toimiiko se viis tennaria 20mg… kukka savut on poltettu!! ja pajon…
Tai sain vain semmosen ylläripussin, siinä on jotain bentsoja sekasin, perkele nää mitä pitäs ottaa kaikki, mut nuokuttaa jo nyt aika paljon… ihme juttu!
Onko Tenox 30 tabl. pakkaus myös ruskeassa lasitölkissä, vai ovatko vain 100 tabl. pakkaukset lasitölkissä?
Mun ruskeessa lasipurkissa oli 30kpl…
Ennen Tenoxia kokeillaan, kun aletaan tollasia tiputtajia kirjottelemaan.
Tenoxia on lasipurkissa ainaskii 10, 30 ja 100kpl satsit…Näin ainaskii mulla
Kuin myös minulla: ruskeassa lasipullossa 30/100kpl. Arvelen, että Tenoxeihin kehittyy jonkinlainen immuniteetti, sitä mukaan, kun niitä syö.
Annostusohjeeni on 1-1,5kpl/yö…Nyt samoilla silmillä 2yötä ![]()
Olen yrittänyt UniMattia tavoitella 4llä 20mg Tenoxilla&4llä 0,2mg rivalla -
tuloksetta
Kertoo jotain
jauhojen laadusta!? ![]()
Eipäs! “Se on Tenox, sano Annie Lennox!”
Olen yrittänyt UniMattia tavoitella 4llä 20mg Tenoxilla&4llä 0,2mg rivalla -
tuloksettaKertoo jotain
jauhojen laadusta!?
En todellakaan näistä ryyneistä oikein mitään tiedä, mutta eikös noilla rivoilla ole jotenkin piristävä vaikutus? Ainakin kun olen itse niitä joskus oluen kanssa syönyt niin väsymyksestä ei ole ollut tietoakaan, päinvastoin.
“Arvelen, että Tenoxeihin kehittyy jonkinlainen immuniteetti, sitä mukaan, kun niitä syö.”
Se immuniteetti on nimeltään toleranssi ![]()
Jos noita syö vain unettomuuteen, kannattaa yrittää sinnitellä mahdollisimman paljon ilman. Teho tosiaan häviää nopeasti.
Morojes, eiku kyselisin teidän mielipidettä: en ole nyt saannut nukuttua pariin kuukauteen kuin about jokatoinen yö, (siis valvon yhden yön ja toisen nukun) makailen sängyssä helposti 4 tuntia vaikka väsyttää niin saatanasti… aika tuskallista… ja sittenkun saan unta niin herään esim jos joku pamauttaa oven rappukäytävässä ja sitten menee sellainen puolisen tuntia ennenkun saa taas unta… tosin jos ollut ryyppäämässä tai ottamassa lyngisti jossaan on poikkeus ![]()
ja huomiseksi on aika lääkärille… on ollut joskus ketipinor 25mg unensaantiin… auttoi parisen viikkoa muistaakseen ja sen jälkeen ei mitään… kelasin että varmaan tyrkyttää imovanee… mutta kaverilta saannut niitä pari joskus mutta se maku on aivan helvetin paska! että voiko sitä sanoa että on testannut imovanea joskus… noi tennarit olis ihan jees… mutta eihän niitä voi ruinata ;D tosin eihän niitä vissiin helposti myönnetä?
En kyllä suosittelisi kertomaan, että olet kokeillut omin päin, leimaavat helposti väärinkäyttäjäksi.
En kyllä suosittelisi kertomaan, että olet kokeillut omin päin, leimaavat helposti väärinkäyttäjäksi.
Mikäli kyseessä on ihan vieras lääkäri niin kannattaa tosiaan olla kertomatta. Mutta jos on tuttu lääkäri ja hyvä hoitosuhde, voi joitakin lääkkeitä saada kun kertoo vaikkapa pyytäneensä sellaisen kaverilta ja siitä olleen apua. Itse olen saanut juuri Tenoxeja tällä tavalla.
no huhu tuli sit risolid 25mg, tosin tänään en saannut viellä niitä ulos, mitä nyt lueskellut että ihan turhia ![]()
joono ikää 20, mutta ensiviikolla heti uusi aika ja jutellaan sitten lisää lääkärin kanssa… tosi kiva kun on venäläinen lääkäri jonka puheesta ei saa mitää selkoa… ja näpyttelee koneelle ihan outoja juttuja… pitäis kai kysyy jos vois lääkäriä vaihtaa ![]()
Veät piriä oikein kunnolla luulis et uni tulee putke jälkee
Hei,
minulla on tramal-vieroitus menossa (söin sitä kipuun aika pitkän aikaa). Pahimmat hetket ovat olleet yöt, todella hankala nukkua levottoman olon takia. Pyysin lääkäriltä unilääkettä, sain imovanea. Ei juuri auttanut. Toinen lääkäri määräsi Tenoxia (20mg) ja nämä tuntuu auttavan. En siis pyytänyt tenoxia, lääkäri ehdotti sitä. Eli mitään ruinausta ei tarvinnut, vaikka tilannehan oli se että olin opiaattiriippuvainen. Ykstityinen lääkäri oli siis tämä joka antoi bentsoja, menneestä huolimatta. Lisäksi sain vieroitusoireisiin päivisin käytettäväksi opamox 15mg, mutta noista ei kovin apua ole, jonkin verran kuitenkin helpotusta.
ohho, meni doctori reissu hyvin, tuli lisää risolidei ja sit 15mg dormicumei
vaik tennareit yritin
aika hassua että tollein määrättiin minunki mielestä, ei tahtonnu apteekis antaa ulos
tai varotteli kovasti… kun määrättiin 1 tabl iltaisin 15mg dormicum, ja 25mg risolid… luulis nukkuvan ![]()
Ei mulla muuta tähän ole sanottavaa kuin että Tenox on ehkä aliarvistetuin lääke.