.

.

Toden totta! Alkoholistit kärsii kans helposti alhaisesta verensokerista, joka voi aiheuttaa ahdistavaa uupunutta oloa, mielialan laskua ja viinanhimoa. Näihin vaivoihin monet raitistuvat ahmii sitten sokerisia herkkuja, joka voi sitten aiheuttaa lihomista yms. epäterveellisiä vaikutuksia.

Kannattaakin syödä hyvin mutta terveellisesti. Ja ihan hyvältähän tuo sun ruokavalio näyttää, vaikken minä mikään ravitsemusterapeutti olekaan muuten kuin omiksi tarpeikseni. :slight_smile: Voisi jopa epäillä, että olet sinä jonkin verran perehtynytkin ravintoasioihin.
Jatkaa samaan malliin!

Hyvää yötä.

.

Ei tippa tapa? :Vaikka tappaahan se. Soiko sulla Irwinin vai Maho Neitsyen versio tosta? :slight_smile:

Realistisia hyviä piisejä alkoholismista ei oo kauheen tiuhassa, mutta jotain hyvii on. : )
Mulla ei tuu nyt mieleen suomalaisista kuin PMMP:n “Viimeinen valitusvirsi” ja sitten Popedalla on muistaakseni sellanen piiisi kuin “Alkoholi”. Ai niin ja Problemsin “Zombie”.
Ryyppäämisen ihanuutta kuvaavia biisejä on kyllä vaikka millä mitalla, ja mua henk.koht. aina ärsyttänyt sellanen “Ryyppäämään ryyppäämään joka aamu sännätään” -konsensus. Ärsyttänyt jopa kännissä ollessa… heh.

Minkälaisiin vaivoihin tota pregabaliinia käytetään? Tai mitä lääkeryhmää se ylipäätään edustaa? Noita psyykelääkkeitä on markkinoilla sitten vaikka mitä sorttia.
Toivottavasti tapaaminen lääkärin kanssa auttaa siten, että voit alkaa tiputtamaan lääkeannostusta.

Hyvää yötä ja selviä unia.

.

Aina vaan se kannel soi epävireessä.

Lue ny väinän viisaudella noita sun juttuja :imp:
Jos sillä kaverilla olis ollu arsenikkia ni minkälaisella annoksella olis ollu krapula paras hoitaa.
Tollasilla ohjeilla menee maksat vaihtoon kun aina on jokin hienosäätöpilleri sulla vastauksena.
Perkele . Jos on juonu vain neljä päivää hikoileminen riittää lääkkeeksi.
Soffalle hikoilemaan lohikäärmeiden seuraksi on parasta rapulanhoitoa.
Jos tuntuu et kuolema tulee ,tahtoo jonkun kaveriksi viinarampin varalle.

Vittu noitten saatanan lääkkeiren kans pelatessa mene ku hermot ja on rollaattorikunnossa nelikymppisenä.

:smiling_imp: Helevetti ku pistää Vihaks !

.

Melekonen Satusetä meillä tässä Kanteleessa.

Uskotko ite juttujas. Ja saatko nautintoa satuillessasi :smiling_imp:

.

Sori Vaan Kannel :slight_smile:

Nuo sun Jutut on vaan niin mielikuvitusrikkaita virtuaalipyörätuolihalvausjuoppoineen et :unamused:
Mut olkoon . Sinun raitispäivä on yhtä arvokas minun raittiiseen päivään jos verrataan.

Kerroit lääkelistas mulle sopivaan saumaan.

Mun mielestä pyörätuolissa istuvan halvaantunee íhmsen alkoholisoituminen lienee aika tavallista, varsinkaan jos ei kädet toimi.
VArsinkin jos on nuori ja vitaalinen.
EHkä ainoa asia, jota voi tehdä noraalisti ja tuntea olevansa normaali on ryyppääminen.
Siinä ei tarvita käsien hienomotoriikkaa eikä toimivia jalkoja.
Mäkin tunnen erän niskasta alaspäivn halvaantuneen nuorehkon tyypin.
SIihä se elämän tarkoitus pistetään aika lujille.
SIinä ei panacodit tunnu missään.
Toi kaikki on niin suhteellista.

Mitä mä tekisin, joa menettäisin kykyni liikkua, kirjoittaa ja soittaa.
Tuskin viittisin kauheasti ainakaan kieltäytyä lääkärin määräämistä lääkkeista, joka helpottaa kipuja.
Musta se on melkoita hurskastalua paheksua terveinen jalkoineen halvaantuneen ihmisen lääkitystä.

.

Ehkä meidän kannattasi hyväksyä toisten kertomukset sellaisena, kuin ne kerrotaan. Kertoja niissä kuitenkin on se paras asiantuntija. Joskushan on minullekin käynyt, että olen sinisilmäisenä erehtynyt luulemaan keksittyä raitistumistarinaa ihan todeksi - ei siitä minulle isompaa harmia syntynyt. :smiley:

Itse olin vuoden juomatta ja käytin sinä aikana lääkärin määräämäänä paniikkihäiriöön 2 mg Xanoria
vuorokaudessa.
Nyt otin muutamana viikonloppuna alkoholia vain todetakseni, että ei tule minusta parin paukun miestä.
Lopetin alkoholin käytön uudelleen, mutta Xanoria käytän tuon saman 2 mg vuorokaudessa.

Todettakoon, että Xanor auttaa minulla tosi tehokkaasti paniikkihäiriöön, eikä määrät
lisänny minulla ollenkaan, vaan tulen toimeen koko ajan samalla määrällä ja pystyn
käymään töissä ja hoitamaaan hommani hyvin.

Olen keskustellut ns.päihdeasiantuntijoitten kanssa asiasta ja he ovat sitä mieltä, että
tämä bentso reseptin mukaan käytettynä on paljon pienempi paha kuin joka viikonloppuinen
25-40 alkoholiannoksen nauttiminen

.

Korvaatko noilla alkoholin vai toiseen sairauteenko bentsoja käytät? Kuulin että nuo ovat jopa alkoholia vaikeampia koukuttajia, mutta en tiedä kun en ole kokeillut.

Näiden lääkkeiden ansiosta pystyn käymään normaalisti töissä ja olemaan soaiaalisissa
kanssakäymisessä toisten ihmisten kanssa.
Minulla ne toimivat ja estävät paniikkihäirökohtaukset.
Tämä on hyvin yksilöllistä, monilla nimittäin toleranssi kasvaa ja täytyy lisätä
annostusta jatkuvasti.
Lisäksi minulla on ammattitaitoinen lääkäri, joka seuraa tilannetta koko ajan.
En silti kehoita ketään aloittamaan näitten käyttämistä, nimittäin olen kuullut, että
moni on jäänyt koukkuun näihin.
Ihmiset ovat yksilöitä ja minulle tämä määrä jostain syystä sopii ja olen kokeillut, että
pystyisin kyllä lopettamaan näitten käytön, mutta sitten kohtaukset palaavat

Selvä, ajattelinkin että niillä on tarkoitus :slight_smile:

Työhän Sälliä ootta :neutral_face:

Hauskasti vääntyi viinan tuho hyväksi kun kerta ihminen on vammautunu.
Samalla logiikalla voidaan kaikki alkaa ryyppään, siis mitäpä tuota raitista elämää elämään jos on jokin fyysinen rajoite olemassa. :smiling_imp: Siis Vittu panacodit tramalit oxanestit kehiin , ne päihittää mennentullen raittiuden .

Mikä ajatus teillä sitten on raittiudesta jos jonkun virtuaalijuopon oikeutta alkaa sekakäyttöön pidätte hyvänä ratkaisuna . Kuullostaa aivan siltä että osa teistä suorastaan toivoo selkäydinvammaa päästäkseen ryyppäämisen jälkeen oiekeutetusti popsimaan ryynipuuroa.

Rapula lähtee sillä millä se on tullukkin, miks suositella lääkkeitä . Kossua sokeripalaan jos ei muuten pysy sisällä.
Se auttaa pahimman yli . Jos on juonu ittensä siihen tilaan ettei enää halua jatkaa juomista on huonoin mahdollinen vaihtoehto alkaa pillereillä paranteleen…
käsittääkseni tämä on lopettajat palsta eikä lääketehtaan pikaohjeistamo !

Terveisin Kanthoona :imp:

Olen kyllä lääkkeitä vastaan, mutta jos niitä on pakko syödä jonkun muun syyn takia kuin alkoholismin, ei kai siinä mikään auta. Voihan sellaisia tilanteita olla, kuten esim. syöpäkivut tai paniikkihäiriö, jos se estää muuten esim. työssä käymisen. Turha tässäkään asiassa on liiallisuuksiin mennä. En itse käytä edes buranaa, mutta varmasti käyttäisin melkein mitä tahansa, jos käyttämättömyys estäisi minulta ihmisarvoisen elämän.