------------------------------------------------------------

Ei se mitään haittaa, mutta ihmettelen vain syytä siihen koska en ole sinua ikinä pyrkinyt loukkaamaan enkä nykysin ketään muutakaan. Loukkaavampia sanoja sinä olet minua kohtaan käyttänyt, ja olen aina ihmetellyt miksi. Juuri sen halusin selvittää! Olet kuitenkin aikuinen mies, etkä hauras pikkupoika jollaisen kuvan ehkä monen mielestä annat.
Koetkohan silti minut pelottavaksi jotenkin, syystä jonka tiedät vain itse. :bulb:

Mutten kuten sanoin, jokainen kirjoittakoon niinkuin itsestä sisällä tuntuu. Loukkauskin häpäisee vain sen lausujan, eikä täällä oikeasti ole mitään vihamiehiä eikä vihanaisia.
On vain samantapaisista lähtökohdista aloittaneita [ja lopettaneita, heh} ihmisiä kukin omissa elämän+ ja toipumisen vaiheissaan.
Elämä on. Luojan kiitos. :smiley: Sinulla, minulla ja meillä kaikilla.

.

Ei luottaa tarvitsekaan, kun en mitään lupaakaan enkä anna. Muuta kuin viestejä eri ketjuihin palstan sääntöjä noudattaen ja kanssakeskustelijoita kunnioittaen, vaikka mielipiteet joskus ristiin menisikin.
Samaa toivon kaiklta muiltakin.

.

.

.

.

Juu heräsin aamulla tuossa puoli kymmenen aikaan ja päiväunetkin vielä otin. Kohta taas nukkumaan. :wink:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.