ei ennen puoli kahta yöllä, jos sittenkään. Huono homma kun pitää herätä viimeistään seitsämältä aamulla.
Valitettavasti joudun ampumaan alas kuvitelmasi lierihattuisesta naisesta :frowning: , minulla on lierihattu vain puutarhassa. Muuten kuljen farkuissa, T-paidassa, rotsissa ja jonkinlaisissa tennareissa. Erittäin epänaisellista siis. Kaapissa on niitä hienoja retkuja, jotka on silloin tällöin pakko vetää ylleen. Korkokenkiä en ikinä (siis piiiitkäään aikaan vielä) sen jälkeen kun hukkasin sen toisen 8 kk sitten. Sain sellaiset angstit tilanteesta :open_mouth:

Kännykät on ikäviä, kun ne unohtuu tai hukkuu milloin mihinkin. Minulla oli kerran viikon hukassa. Tänä aamuna viimeksi työkännykkä. En voinut soittaa edes siihen, kun en muistanut numeroa. Löytyi jostain kassin pohjalta, samalla löytyi aika monta muutakin hukassa ollutta tavaraa. Ainiin, minulla on aina mukana iso kassi kaikenlaista turhaa tavaraa. En tiedä miksi, neuroottista?

Annetaan sen Jepen tuhlata 20 euroaan s-marketissa, jospa osti askartelu-paskartelutarvikkeita koko rahalla eikä jouda kannustamaan. Kannustetaan me kaikki toisiamme edelleen :smiley:

Öitä siis hyvää alkuiltaa kaikille t aksu

no

Huomenta foottis,

No uni tuli puoli kolmelta, kiitos vain unettavista ajatuksista. Viime yö meni hyvin ketipinorilla, mutta saan siitä jotain ihme syömiskohtauksia yöllä. Vaelsin yöllä jääkaapille ja vedin puoliunissani kolme ruisleipää putkeen.
Minä nukun päivällä ihan valtavan hyvin ilman mitään tabuja - siis nukkuisin jos voisin - päässäni pitäisi siirtää aikaa 12 h jonnekin päin. Olen alkanut sittenkin miettiä, olisko takana joku asia, joka alitajuisesti pitää minua hereillä yöllä. Lapsena aina yöt oli painajaista, saattoi tapahtua mitä vain ja jouduin heräämään säikähdyksestä puolikuolleena. Kerrankin isä potkaisi kännissä makuuhuoneen oven auki (äiti nukkui vieressäni) ja alkoi hakkaamaan häntä. Tuollaisia kokemuksia on lapsuudesta vaikka kuinka monta, joskus oltiin keskellä yötä pihalla koko porukka, välillä nukuttiin varastossa…suoraan eppu normaalin biisistä.
Mutta mites moinen ongelma sitten ratkaistaan :question: Ben Furmanin opeilla ei kyllä onnistu. Hmmmm…mielikuvaharjoittelua että olisin taas pikkutyttö, mutta nyt kaikki hyvin, ei mitään hätää, ei mitään hätää.
Samuli Edelman ei mitään hätää

Raitista päivää kaikille :smiley: t aksu

Siis vedin kolme ruisleipäpalaa putkeen, ei kolmea kokonaista ruisleipää :laughing:

Huomenta,
onkohan se sitten niin, että kun joku nukkuu niin toinen ei. Olin viime yönä Aksun tavoin se toinen. Viimeinen katse kelloon oli 03.00. Nyt on hiekkaa silmissä ja ajatus kangertaa. Yleensä nukun aika hyvin ja silloinkin kun en nuku, niin homma menee minulla toisin päin eli herään liian aikaisin. Kahvia, kahvia, kahvia…jos ei reipasta päivää, niin ainakin raitista päivää. :smiley:

Huomenta nukkujat ja kukkujat.Tämä on taas niitä päiviä,että olen vasta aamukahvilla.Kännykkä on soinut ja katit ovat näköjään paikkaa vaihtaneet,kun herätessä tuijotin eri vihreisiin silmiin kuin maata pannessa.Onkohan tuo nukkuminenkin jotenkin geeneissä;isäni vieressä,joka myös oli ikänsä vuorotyöläinen,saattoi imuroida,kun nukkui yötyön jälkeen.
Mutta,mutta,jos on vähäinenkin asia,joka vaivaa,se valvottaa.Joskus aikaisemminkin olen todennut ja kunnioituksesta nostan taas virtuaalihattua alkoholistiperheissä kasvaneille.En lakkaa hämmästelemästä,miten täyspäisiksi ja fiksuiksi ihmisiksi kuitenkin kasvetaan,vaikka lapsuuskokemukset ovat niin rankkoja.

Onko Aksu käynyt niissä omissa terapioissaan läpi nuo lapsena nukkumiset? Jotenkin tuntuu,että kannattaisko purkaa sieltä.Joku syyhän tuohon on,kun päivällä pystyt nukkumaan.