Tenox

Zopinox aka Imovane-depot.
Noissa se maku tuntuu tosiaan kestävän 2x normaali imoon verrattuna. Paskoja ryynejä. Toki über sekavuus, mutta ei mitään hyviä oloja. Paitti ne imo nousut, mutta niistä harvemmin pitkään ehtii nauttia, kun on jo käsissä askarteluveitsi, muuta sälää ja tarkoituksena rakentaa kuuraketti. :smiley:

En ole koskaan saanut nukuttua. Mutta siihen vaikuttavat lääkärien mukaan esim. traumakokemukseni (esim. lapsuudessani en ole voinut nukkua, koska olen joutunut koko ajan olemaan keskellä nistejä ja juoppoja. Kuulemaan, näkemään ja kokemaan koko ajan jotain pelottavaa.) Olen kokeillut varmaan kaikki keinot läpi, jotta saisin nukuttua. Esim. lääkkeitä, terapiaa, rentoutumisjuttuja, akupunktiota, hierontaa, päihteitä… Ja koska käytän piriä oikeastaan päivittäin, niin valvon sen avulla. Vituttaa vaan kun en monesti valvomisenkaan jälkeen saa nukuttua, vaikka monet tipahtavat saman tien. Ilman unta ihminen ei tosiaan pärjää. Ja liian vähäinen uni vaikuttaa hyvin negatiivisesti kaikkeen. Se kun heijastuu koko muuhun elämään. Yleensä tipautan itseni ryynien avulla. Se on keino jolla nukahtaa väkisinkin.

:laughing: . Ei pysty lopettamaan naurua… :smiley: :laughing:
Vai vannoutuneena bentsojen [b]viihdekäyttäjänä/b saat tenoxista hyvän olon. :laughing: :laughing: :laughing:

Salli mun nauraa. Meidän pikku bentsojen viihdekäyttäjä joka saa tenoxista mageet fiilikset. Painu mäkeen niiden pamiesi kanssa. :smiling_imp:

Edit: Sori en ensiksi huomannutkaan että olet rovaniemeltä ja vielä puolitotuudesta peräisin. Nyt ymmärrän asian täysin. :laughing:

Joo tuo on kaikki totta!!! Miullakin oli joskus paljon vaikeuksia saada unta, saatto mennä viikko tai kaks, etten saanut nukuttua yössä kun sen tunnin tai pari… Oli pakko juoda himo kännit, polttaa paljon savuja tai jotain, että uni tuli(silloinkin nihkeästi)!! Sit väsyneenä vituttaa ja ahdistaa kaikki, mikä ei yleensä vituta… Ja koko ajan semmonen alivireinen olo… Nykyisin kyllä saan unta suht. hyvin, mut välillä on öitä milloin ei vaan saa!! Mut ainakin minun mielestä päihteet on ehkä paras keino saada unen päästä kiinni, välillä pitää vaan olla selvinkinpäin, koska kyllä päihteetkin saa unettomaks niin, että ei osaa ollenkaan nukkuu ilman niitä!!!

Tämä on jo luokatonta— hu?!

on olemassa Yömaito, jota myydään melkein joka vitun marketissa,sisältää melatoniinia 4x enemmän ku normaali maito…
vähän vitun terveellisempää ku kemikaalit…örgh…sori kiroilu…on vaan olemassa muitakin vaihtoehtoja…ku tennarit, mut jos jotain suosittelen,niin insominit…

Siinä on sitä melatoniinia liian vähän. Pyydä lääkäriltä respa niin saat sitä apteekista. Vaikka en itse tiedä, auttaako se mitään, kun en moisista ongelmista kärsi.

no auttaa se minulla kun kiskasee jonkun puoli litraa…

Wanha hyvä konsti on lasillinen aamuvirtsaa joka päivä, se sisältää hyvin paaljon melatoniinia :slight_smile:

intialaiset gurut ovat tätä tehneet vuosituhansia, ja sen pitäisi kaiken järjen mukaan toimia.

itselleni on kylläkin epäselvää onko kyseessä pieni sormustimellinen vaiko puolen litran tuopillinen, se tuopillinen voisi olla kova juttu krapula-aamuna :slight_smile:

niin ja tarkoitus on ottaa virtsa siitä “keskeltä”, pahimmat kuonat ovat alussa ja lopussa (siis virtsaustoimenpidettä)

Jos on tuoreista oopiumiunikon kodista tai kärpässienestä keitettyä teetä juonut, niin se virtsa maistunee nektarilta. :mrgreen:

kärpässienitee on oksua, maistuu märältä koiralta yygghh

ja virtsahan ei muuten ole likaista, sitä käytettiin II maailmansodassa kenttädesinfiointiaineena.

Maksan läpi kulkeneena virtsa on steriiliä. Ellei sitten satu olemaan haavoja virtsaputkessa tai tule jostakin virtsaputken aukon tienoilta jotakin basiliskoja.

täsmennykseksi vielä, ihmisen ei kannata käyttää desinfiointiin kuin omaa virtsaansa. Auttaa kuitenkin nokkosenpistoihin ja ampiaisenpistoihin, palovammoihin yms, lieventää kirvelyä.

talvisodassa tehtiin näin. se meinaan toimii.

Tästä tuli mieleeni isältäni saamani kaksi elämänohjetta:

1. Kiukaalle ei kannata kusta.

2. Näkkileipää ei kannata syödä sängyssä.

…mutta isä onkin insinööri…

Yömaitoa voi toki juoda vaikka litran, mutta itse en huomannut kuin kusihädän :wink: Sen sijaan Yliopiston Apteekeista (reseptillä) saa ihan melatoniinia pillerimuodossa 1 ja 3mg annoksina. Kemikaali sekin toki, mutta paljon terveempi vaihtoehto - vieläpä parantaa unen laatua, toisin kuin bentsot ja niiden sukulaiset.

Päähän Tenox ja sitten Menox. - Vanha Lahtelainen sananlasku

eikös se kuulu “ensin tenox sitten menox”