------------------------------------------------------------

´

.

´

´

tyhjän saa ilmaseks ja pyytämättä.

´

´

´

´

Foottis,
tarkoitatko sellaista kuninkaallisten kàmmenselkà yleisòon pàin heilutusta? :stuck_out_tongue:
Onhan nàità sààntòjà noudatettavana, mutta onko ne kaikki jàrjellisià. Jos ei, niin onko pillerin nieleminen ratkaisu sittenkin vain siihen, ettà yksilò sopeutuu jàrjettòmààn koneistoon. Rajatilaisuushan on normaalia reagointia epàinhimillisiin olosuhteisiin, alunperin…mutta, mutta onko se tarpeellista enàà selviytymisesi kannalta? Tàssà sinulle vàhàn kuninkaallista heilutusmusaa…Tuo Taavitti on kyllà monilahjakas veitikka.
youtube.com/watch?v=s88r_q7oufE

´

No tuohan on hyvà ja positiivinen mielikuva. :stuck_out_tongue:
Ehdottomasti kannattaa kokeilla kàytànnòssà, vaikka ei niin iloiselta tuntuisikaan. Tiedà vaikka sieltà se iloisuus lòytyisikin, kun sità vàhàn hàrnàà. Uskothan, ettà en tee pilaa asioistasi, vaan yritàn sinua piristàà. Kovin on tuttua problematiikkasi erilaisesta elàmàntilanteesta huolimatta. Kahdenvaiheilla se oli aikoinaan, ettà se diagnoosi ei olisi tullut. Se, ettà sità ei virallisesti ole ei tarkoita oikeastaan yhtààn mitààn, paitsi aikoinaan ekan terapian kohdalla sità, ettà kela ei sità korvannut.
t. border terrieri

´

Kiitos, ainakin näyttää siltä. ylihuomisesta ei tiedä. Joo, olen saanut itsekin monta diagnoosia, yhden kerran kävin pitkän paperisodan jälkeen kuntoutustutkimuksessa, jotta saisin ideoita, miten selvitä työelämässä tän pään kanssa paremmin. En ollenkaan halunnut pois työelämästä. Olin ollut raittiina silloin seitsämän vuotta. Tarjottiin pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kahden päivän tutkimusten jälkeen…loppupäätöksen teki ihminen, joka ei ollut minua nähnytkään. Etenkin muistitesteissä olin kuulemma surkea, halusin kertoa minulle kerrotun tarinan omin sanoin, kun en muistanut mistä päin tuuli, kun laiva lähti klo 17.15 Tukholman satamasta. Minusta tärkeintä oli tarina, ei se että muistin sen sanasta sanaan…Silloin päätin, että en usko enää noissa jutuissa minkäänlaisiin auktroriteetteihin. Mieli on mitä on, mutta en halua enää elää diagnoosini kautta vaan sen kanssa. Kyllä sitä mielessä liikkuu jos jonkinlaista, jotkut kutsuu sitä luovuudeksi :smiley:
Tsemppejä t.askel

´

youtube.com/watch?v=pwnefUaK … ure=relmfu

:laughing: Olipa hieno biisi ja vielä hienompi video Hippiäinen :laughing:

:sunglasses: Ja Footiksella hieno avatar ja mahottoman viisas allekirjoitus :sunglasses:

Piti tulla tänne kehuskelemaan teitä ku tämä ketju on aina niin piristävää luettavaa. Vähän sakoa välillä mutta se varmaan johtuu mun hitaasta aivosta joka ei aina tajua kaikkea mutta mulle tekeekin hyvää kun joudun lukemaan oikeen ajatuksella…

Terveisin

Sekava Selvänäkin :mrgreen:

youtu.be/yKIM3SkR45I

´

:slight_smile: Hyvää sunnuntaita!

tyhjää tyhjälle ketjulle.