------------------------------------------------------------

.

Huomenta kaikille!

Voi kultaseni ff, älä nyt sinäkin tarraa yhteen sanaan. Mitähän minä ajattelin, kun käytin hämääjä-sanaa? Taisin ajatella sinun puikkelehtimistasi sanojen viidakossa. Jotain etsit, jotain pakenet, tartut kiinni, heität pois ja jatkat taas matkaa. Tarkoitan ihan vain sinun kirjoituksiasi, sinua itseäsihän minä en lainkaan tunne enkä elämänvaiheitasi tiedä. Jatka etsimistä, jossain siellä kulkee se punainen lanka, kyllä se vielä löytyy. Ja sen päästä voit löytää vaikka itsesi.

Luin juuri aamulla lehdestä, että iäkäs nainen oli kärähtänyt taas ratista. 62- vuotias, herranen aika, nuorihan tuo vielä! En koskaan ajattele itseäni vanhaksi eikä minuun tarvitse iän puolesta mitenkään erityisesti suhtautua. Eri asia olisi tietysti, jos olisin esimerkiksi liikuntakyvytön tai dementoitunut, tuolloin tarvitsisin tietysti hoivaamista.

Toivottavasti mahdollisimman moni nuori ihminen saa elämästään kiinni eikä hukkaa sitä kaiken maailman aineiden kanssa leikkimiseen. Niihin saattaa jäädä koukkuun lopuksi iäkseen. (No tulihan tässä sitä mummosaarnaa, vaikka ei ollut tarkoitus. :wink: )

Tere, tere! En oo minäkään, mutta Villu on ihana! Kertakaikkisen ihana ihminen ja suuri taiteilija. <3

Ollaampa soitettu joskus samassa tapahtumassa heidän kanssahan jokunen vuosi sitten, ja juotukin joskus… kaik yhes koos. :laughing: Yks kaks koli neli vaan.

Villun remmihän on keikkaillut historiansa aikana Suomessa enemmän kuin kotimaassaan.

.

Hei, foo-setä.
Nyt kun olet palannut ja poistanut ison määrän viestejäsi, niin sopisiko sinulle kenties keskustella hieman kanssani noistä ylläkäyttämistäsi ilmaisuista ja niiden funktiosta vertaistukifoorumilla? :question:

.

\o/

(ja ei, tuo ei ole mikään vessanpönttö!)

En tiedä edes sitä, oletko tyttö- vai poikalapsi, ff. Mitenkään en voi sinua auttaa, vaikka sinun olisi kuinka paha olla. Siitä huolimatta: halaus!

kuristaa ystävällismielisesti Foon pahan päivän tainnoksiin, aivan kadoksiin

´

´

Poistettu. Keskustelu ei ole keskustelua, jos viestejä puuttuu välistä. :slight_smile:

´

Kyllä sinä Foottis olet ihminen siinä missä me muutkin. Et huonompi, et parempi. Älä ole niin julma itsellesi.

Hus ulos haistelemaan tuulia!

.

Arvoisa Foo setä, niiin voisiks sä jutella myös mun kanssa, vai oonko mä niin ärsyttävä ja pelottava että sä et uskalla lähestyä mua verbaalisestikaan muuten kuin ärrin murrin mielessä ja poistaaksesi nekin viestit kohta? :slight_smile:

.