Tilanne tänään?

Joko otit selvää ryhmätoiminnoista?

Miten malibulla menee? Joko tunnemyrsky ? laantui?

[size=85]Tuomolle postia toisaalla… :unamused: [/size]

Selvä. Miten voit tänään?

Mä olin eilee todellakii sit ollu sekasin. Sain kuulla puheluist tänää ja en ees muista… Ollaa me mihehnkaa sovittu, nyt vaa tekis miel lisää pillereit ja taas pillereit; yllätys sinänsä. Ja oon taas piikittän jonkuu verran lääkkeit (vitun järkevää), et aika kaksjakosest.

Yöt ja päivät oon lopettan kovat (siis nään uni nykyää jos sanon et en ota bubree ku oon lopettan :smiley: ), mut tuo perkeleen piikkihimo, ku se taas onnistuu ja etenkii ku se on lääkkeil mikä on terveydelle helvetin haitallist ja sit tuo pilleri-himo VITUTTAA! Niist tramboist tulee myös JOKA kerta miehen kaa sanomist mut mä en oo valmis viäl kokonaa niit jättää.

Meinaan tiputtaa viäl kolmasosan niist, satkuu päiväs.

Mun tilanne vaikuttaa varmaa ulkopuolisest NIIN HELPOLT, mut mies ei tue lainkaa, hädin tuskin on kotona; mä yksinää mietin et mitäköhä tekis ja sit saatan mennä exän tai jonkuu vanhan kaverin messii mis sit vedetää ku vanhoin “hyvinä” aikoina. En mä tiiä, en mä bubree ota, mut tänää kysyin pirii; onneks ei enää ollu!

En kuitenkaa koe enää et oisin bubrest koukus, vaa lääkkeist ainoostaa, alkokaa ei oo kivaa, nukahan vaa. Mut lääkkeet. Ne sit, pakko olla ilm. jotaa. Toivottavast en vaa ala katukaupast tramboi ostaa, saattais mies lähtee kävelee… lopullisest! Tää päivä kyl menny melkee jo ilman pahempii ongelmii enkä oo ees juonu mitää enkä tosi syönykää töiden jälkee… Eiköhä tää tästä. :slight_smile:

Jahas,on tuossakin “koukkua kerrakseeen”.
Mitäs meinaat nyt sitten tehdä? Kalenteria kun katsoo, niin ensi vuosi on reilun kuukauden päässä.
Onko sinulla vauhti hieman kiihtynyt? Toivottavasti saat sen nyt pysäytettyä.

[size=85]En taida tietää enää itsekään muuta kuin, että ahdistus se vaan hiipii takaisin ajatuksiensa saattelemana… :confused: [/size]

Tilanne on iha jees!! :slight_smile:
Pysyin tosiaan “annoxis” ja otin jopa pikkasen vähemmän, hyvä mä!! :slight_smile:
Sinillä on kans kaikki iha jees!! :slight_smile:

Tilanne tänään, ett annoxis on pysytty ja ollu iha jees päivä muutenki, ny alkaa ryydyttään :imp:
Ois jo ilta!!!
Mutt kyll tää tästä ja niin päin pois :smiley:
Pärjätään!! <3

Malibu, joo älä nyt niitä sidosaineita tunge rakkaisiin suoniisi. Niinkuin tiedät.

Oon ollut tässä jonkin asteisessa maniassa :slight_smile: , eli tekemistä on riittänyt. Jouluvalot on nyt keittiön ikkunassa ja myös sellainen pajusydänkoriste. Partsilla polttelen kaiken muun sijaan lyhtyä, ja en väsää keittiön pöydän ääressä muutakuin joulukortteja :wink: . On tää nyt mennyt aika erilailla kuin aiemmat vuodet :smiley: .

Paras kiitos pomolta on siirtyminen kokopäiväiseen ja hieman haasteellisempaan hommaan. Työaikakin on ihan kohtuu, eli ei törkeän aikaisin heräämisiä ( täytyy sovittaa oma unirytmi yläkertalaisen metelöinnin mukaan :laughing: .)

• Pahimmat himot menee päivässä ohi -

[size=85]…Ja jäljelle jää väsymys ja välinpitämättömyys ja tyhjyys.
Tekis mieli taas pitkästä aikaa viinaa enkä tiiä mistä toiki mieliteko ny tähän tuli :unamused: [/size]

Eka yö ilman tenoxeja ja painajaisia :mrgreen: koko ajan tars tehdä jtn konkreettista et ajatus pysyy kasassa…

Ihan hyvin olet pärjännyt! Hienoa, tästä se lähtee. Päivä kerrallaan, suunta selvillä!

Mielenkiintoista tuo sinun eteneminen. Päihteettömyydessä, töissä jne.
Ei voi muuta kyllä kuin kehua sinua.

Miten malibu voi?
Kohta tämä vuosi on lopuillaan… Pitäiskö alkaa enemmän tsemppamaan sinua kohti hoitoa? Vai mitä olet mieltä?

[size=85]Ei ollu viinaa mutta siideriä löyty. Eikö sais sillon ottaa, kun tekee mieli? [/size]

:question:
Hmm. En kyllä suosittele yhtään.

[size=85]Joo oli tyhmä ja itsestään selvä kysymys :unamused: [/size]

Ei kait sinänsä.
Toivotan tässä vaiheessa kaikille hyvää yötä.

Huomenta!!
Hyi helvetti näitä oloja!! :imp:
Nukuin vidun huonosti koko yön, heräilin, oli kylmä/kuuma,yrjötti jne…pyörin sängys ja venasin vaa aamua ett sais ottaa annoxen, karseeta!! :confused: :imp:
Onnex en sentää heränny klo 05 sitä ottaan, kuten oon tehny aikasemmi, eikä siit taida olla ku kk aikaa ku viel tein nii… :unamused: No nyt oon päättäny, ett enää EN!!! Viddu vaik ois mikä!!! Noh, sit kello oli n. 08 ni päätin, ett nyt nousen ja sitt nousin ja otin… ja nyt täss hoitelen aamutoimii mutt olo on silti aikas hirvee, jalat saaaaaaatanan kipeet, sellanen “piilo-yrjöttävä” olo jne, ehkä tiiätte mitä meinaan…? Ainaki tän saman kokeneet…
Nii, en viitti tääl julkisesti määriä kirjottaa ett mistä oon tiputuxen alottanu ja missä mennään nyt, riittää ku sanon ett mistään ihan pikkumäärist ei oo kyse, niinku oon kai jo sanonukki…
Mutt mä oon luvannu ittelleni, lupasin sinille ja nyt lupaan TEILLE ett ylimäärästä en ota vaik olo ois aivan kammotus, sitt nappia naamaan ja nukkuun vaan jos niin käy, onnex meinaan on Sini ni voin tehä niin, ilman sitä en tod tiiä mitä tekisin!!! Tai tiiän, en pystyis tähä!!!
Mutt jees, mä päästän sen ny koneelle ku sillä on painava sana sanottavanaan :wink:
Allekirjotan muutes itekin Sinin mielipiteen ihan täysin, eilisest “45minuuttia”-ohjelmasta meinaan…
Nojees, mutta kyll mä pärjään, pärjätkää tekin kaikki <3