Hei foottis,
Toivottavasti jatkat kirjoittelua tänne. Minullakin on ollut ajoittain tunteita, etten kuulu tänne palstalle, että kirjoitan “väärin” olemalla oma itseni. Samat alemmuudentunteet ne vaivaavat välillä enemmän, välillä vähemmän plinkin ulkopuolellakin. Hyvin hitaasti tapahtuu paraneminen noista lapsuuden ja alkoholismin mukanaan tulleista vammoista. Tällä reissulla tapasin kollegan, jota kohtaan olen tuntenut aikamoista alemmuudentunnetta. On edennyt urallaan tosi pitkälle ja todella menestynyt, ilman mitään vippaskonsteja. Jostain syystä hän kuitenkin on halunnut olla kanssani aika paljon ja minulla on jopa varovainen tunne, että haluaa ystävystyä kanssani. Olen ihan ihmeissäni, mitä hän oikein näkee minussa… Vaikka tietoisesti tajuan, että eihän se noin mene, niin lapsuudessa koettu kiusaaminen ja hyljätyksi tulemisen tunteet koulukaverien puolelta köyhän alkoholistiperheen lapsena nousevat pintaan. Tämä kollega on muuten absolutisti ja pitkästä aikaa on kiva mennä illalliselle.
Raitista alkavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti ![]()
Sam Foolighter,
et sinä enää niin arka ole pahoille katseille, mutta miten on hyvien laita, kestätkös niitä? Yksi hyvä katse ja hyvänyön toivotus täältä, missä kuun sirppi kellottaa valtavana ja niin matalalla, että taidanpa mennä keinumaan sillä. ![]()
Hyvää yötä Aku Sam Hoo (on japania ja lausutaan aku sammuu…)
Niin se meni huono mieli, tuli parempi mieli. Aaltoliikettä se on kaikilla ihmisillä, muillakin kuin juopoilla, hulluilla ja hassuilla. ![]()
T. Pasi Liika
![]()
Päivän eka leveä hymy. Paljastuin, olen Akuankka addikti, viimeisin ostos Kolmoiselämää ja Taskarin sankarit 4.
t. Askel Kontallaan
.
Kyllä tuon aterian jälkeen on hyvä mitata virtsasta ketoosipitoisuudet tikulla ja mennä sitten pokkana rahvaan joukkoon, jos ei sitten joku prossa ole kohdallaan, niin ei voi mitään. Tervehdi mennessäsi ihmemaan liisaa ja rullaa sitten takaisin hannun ja kertun mökille, se on siinä metsänreunassa. Askeleita jos lasket, niin älä marise, niitä tulee yksi kerrallaan. Älä eksy, vaan pelaa välillä vaikka crickettiä. Opettele jo vihdoin aakkoset, niin pääset ehkä joskus kannelta soittamaan pohjan akan oppiin tapion tyttären kanssa. Jos oikein melankoliaa kaipaat, niin kuuntele davea ja tanssi sitten päälle michaelin tahdissa, vaikka korvassa vähän säröilisikin. Jouluna suosittelen piparin syömistä sinullekkin ja viivähtämistä kesäisissä lomamuistoissa jaanan kanssa. Älä murustele. Saarisen kannusta kun hörppäät vettä välillä, tulet postiiviselle mielelle ja alat puhumaan slangia itseksesi.
EDIT. joo, okei, täydellinen balanssin puute vaivaa kirjoittajaa pahasti, tiedetään, se jäi johonkin 70-luvulle…Dementia vaivaa myöskin ja siihen onneksi auttaa virnajuuri ![]()
![]()
Aivan hulvatonta menoa ja heti aamusta
.
Mihin sitä viinaa tarvii,kun hauskanpito on tälläistä selvästä päästä?