youtube.com/watch?v=E-vnN3J4 … re=related
Tulipa hyvä mieli ![]()
![]()
Toivon että pukki tuo Foofighterille lämpimät lapaset, ja vaikkapa villasukat lisäksi.
Minulla on kyllä ajokortti itselläni, ja autoa voin ajaa mieluusti itse. Soitamme punk-vaikutteista poppia ja rokkia, tai sitten pop-vaikutteista punkkia, miten vaan. ![]()
Minä muistan peruskoulusta sen, että ala-asteella meillä oli musiikinopettaja joka oli vanha Beatles-fani ja jouduimme jollottamaan musatunneilla jotain älyvapaata Ob-la-di ob-la-daa-ta.
Faijanikin inhosi Beatlesia, kun sillä oli siihen joku nuoruuden trauma.
15-vuotiaana aloin huudattaa omassa huoneessani Sex Pistolsia (pahasti myöhäissyntyisenä jälleen), niin ei ne mutsi ja faija sitten tykänneet siitäkään.
Nykyistä suurinta vaikuttajaani PMMP:tä faija ei ehtinyt valitettavasti kuulla ennen veivinsä heittämistä. Olisi varmaan tykännyt. Tykkäsi Abbastakin. ![]()
s
Se oli ihan vilpitön verihäpi-naama, jonka sinulle lähetin. Olet Suuri Hämääjä, ff. Itseäsikö yrität hämätä vai ketä? Katsoin minäkin muuten sen mummon soittovideon. Ihan säikähdin, että olenko se minä, ihan saman näköinen. En sitten ollut, kun näytti koko naamansa, enkä sitä paitsi osaa soittaakaan yhtään.
Hirmu hyvien juttujen aineksia sulla. Näkisin ne sanoituksina tai runoituksina. Tai miksikä nyt keksisit vääntää. Voios hyvin, pidä huoli itsestäsi. Toivoo mummo ![]()
Foottis, meidän oikeudenmukaisuuden ritari. Huomaatkos itse, olet heti puolustamassa jos toista kaltoin kohdellaan. Sellaisia ihmisiä tarvittaisiin enemmänkin tähän maailmankolkkaan.
Raskas lasti se on, muista puolustaa myös itseäsi. Et sinä kaikkea vääryyttä voi maailmasta poistaa, tyydy pieneen palaseen kerrallaan, et sinäkään ihmeisiin pysty. (En nyt tarkoita mitään plinkki-juttuja, ainakaan pelkästään, minusta vain tuntuu että sinä siinä oikeassakin elämässä kaipaat sitä oikeudenmukaisuutta.)
Ja kun nukkumaan menet,niin ota unikaveriksi mukaan hippunen itsekunnioitusta ja ylpeyttä. Ei se sinulle pahaa tee, päinvastoin.