Kyllä, ihan luomumustikka (korvessa kasvanut) se täällä kirjuuttelee, joten sikäli sovin hyvin lautasellesi…mikäli lautasesi on toooooosi iso!
Oli niin ihanaa juttua heti aamusella lukea nämä, että oli ihan pakko tulla kommentoimaan ja ajattelin sit samalla kohta laittaa omiakin kuulumisiani omaan ketjuuni. Ei tässä ole juurikaan koneelle ehtinyt taaskaan, nytkin pitäisi neuloa, että saisin tilauksen valmiiksi, mutta aattelin nyt sit kuitenkin leikkiä tän koneen kanssa ainakin aamupäivän.
Tosi kiva, kun olet Foottis päässyt kömpimään murheen ja levottomuuden alhostasi hieman iloisemmille maisemille, kyllä sen huomaakin!
Hienoa syyspäivän jatkoa Foolle ja kaikille muillekin!
Joo, perluskooni onkin sellainen perusklooni, että hoitelee kahdeksan naista yössä! :mrgreen: hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ber … 5269436021
Hiukan minua joksus ihmetyttää, että ihanko tosissaan siellä pohjoisessa ajatellaan, että näiden alppien tämän puoleisten päättäjien ja politiikkojen kanssa voi hoitaa yhteistä taloutta!?
Poliitikot uskoo tai on uskovinaan, siitähän heille maksetaan. Ego noilla eteläeurooppalaisilla miehillä on niin iso, että napit poksahtelee takeista. Samaa kloonia koko pikkutakkisakki. Nainen saa olla satapatakertaa pätevämpi, että hänet huomataan ammatillisesti. Plussaa on absolut tiukkapeppu, korkkarit ja mitat XS, pituus yli 170 cm (itse ovat tankeropankeroita) ja pitkät hiukset. Jos tallustaa El Naturalista kengissä ja farkuissa, ei viitsitä edes tervehtiä.
Haa, olen tänään vääntänyt rautalangasta parin isopisojäbän kanssa, että aion tehdä tietyt työt enkä tappaa itseäni ensi vuonna työllä ja kiltteydellä. Piste ja huutomerkki. Meni perille parilla toistolla. Olen pitch ämmä ja aiheutan paaaljon vaikeuksia, mutta ei heilauta nyt yhtään. On kai tässä masiksessa se hyvä puoli, että alkaa pitämään puoliaan, henkiinjäämisvietti kai. Hipsu kun olen ärhäkkäällä päällä noin hyvässä mielessä. Alankohan askeltamaan uudella tavalla
Ihanaa olla työssä jossa saa pitää vaikka Converseja, farkkuja, niittivyötä ja vaikka hihatonta bändipaitaa niin että tatskat loistaa! Asiakkaatkin diggaa.
En oo ikinä sopeutunut olemaan mikään sievä sisar hento valkoinen.
Kyllä vaan, jos askellus muuttu sellaiseksi, että pitää päättäväisesti huolta omista oikeuksistaan, niin se on hyvä muutos se. Kunnon kantaisku lattiaan joka askeleella tekee hyvää, muistaa kenen jaloilla seisoo ja kulkee.
Kiitos foorapeutti - ai niin minähän sen olisin voinut sanoa, mutta omilla silmilläni en osaa katsoa noin, kun lähelle katsoessa ei enää näe mitään selvästi. Kutsuvat sitä aikuisnäöksi. Tarvitsen jo lukulasit, mutta taidanpa tarvita samanlaiset itsenilukulasit. Joopa, askellus on tänään ollut tanakampaa ja samalla kevyempää.
Masennuskuopan reunalta saatu jonkinlainen ote, roikun siinä enkä päästä irti. En varmana niin.
Raittiina tullaan näkyväksi itsellemme ja toisillemme, hui pelottavaa mutta mielenkiintoista
Pakkohan se on vastata, jos naurultani kykenen… tuo alku kirvoitti kyllä aika mukavasti, raittiusfoorumi tosiaankin…
Muutoin asiaan asiallisesti nyt sitten.
Hirveän hyvää pohdintaa, jossa niin monta pähkinää purtavaksi, kiitos niistä.
Noista totuuksista rohkenen sanoa sen verran, että taitaa olla meillä kaikilla omamme, siihenkin uskon että korkeampikin totuus on…
siihen ne minun vastaukset sitten loppuivatkin.
Epärehellinen sinä et ainakaan ole, sen osoittaa tämä pohdintasi kuten monet aiemmatkin.
En sitten tiedä tekeekö se sinun elämästäsi helpompaa vai ei, luultavasti ei, mutta ihailen kyllä sinun vilpitöntä haluasi ja pyrkimystäsi kehittyä ihmisenä.
Toivotan sinulle kuitenkin sinne pohdintojen lomaan armon pilkahduksia, älä ole liian ankara itsellesi…
Jos miettii tuollaisia ei voi läpeensä paha olla. Sinulla on sydän paikallaan Foottis.