Tilanne tänään?

Vittu vihaan itteeni kun pipoo. menin sit eilen ja vedin vedot :imp: ja sitä tarjottiin sattumalta liian heikkona hetkenä. mitään ei tee mieli et se ei sentää riivaa…mut tää viha…PRKL

kiitos tuomo, olen ajatellut asiaa, että keskittyisin päihdepuolelle, mutta toisaalta minua kiinnostaa työ sairaalassakin. Olin niin nuori kun lopetin, että suurimman osan elämästäni olen tehnyt muuta kuin päihteillyt. Luulen että päihdepuoli ei vain ole minua varten, saattaa olla että mieleni vielä vaihtuu. Ja ehkä päihdepuoli tulisi liian lähelle, mutta ei sitä ikinä tiedä vaikka sinne päätyisin, auttaminen on kuitenkin se pääasia mitä haluan tehdä.Kaikki on mennyt uskomattoman hyvin ja koulu on muuttanut elämää taas parempaan suuntaan.

Toivotan Sirun tervetulleeksi tänne, eli ei muuta kuin kirjautumiset tänne.

Hmm. Mikä on tilanne? Toivottavasti homma ei ole jatkunut?
Eikös se tuo viha tässä vaiheessa ole voimavara?

Tuo on totta, että voi tulla liian lähelle. Tosin asiassa on hyvät ja myös huonot puolet. Kannattaa katsoa vähän työkenttää, että mikä on itselle se omin. Tärkeintä on se, että löydät sellaisen työn, jossa voit käyttää omaa persoonaasi auttamisessa. Sillä muutoin työ alkaa hyvin nopeasti tökkimään.

Nimetön. Niin, onko tuo olotila tulkittavissa masennukseksi. Toisaalta ihan hyvä, että olet saanut nukutuksi, sillä se lataa niitä akkuja. Miten ensi viikko?

jees,ei oo ehitty koneen ääreen täss viikonloppuna… Siru laittaa kirjautumisen, thänks Tuomolle teretulemast toivotuksist :slight_smile: Tää ollu vähä paska viikonloppu… Sirulla meniki sitt eilenki samanverra yläkanttii,ku perjantainaki,ku kuultii tosi skeidajuttuja!!Mutt tänää selvis,ett ne ei kosketa meitä mitenkää…onneks!!!Mutt tänää Siru ollu koko PÄIVÄN ilman yhtää bubree!!! Ja menee sitt vaik nukkuu, jos olot käy liian tukaliks, mutt ei se oo paljo valittanu ees :smiley:
joo miesten taholt skeidaa mutt mua ne ei lannista!!! oon vahvanainen :wink:

Jep! Pysy vahvana!
Toivottavasti huominen on kaiken puolin sitten parempi.

Ei ole jatkunut. vituttaa ja masentaa se retkahdus…siitä kun oli muodostumassa hyvää vauhtia jopa vakaumus olla selvä…mutta eiköhän tämä tästä. kohta sinne A3selle…

Mikä tilanne näin maantai iltana?

[size=85]Menny taas tämäkin iltapäivä miettien kaikkea vähemmän järkevää :blush: Ei tuu tästä elämästä mitää… :confused: [/size]

Tää päivä on menny loistavasti. tuntuu et ois vähän taakkaa vähentynyt kun oli se3 A3nen jossa sitten tehtiin kartoitus jne…ja varattiin aika jolloin lääkäri on mukana myös…en väitä etteikö välillä mieli karkaa tuonne vauhdin maailmaan.

Missä ne ajatukset sitten liikkuvat?

Niin, tuskin se on ennenkuulumatonta, että ajatus karkailee. Tärkeää on kuitenkin säilyttää oikea suunta.
Milloin sinulla on seuraava käynti? Kaiken kaikkinen tuki lienee kuitenkin tarpeen?

[size=85]En tiiä missä ajatus liikkuu mutta itsetuhoista se ainakin on :open_mouth: [/size]

Kuulostaa huolestuttavalta. Tekstiä toisaalla.

Mul menee niin hermot ku mies on koneel ku mä oon selvän ja sit ku mä en oo selvän ni mäkättää ku en oo selvän. Eilee siivon melkee kolmee ja laittan kaikkii Feng Shui juttui mm. rakkaudes alueelle, et ei ois sit niin älyttömän suuttun jostaa 15mg:stä santtui ja muutamast trambost. No ei se kyl pahemmin ollu suuttun enää, kuin se ois voinu ku poltin pari laventeli-suitsuketta mitkä riidan jälkee rauhottaa ilmapiirii ja suihkutin sellast aromi-juttuu mis oli appelssiinii-laventelii ja yhtä kukka-aromii koko kämppää eilee ku tein vaatehuoneesee, vessaa ja eteisee FS-puhdistuksen. Eli nyt niis on sit merisuolaa nurkis, pitää tänää imuroida pois.

Keittiö on ku pommin jäliltä mut se on ainoo. Tänää ku imuroin nuo merisuolat pois, ni meinasin tehä viäl FS-puhdistuksen makkarii ja sit joku pv keittiöö, ku sen sais nyt siivottuu. On olkkaris ja vaatehuonees puhtaat matot :smiley: .Vihdoin ja koht saa laittaa JOULU-verhot. Mut stna mitä teko-pyhyyttä et sillon ku mä oon selvän ni se istuu koneel ja mun pitäis kattoo telkkuu ja sit ku mä en oo selvä se istuu koneel ja mäkättää/nalkuttaa; stna mikä ÄMMÄ. Meinasin jo alkaa ettii itelleni yksiöö, sit ku oon vaki-duunis voin ostaa kolmion kerrostalost, siihen on ehkä rahaakin.

Mun lääkkeit, turha alkaa valittaa siit. Ja jos se ei sano et ku mä oon lopettan lääkkeit et sit aletaa yrittää lasta ni en lopeta IKINÄ, en ainakaa ton seuras. Oishan tuos halukkait esim ex. (yök) ottaa takas ja varmaa ois muitakii, mut tarkotus ois sit muuttaa ei tarvis nähä ketää tän paikkakunnan kusipäit. Jää varmaa koulukii kesken noiden kaikkien idiottien (kuten tuo avokki) takia! :smiling_imp: .

Ei raaskikaa dissaa inssei…

8.12 on se aika. ja kyllä tässä kaikki tuki kyl kelpaa mikä vähänkin on saatavilla.