En mä puhunu mistään sun sisäisen rauhan etsiskelystä vaan vastauksesta perimmäiseen kysymykseen. Se vastaus on ollut sama läpi aikakausien paikasta riippumatta. Luonnollisesti…
Paskanmarjat, sua vaan nolottaa heittää niin dorkaa läppää >_<
En mä puhunu mistään sun sisäisen rauhan etsiskelystä vaan vastauksesta perimmäiseen kysymykseen. Se vastaus on ollut sama läpi aikakausien paikasta riippumatta. Luonnollisesti…
Paskanmarjat, sua vaan nolottaa heittää niin dorkaa läppää >_<
Totta kai joskus hävettää, niin kuin varmasti sinuakin hävettää omat läppäsi. Me ollaan Miffy molemmat vain ihmisiä, joskus fiksuja ja joskus tyhmiä.
![]()
Mitä minä teen vastauksella perimmäiseen kysymykseen jos se ei tuo minulle sisäistä rauhaa? Eihän se sinullekaan rauhaa tuonut.
Sunkin kannattais ensin etsiä rauha ja vasta sitten vastaukset elämän tarkoitukseen. Peace.
Ei tätä paikkaa pysty ymmärtämään, mutta kyllä täällä pärjää.
Tavallaan odotin omaehtoista ilmoittautumista, mutta en näe tarvetta siihen enää.
Nyt menee meidän käsitykset oivalluksesta ristiin. Kaikkea hyvää sinulle fysiikan opiskeluun. Ja en katso mahdottomaksi, että sinusta voi tulla vielä oivaltaja. Työn iloa.
Olen tietoinen mikä olen, missä olen ja olen jo löytänyt vastauksen miksi olen täällä.
Olen tyytyväinen, nirvanassani maan päällä.
Toivottavasti joskus tulevaisuudessa voit hyväksyä minun totuuteni. Minulla ei ole kiire. Aika on ystäväni. Kulkekoon se mitä tahtia vain.
psykedeeliuutiset.blogspot.com/2 … paata.html
Jatkoa aiemmin käsiteltyyn tutkimukseen. Tutkimuksen mukaan psilosybiini voi aiheuttaa pitkäaikaisia myönteisiä persoonallisuusmuutoksia.
Opiaattivieroituksen jälkeen sienitrippi sai pisimmän (8kk) opiaatittoman kauden aikaan elämässäni. Hyvä fiilis tuli ja pysyi. (ehkä testosteronipiikeillä osuutta asiaan ekat 3 kk.) Äitini mukaan olin positiivisella mielellä sienten popsinnan jälkeen pitkään. (auttoi keräämään sienet)