Heips kaikille!
Mä otin tuossa illalla nokkiin taas sen millin bubrea ja toisen annoin äijälle säästöön! Se on niin vittuuntunut, ku mä puhun kokoajan, et mä en jaksa ees ottaa tästä kerrasta morkkiksia, ku ei tajunnu mun värittävän punaisten verhojen kuvioita kultaisiksi (mä luulin et ne oli keltaiset tai kultaiset ja ne oli ilmaisverhot…), vaan kuvitteli mun kysyvän et eiks oo hienot jostaa silittämisest…
Mul on kuitenkin viikon päästä lääkäri ja sit saa psyyke kestää, ni härkää sarvista vain… Mä oon tehny sen niin monta kertaa ennenkin! Eilenkin meni vielä ihan hyvin selvänä, mut tänää oksensin, joten enpä alkanu psyykkeen kaa leikkii, ja sen valvonnassa ei mee överiks homma…
Kiitos kaikille ihanist teksteistä! Mul vaihtelee mielialat laidasta laitaan yleensäkin, joten nyt on ihan minuutteja, et mieliala muuttuu… Mä kuitenkin joudun kokoajan tuntee huonoa oloa; joko siitä, et on viekkarit tai siitä, et oon ottanu! Onneks tää homma kohta ratkeaa!
Älä Pinn musta huolehdi, jooko? Huolehdi itsestäs, se on parempi niin… Mul ei oo täs asias enää ketää, kenen kaa mä voisin puhua, mä sit kirjotan, must se poistaa hyvin pahaa oloa! Ja mä mailasin sulle takas, on tosi kiva, et jonkuu samas tilantees olevan kaa voi vaihtaa ajatuksia
! Mut jos musta huolehditaan/pelätään mun kirjoituksia täällä, ni mä en koht kehtaa kirjoittaa…
Mul on tapana nähdä asiat musta-valkosena ja se haittaa mun elämää! Nytkin tuo äijä on mun vihamies, koska se ei kuunnellu mua lainkaa! Sitäpaitsi se kuorsaa! Toisaalta mä voisin olla mukava aamul ja keittää sille kahvia (kuten aina hereil olles teenkii), mut sit se pilaa mun tuulen, ku se on aamuäreä! Mä kuitenkin oon niin lyhytvihanen, et oon jo leppynyt… 
Ninde, kiitos halista, sulle kans virtuaalihali, tai oikeastaan kaikille tääl olijoille! Meil ei oo NA:ta! Mä pyysin tänne sellaista netistä, mut… Lähin on Kouvolasa ja mä ite asun kyl yli 50 000 asukkaan kaupungis siin lähempän stadii, ku kouvula, mut… A-klinikka on täys ja muutenkin kaks Suomen 15. köyhintä asuinaluetta, mut ei NA:ta?! Mulle riittäis se MTT:n puolelle pääseminen, mut ku sekii on täys! Ja mä saan käydä klinikal viäl 5 vuotta lopettamien jälkeenkin, mä niin pidän mun omahoitajast, etten mä raaskis lähteekään sieltä! Mä kuitenkin oon etuoikeutettu ja pääsen kohta käymään molemmissa
! Ja tääl todellakii on narkkareit, iteasias tääl on kuollukii niin älyttömäst ihmisii, et mä en tajua, miks ei oo rahaa terveydenhuoltoon! Tai tajuan, tänne tehää kokoajan jotaa paskaa, mitä asukkaat ei halua ja sit kesäsin kolmesta arvauskeskuksesta vain 1 on auki! Ja tänne koulutettii Joulun al 15 tukihenkilöö, mut eipä ne vastaa, ku niille laittaa postia! Ihme jengiä!
Pätkivä Rekisteri, kyl tänne voi kirjottaa! Ei tääl kilpailla, kuka on vetän kauiten tai eniten tai mitää… Joskus vain on paska fiilis ja tänne se on helppo purkaa, toisaalta näin voi tehdä ja mä ainakin teen myös silloin kun on hyvä fiilis, kuten nyt on ihan ok olo…
Mä saan rahaa tänään ja ostin Buddha-patsaan ja tilasin meikkejä, jotka sain tänää (eli äijä vähens vuokrasta)
… Mul on meikkejä ku maskeeraajalla! ja ei mitää kontrollia luomivärien ostossa 
Lyrica, harmi et retkahdit, mut sehän kuuluu asiaan, kuten laihduttaessa… Ei saa vain lannistua
… Mä en kyl sit tiedä, mitä sun pitäis tehdä työpaikan kans, jos on naisvaltanen ala!
Mä oon ollu tarhas harjottelus ja voi helvetti sitä touhua (mitä kestin 9 kk!)!!! Mä olin yleinen jätesanko, mut… Laitoshoitajat haukku lastentarhanopettajia, tai yhtä joka kopioi toiselta viikko-ohjelman; lastentarhanopettajat haukku sosionomeja, ja he haukku laitoshoitajia (entisiä perhepäivähoitajia), keittäjä haukku joitakin henkilökohtaisel tasol ja KAIKKI puhuivat johtajan miesystävistä!!! Mä en ymmärtänyt sitä kadehtimista ja kun monella ei ollut miestä, niin sit puitiin muiden miesjuttuja! Ja olin kaikista nuorimpien puolella ensin, joten puolet lapsista laitettiin mulle (ne kaikista vilkkaimmat) ja toiseen huoneeseen ja sit 3 hoitajaa vahti niitä rauhallisempia 4 lasta, tai oikeastaan juorisivat toisessa huoneessa! ja ku ne haukku toisesa ja yhen (ilm. lievästi jälkeenjäänyt tai jollain tapaa omituinen lähes 30-vee mies) toisen harjoittelijan pystyyn, ni mä voin vaa kuvitella, mitä ne puhu musta!!! Mä kuitenkin vedin jo kamaa, ja pistin sen sit mielenterveyden piikkiin!
Ehkä sun kannattaa hakea vain sairaslomaa, jos tuntuu tosi pahalta, sä kuitenkin olet virallisestikin täl hetkel työkyvytön, jos niin sanot lääkärille…
Eihän sun tarvitse kertoa muille, että miksi… Ja mä tiedän kavereiden vanhempia, jotka ovat joutuneet hakemaan saitsua lastensa huumeidenkäytön aiheuttaman stressin takia, et… älä vaa polta itseäs vahingossa loppuun kuitenkaan, jooko? Voimia sulle!
Kiva Holly 2, jos mun vinkit piristi… Meitä kun on niin pieni ryhmä, musta on kiv sanoa jokaiselle jotakin erikseen… Jos joku sanoo juuri mulle jotain, mä tietenkin saan siitä paljon paremman mielen, kuin et se olis yleisesti heitetty… Must on tosi mukava, et sul on kaveri, kuka vähän katsoo sun perään
… Ja jos sulle ei alko sovi, ni se on tosi hyvä, et otat noin kohtuudella; samalla kuitenkin pääset ulos ihmisten ilmoille, mikä tietenkin aina on mukavampaa, kuin istua yksin kotona
…
Ja mdma, aivan mahtavaa! 2 kk.tta on jo pitkä aika… Mitä kaikkea oot jättän pois ja miltä olo nyt tuntuu???
Iteasias nyt ku kaikki on sanonu mulle jotaa, mua suorastaa nolottaa noi viime kirjotukset, ku olin niin masentunu, mut mul tosissaan mielialat heittelee laidasta laitaan…
Ja tänään päivällä kun heräsin (nousin vasta puol seitsemält illal, mut heräsin jo tunnin aiemmin), mä olin niin pahal tuulel, ettei ois huvittan ees nousta sängystä, mut sit mä olin saanu sen Yvesin paketin
… Ja tänään mä pääsen laittamaan tavarat paikoilleen (eipä kaikella paikkaa ole, prkl
), mut huonekalut, ku äijä vihdoin laittoi listat kiinni; mä en aio jättää mitään häiritsevää ens Torstain jälkeen, koska sit mul on lupa olla niin maan sairas, vaik oon ite sen hankkin!
Mut jaksakaahan kaikki
! Täällä on niin hyvä ilmapiiri mun mielestä (vaik ihmiset ois masentuneita), et kyl mun mielestä meil kaikil on hyvät mahollisuudet päästä tavoitteisiimme, eikös vain? On hyviä päiviä ja huonoja päiviä, kuten elämäs yleensä. Nyt on 100%:sen varmasti enemmän niitä huonoja, mut sit ku päästään nauttimaan raskaan työmme hedelmistä, niin on jo kesä ja päivät ovat varmasti 100% parempia
! Uskon niin!
T -MQ-