Taikasieniä aletaan syöttää masentuneille

Eri ihmisille eri vaikutukset. Mulle se on vain hetken huumaa ja mulle kirkkauden häviäminen on vain osa sitä aineen vaikutuksen häviämistä.

Toisaalta näinhän sen ainakin mun kohdalla pitääkin mennä. Viihdekäyttöä, ei muuta.

Miksi? Miksi? Miksi? Miksi???

Koitan koko ajan kommentoida tähän jotakin “älykkäämpää” mutta kun sinä juuri kerroit kieltäytyväsi kaikesta älystä joka nenäsi eteen tarjotaan. Minkä helvetin takia??? MIKSI???

Maailma on täynnä kaikkea sellaista mitä ne pitää niin tärkeänä ja älykkäänä, mutta yleensä sellaiset ei vaan ole mun juttuja. Ei nappaa, ei kiinnosta, ei oo mun juttu. Mitä muutakaan voisi sanoa?

Just viiimeksi tuli sitä pohdittua että miksi suurin osa ihmisistä kokee vain sen aineen vaikutuksen katoamisen ja antaa kaikkien tajuamisten unohtua… Kun itsellä ne eivät ole mihinkään kadonneet. Eivätkä menninkäisellä vaikka tässä parhaillaan em. henkilön tajunta alkaa antaa periksi unelle vaikka minä en moista hyväksy :< RKLE en hyväksy kun pne*ttaaaaaaaaa perkeleenperkele ONNEKSI MINULLA ON KARHU KAAPISSA yhyyy olen hiljaa leikkii karhulla ihan kohta

Miksi sen sun kohdalla pitää olla viihdekäyttöä etkä voi tajuta mitään syvempää? Kun se valaistuminen on kenen tahansa saavutettavissa eikä vaadi kuin omaa analysointia ja hyvää tahtoa Ö_Ö

Miksi ei? Miksei se tärkeä ja älykäs kiinnosta? Sä niin paljon julistat näistä päihteiden haitoista että luulisi sun ottavan asiasta selvää vähän enemmän…?

Mä en suostu, enkä halua valaistua tai mitään vastaavaa. Normaali rauhallinen elämä riittää aivan hyvin.

Sä et edes tiedä mitä siellä olisi tavoitettavissa. Saisit tietää kuka sinä oikeasti olet. Kuka tätä maailmaa pyörittää. Mikset halua tietää?? Tiän kyllä että vastaus on hyvin päräyttävä mutta eikai se totuus ny kieltämällä muuutu?

Hei tuus joskus irkkii sanoo koska oot tavattavissa ja missä, voitas jutella irl. Lupaan etten pure ainakaan ensimmäisen 5h aikana (kun humalatila nousee riittävästi niin en uskalla enää luvata).

Siellä on hulluuden siemen. Pelko siitä ettei pian pysty kontrolloimaan omaa ajatteluaan.

Liika informaatio ei ole hyvästä.

Ja pian flipata, ja olla itse todistuskappale omille sanomisilleen ja varoituksilleen.

Sekin, mutta hulluus ja viisaus lähtevät samasta paikasta. Kyse on vain älykkyydestä sen jälkeen.

Et tietenkään pysty, daah. Silloin pitää antaa tripin viedä ja ottaa vastaan mitä tulee. Tämä on juuri se olennainen pointti kun puhutaan deelien kanssa tajuamisesta.

Liika informaatio ei ole hyvästä.
[/quote]
Olet VVVVäärässä.

Mä vielä löydän rauhan tässä elämässä, lyödäänkö vaikka vetoa? Ja se on eri paikasta mikä sulla, se on mun paikasta.

Muuten, mutta mä en vaan suostu näyttämään tätä ihmistä tän nimimerkin takaa. Oon liian erilainen…

En tarkoittanut kontrollin menettämistä vain tripillä, siis kontrollin menettämistä pitkällä juoksulla. Pitkäkestoisia psyykkisiä ristiriitoja liiallisesta trippaamisesta ja liiallisesta kelaamisesta, niitä meinasin.

Olen itse niin monta deeliksiä nähnyt ja todennut ettei se voi tehdä hyvää kuvittelevansa olevan paaaaljon valaistuneempi kuin muut, kuvittelee että pystyy käyttämään energiaa ympärillänsä ja kohdistamaan sitä toisiin ihmisiin niin ettei ne pysty tekemään mitään tai ne pyörtyy tai ne omaksuu jotain ilman verbaalista tai viitomakielistä puhetta, sit kun aukoo päätänsä väärälle tyypille ja losahtaa turpaan niin et hampaat lähtee selittelee sitä et toi kaveri vaan sai hyvä opetuksen siitä miten mä voitin kun annoin sen käydä päälle.
hah.

:sunglasses:

Mihvyhän on täällä sir robin junior, paitsi luulen ettei mihvy vetele niin paljoa opiaatteja/opioideja.

*sark

.

Mua ärsyttää aina kun ihmiset puhuvat deeleistä jonain pyhänä sakramenttina ja valaistumisen työkaluina.

Pidän itse deeleistä, mutta vaikka esim LSD ja sienet voivat olla loistavia, virkistäviä kokemuksia, ei niistä mitään syvempää merkitystä löydy. Muutat kemiallisesti aivotoimintaasi, näet ehkä visuaaleja, havoinnoit asioita eri tavalla ja eri näkäkulmista. Negatiiviset vaikutukset ovat ihan mahdollisia myös esim hurahtaminen huuhaaseen, salaliittoteorioihin tai uskontoihin.

Huvittavaa että joku luulee egokuoleman tai ykseyden kokemisen olevan todellista tai tekevän heidät jotenkin viisaammiksi ymmärtämään maailmankaikkeuden luonnetta. Tuohan on ihan tavallinen kokemus idän mystiikassa, meditaatiossa ja länsimaisessa New Age filosofiassa.

Myös väite että ymmärtää intuitivisesti paremmin tiedettä ja esim. monimutkaisia fysiikan ilmiöitä kun alan huippututkijat ja asiantuntijat on aika epäilyttävä. Voitte ihan rauhassa kehitellä ja lähettää kaikenkattavia teorioitanne vaikka alan tekijöille tarkastettavaksi…

et vaan osaa?

Perseraiskaus.

Hulluudensiemenkö se siellä raiskailee mun kireää persettä.
Laitoin ton raiskausstoorin ku näit lukee nuoretkin.
Joku voi saada semmoisen kuvan et kerralla 5g tatteja… Egonräjähdys ja sit ollaan kunnossa.
Ja toi homma ei todellakaan mee niin.
Niin kuin Miffy tossa aikaisemmin sanoi niin Psykedeelejä pitää oppia käyttämään oikein.
Käy niin viihteeseen, Kuin myös aivojen tutkintaan.

Ainakin jos mun jutuista saa sellasen käsityksen niin pitää ihan tahallaan lukea mitä haluaa lukea. Deelit eivät ole automaatti vaan työkalu.

Näinpä. Jotkut eivät vaan kerta kaikkiaan osaa:

ja:

Sanoinko että paremmin? :smiley: Katsos, kun maailma on oikeasti jokaisen ymmärrettävissä. Kun siitä tietää riittävästi, on helppoa päätellä loput. Mekanismeja en pysty tutkimaan, mutta sen ymmärrän mitä hiukkaset oikeastaan ovat luonteeltaan. Suosittelen lämpimästi lukemaan sen Informaatio - tieteen uusi kieli. Se johti mut sinne oivallluksen äärelle. Katsos, kun et voi olettaa deelien toimivan minään automaattina joka vain tekee juttuja ilman että itse vaivaudut lukemaan, analysoimaan, lukemaan taas ja analysoimaan lisää. Se viisastuminen vaatii ihan perkeleesti työtä. Olen pahoillani ettet pysty siihen, mutta onnea yritykseen jos joskus alkaa kiinnostaa.

Viitisen vuotta taitaa olla eka tripistä, mutta pakko sanoa että et ole oikein tajunnut koko homman pointtia jos trippailu on siistimpää alkuun. Ei se homman juju ole niissä kemikaaleissa!!!