Taikasieniä aletaan syöttää masentuneille

HomesickA: sana “jumala” tai mikä tahansa muu sana on vain yhteinen sopimus, jonka avulla voidaan viestittää tietty, yhdessä päätetty tarkoitus. Eli jos sanotaan jumala, ja tarkoitetaan sitä ihan oikeaa kaikkea maailmaa ylläpitävää voimaa jota tiedekin tutkii, puhumme kuitenkin jostakin joka täyttää jumalan määritelmän. Eikai jumalan tarvitse olla välttämättä mielikuvitusolento, joka ylläpitää maailmaa? :smiley: Kuitenkin kuka tahansa voi todeta itse että olemassaolo on, ja sillä on ominaisuuksia kuten gravitaatio tai elämä. Se “siemenen ympärille” oli ehkä huolimaton ilmaus, mutta se ei kuitenkaan ollut pointti. Se mitä teknisesti tapahtuu ei muuta miksikään sitä, että on olemassa Se Suuri Voima joka ylläpitää kasvun prosessia. Kasvitkin varmasti kokevat tavalla tai toisella oman olemassaolonsa, vaikka se kokeminen takuulla eroaa rankasti ihmisyyden kokemisesta.

Jumalahan on elämän antaja, itse elämä ja Vastaus Perimmäiseen kysymykseen. Miksi emme siis vain sanoisi edellä mainitut määritelmät täyttävää asiaa jumalaksi sen sijaan, että jätämme käyttökelpoisen termin ties mille kristityille ja kumppaneille, joiden tarvitsee kiistää päivänselviä tieteellisiä faktoja saadakseen irrationaalisen ja epäloogisen jumaltarinansa sopimaan arkielämäänsä?

.

Voihan sitä vaan alkaa aktiivisesti ignorata koko uskishöpinän ja puhua asioista niinkuin kristittyjä ja muita puusilmiä ei olisi koskaan olemassa ollutkaan. Ei se niiden satu ole niin tärkeä että se tarvitsisi muistaa huomioida.

Jumala as in alkuvoima/olemassaolo on ollut aina. Eikö se nyt ole itsestään selvää? :smiley: Aikakin on vain yksi ulottuvuus, ei mikään absoluuttinen alku ja loppu.
Jumala hahmona on ollut yhtä kauan kun ihmiset ovat yrittäneet selittää maailmaa ympärillään sen kokemusmaailman ja tietämyksen pohjalta mikä heillä on kulloinkin ollut. Siihen aikaan kun ihmiskunta on osannut selittää esim. liikkeen vain siten että joku ihmisen/eläimen kaltainen olento tahallisesti liikuttaa kappaletta, on ollut vain loogista päätellä että jokin näkymätön jumala saa aikaan maailman tapahtumat. Nyt ymmärrämme enemmän, ja jumalhahmoihin takertuminen on vain ihan käsittämätöntä rakastumista lapsuudenaikaisiin kuvitelmiin.

.

.

Löytäiski noita silokkeja jostain… kylmä oon aina ollu psykedeelien kannalla - siis tollee hoito tarkotuksis… ihan jopa semmosien kellä on vaiketa häiriöitä… repertuaari on sen verta iso niin aineissa kuin vaikutuksissa että jokaiseen mielenterveys ongelmaan varmasti löytyis omansa - enemmän positiivinen kuin negatiivinen deeli-terapia. Omat tripit on menny pää asiassa tajunnan laajentamiseen (sisältyy paljo asioita). Ja sitten ihan tutkinut aina kyseessä olevan psykedeelin mahdollisia hyötyjä erimoisilla patienteillä. Emt musta deelit on aiva mahtava asia ja tarpeellinen… paitsi semmosille jotka haluu sekottaa vain päätänsä. Noh ehkä jos on onnistuneesti ottanut ensimmäisit 5trippiä ja tietää annokset yms niin parempi vaihtoehto sekin pitää hauskaa kuin viinapullo.

.

Tähän hehkutuksien perään vois laittaa egokuolemista ja paskoista matkoistakin jotain.
Toi egokuolema on, Kuin henkinenraiskaus. Sanoisin niin että sua vedetää perseeseen parituntii etkä voi tehä mitään muuta odottaa suorituksen loppuvan ja toi tapahtuu päänsisällä… ilman minkäänlaista apua.
Hyvillä matkoilla/matkojenjälkeen Deelit tosissaan antanut positiivisen mielen ja auttanut näkemään paljon eri näkökantoja. Itse siis tykkään, Mutta latautuminen normaaliks paskimmalta reissulta on kestäny parhaimmillaan puolivuotta. Tuo tosin oli ennen, Kuin sain diaknoosin kaksisuuntainen ja nykyään oon kestäny matkatkin aivan loistavasti.
Miksi ihmiset syövät deelinsä kerta annoksella? Olen huomannut paljon mielyttävämmäksi tavaksi ostaa niitä vähä reilummin ja vetää ne kahdessa tai kolmessa osassa.
(miedommat nousut vähemmän pelkotiloja ja pitempi vaikutus)
Esim: Aloitus 0,7g tatteja
Buustaus 1h kohal 1g tatteja
Buustaus 2h kohal 1,2g tatteja ja niin edelleen…

Iso paha musta psykedeeli raiskasi häntä hänen henkiseen peräaukkoonsa. Voin kuvitella miten epämielyttävää se oli ja sen jälkeen oli henkinen peräaukko varmaan vähän aikaa hellänä.

Avuttomuuden tunne, se et sulle tehdään jotain sillai ettet sä sitä halua ja mitään et voi tehdä sen estämiseksi tai lopettamiseksi. Vertaaminen raiskaukseen on ihan hyvä, vaikka sen olisi voinut muillakin tavoilla kuvailla.

En ole halunnut vääristellä sanojasi. Halusin muotoilla niitä paremmin. En tiennyt, että oikeasti haluat tarkoittaa löytäneesi kaiken, mitä jokaisella on löydettävänä. Tai, että päätyy täsmälleen samoihin havaintoihin kuin sinä. Ja askarruttava asia on, jos näistä havainnoista ei voi puhua mitenkään. Oletko saanut jatkuvat telepaattiset lahjat, vai miten toteat tiedon samaksi jokaisen “silmänsä avanneen” (keitä he sitten ikinä ovatkaan) kanssa ? Onko foorumilla ketään, joka voisi vahvistaa avanneen kolmannen silmänsä ja tietävänsä absoluuttisen totuuden jokaisen ihmisen kohdalla, ja vielä jakavansa saman tiedon kanssasi ?

Odotan ilmoittautujaa.

Yksinkertaisesti ymmärsin alusta asti sinun olevan innokas fysiikan harrastaja. Et ole se, joka oivaltaa esimerkiksi kvantit.
Nimenomaan saatat ymmärtää(“raapia pinnalta” on minusta sopiva termi tähän tiedon tasoon) sen, mitä muut ovat oivaltaneet.

Kirjoitin sinulle, että en toivo sinun itsevarmuutesi kääntyvän sinua vastaan, eli itsevarmuutesi muuttumista jääräpäisyydeksi. Jääräpäisyys ja ihminen (esim. erehdyksen/muutoksen sattuessa) on mielestäni todella huono yhdistelmä.

Mitä muuta minun tulisi tietää kirjoittamastani tekstistä yläpuolella olevassa lainauksessa ?

Tuo hymiö oli tarkoitettu itselleni, koska olin huvittunut, kun puhe oli omasta ajan käytöstäni. Huomaat sen lauseen alusta verbistä rekisteröityä(joka viittaa nimenomaan minuun, koska olen tuore tapaus foorumilla) , josta se jatkuu “tehdä tooosi pitkiä postauksia”, joka edelleen viittaa minuun ja siihen kuinka paljon aikaa näihin kirjoituksiin kulutan.

Tarkoitukseni ei ollut mitenkään viitata sinuun tuolla hymiöllä tai lällätellä sinulle. Ehkä kirjoitustyylini yhdistettynä sinun tapaan lukea saa aikaan tälläisiä väärinkäsityksiä. On se tämä kirjoitus hidasta ja aikaa vievää kaikenkaikkiaan, ja sitten vielä menee päin honkia :laughing:
Yritän käyttää jatkossa enemmän aikaa kirjoitusasuun. Liian innokas olen kyllä vielä painamaan tuota lähetä nappia. Viestejä on niin mukava lähetellä vissiin, että laiskuus tarkistella omaa tekstiä monesta kulmasta iskee. Nyt loppui tämän tarkistelu, syteen tai saveen !

1. Ei se ole mitään “kaikki mitä on löydettävänä” vaan se kaiken pohja, se mitä kutsutaan sanoilla “meditaatio”, “valaistuminen” ja “pyhä henki”. Lue Oshoa, se puhuu ihan täsmälleen samasta asiasta kuin minä.
  2. Ei täsmälleen samat havainnot vaan sama suuri oivallus. Sille ei vaan ole sanoja, joilla asia tehtäisiin ymmärrettäväksi. Olen sitä koittanut tässäkin selittää, mutta se on mahdotonta ja se siinä vituttaakin.
  3. Ei mitään jatkuvia telepaattisia lahjoja, vaan se pieni naksahdus päässä kun vaan tajuaa. Sitten kun ymmärtää niin Se on niiiiiiin yksinkertaista että on vaikea käsittää miksei sitä tajunnut aiemmin tai miksei suurin osa ihmisistä sitä tajua.
  4. Tältä foorumilta ainoa josta tiedän varmaksi että hän on Herännyt, on minun ikioma menninkäiseni alias Onnen Pipanoita, joka on itse yksi psykedeeli ja huume ja pilviboosteri joka tuottaa pilven pelkällä läsnäolollansa ja jota voi tuijottaa tuntikausia kyllästymättä. Itse kauneus. Ihmeiden ihanuus. Se mihin Miffy väistämättä oli määrätty rakastumaan jo aikojen alussa. Hän jonka seurassa kohtasin itseni ja joka jakaa saman ymmärryksen kuin minä. Stafroty tietää myös mutta se ei kirjota tällä foorumilla vaan mm. tiede.fi ja suomi24. Ja se irkkaa #panteismi:lla.

Miten niin en? :smiley: Musta toi on vähintään ylimielistä. Jos haluat että oikeasti yritän selventää asiaa niin tuu vaikka irkkiin, keskustelu on siellä paljon helpompaa ja nopeampaa.

Minä olen oivaltanut saman kuin ne muut. Koska kyse on “vain” siitä mitä maailma oikeasti on olemukseltaan, oivallukset ovat samoja joka ainoalla joka niihin pääsee.

Sitä, mihin se avoin polku vie. Sama se mitä reittiä kuljet tai mitä elämässäsi teet, oivallus on vain pikkuinen naks ja suunnaton hämmennys siitä miten yksinkertaista se voi olla. Olet vain tietoinen siitä mikä olet, missä olet, miksi olet täällä.

Jos luulet että Totuus on erilainen eri ihmisille, luulet vähän liikaa olevasi yksilö…

tämä on kyllä todella hyvin ilmaistu, ja nyt taidan vihdoin ymmärtää mitä sä ajat takaa. käytät vain käsitteitä jotka ymmärrän itse eri tavalla, varsinkin käyttämissäsi yhteyksissä. mutta niinhän se menee kun lähdetään käsitteellistämään :mrgreen:

:sunglasses:

Monet ajatukset jää, mutta se sellainen kirkkaus niistä ajatuksista häviää aika äkkiä pois.

Ne on valitettavan harvassa. Tosin, pitää kyllä mainita oma isoisäni jolle valaistus iski vakaumuksellisena kristittynä lähempänä kahdeksaa kymmentä. Ei siihen aineita tarvita. Ihan mielettömän mahtavaa että isoisä on tajunnut. Meillä on viisas suku :slight_smile: <3

Ei varmasti :smiley: Kun ei siinä ole mistään kemikaaleista kyse, ne voivat parhaimmillaakin vain nopeuttaa prosessia. Tosin suurin osa ihmisistä ei taida tajuta koskaan.

Ei se Oshokaan tainnut olla ihan teini-ikäinen kun selitti tätä juttua :smiley:

“Miten suhtaudutaan” ja “onko pätevä” ovat kaksi eri asiaa. Minä uskaltaisin jättää lapseni sellaisen hoitoon joka on viimeiset 25v. käyttänyt psykedeelejä, jos tyyppi on kaikin puolin fiksu. Pelkkä deelien syöminen ei vielä takaa mitään, vaan niidenkin kanssa täytyy akviitisesti tehdä töitä jos meinaa jotakin löytää.

Musta on alkanut tuntua siltä että enemmistö deelejä käyttävistä ottaa niitä kuin mitä tahansa kuosia ja kieltäytyy oppimasta yhtään mitään. Eipä sitä silleen viisastu, se vaatii oikeasti ihan perkeleesti työtä että löytää jotakin Suurta.

Se on heidän oikeus. Minäkin otan deelejä tuollai ja minäkin aivan tietoisesti kieltäydyn oppimasta niistä tilanteista.

Ei meitä niin kiinnosta se mistä tämä maailma on kotoisin ja mitä me täällä teemme.

Toiset tuli tänne maailmaan selvittämään tätä mysteeriä ja toiset tuli vaan ottamaan iisisti.

Kun kirkkaus häviää, tulee se hetki kun tarvitsisi alkaa itse miettimään ja analysoimaan jotta ymmärtäisi miksi hetkeä aiemmin ajatukset olivat niin kirkkaita. Pitää vähän jaksaa nähdä vaivaa.

Ja jos egokuolema on perseraiskaus niin voi vaan todeta, että jotkut meistä ymmärtävät mikä anaaliseksistä tekee niin ihanaa.

Muutenkin kuin psykedeliavertauksissa :smiley:

Niinkuin olen tykännyt sanoa, deelit ovat kuin puukko. Pelkkä puukon omistaminen on yhtä tyhjän kanssa. Jos sitä osaa käyttää, sillä voi saada aikaan vaikka kuinka upeita veistoksia. Jos sillä alkaa leikkiä, sillä voi saada pahaakin vahinkoa aikaan. Sitkeä harjoittelu teräasetta kunnioittaen vie pitkälle, mutta mitään “osta puukko niin osaat veistää”-automaattia ei ole.

En ymmärrä sua ja silti ymmärrän… Taisiis. kKyllä mä tajuan mikä siinä egon kuolemassa voi ahdistaa, mutta se mitä deelit näyttää on yksinkertaisesti Totuus ja vaikka miten ahdistuisit sen näkemisestä, ei muuta sitä miksikään.

Sinä olet minä, minun ja sinun tietoisuudet ovat yhtä ja samaa tietoisuus-ulottuvuutta ja egon vähäisyyden tajuaminen järkyttää varmasti kun sen ymmärtää ensimmäisen kerran. Se kun sanon että Miffy on tajunnut kuka on, ei pitäisi olla keltään muulta pois: jokaisella on mahdollisuus Minut nähdä. Sitten vasta kun on nähnyt, voi olla egossaan onnellisena siitä että voi haluta asioita ja hankkia onnellisuutta hetki kerrallaan. Ero on vain siinä että sen tekee tietoisesti.