Syksyn tunnelmia

Tätä se minullakin on tämän tapauksen kohdalla. Joskus toki ihan työmäärä (tai aika useinkin) mutta sitten juuri se “entä jos tämä menee ihan pieleen”. Se ei ole mulle yhdentekevää ns. “vain työtä”.

Sen lupasin itselleni, että jos selviän tästä viikosta kunnialla niin voin hyvällä omallatunnolla hakea punkkupullon ja fiilistelen sillä ja jollain hyvällä ruualla. Jos asiat menee pieleen niin sitten on parempi vaan mennä ajoissa nukkuun.

Moikka ja terkkuja “maailman laidalta”. Phiuh mikä päivä. Monta asiaa tehty tänään ja taas vähän odotellaan. Väsyttää… mietin pitäisikö koittaa saada itsensä vähän urheilemaan vai annanko olla ja painun pehkuihin. Nyt olisi kuulkaa rentouttava drinkki poikaa. Mutta enpä nyt lähde sille tielle.

No mutta hello ja good morning sinne toiselle puolelle maapalloa :smiley: ihan täällä kotona kahvimukini kanssa koneella istun ja kattelen ikkunasta samalla aamun hämäryyteen ja usvaisuuteen. Mutta mikä parasta kun on vapaapäivä eikä krapulaa :slight_smile:
Ja etupyllytys tuolle ettet ottanut sitä relaksanttia nimeltä alkoholi! tähän nyt vois lisätä vielä, että kerro enemmän missä olet vaan jääköönpä se nyt :laughing: mä niin joskus kaipaan sitä, että vois ihan vapaasti lisäillä yksityiskohtaisia kuvia tänne elämästä, mutta tämähän on plinkki eikä mikään facebuukki. Sekin on tavallaan vain hyvä kun on nämä rajoitteet täällä. Pakko keskittyä olennaiseen.

Moikka. Olen yhä reissussa ja eilen kävin työpäivälisellä. Join yhden lasin punaviiniä ja ei tehnyt mieli lisää. Se oli hyvä just niin :slight_smile: jos nyt oikein muistan niin lokakuun aikana olisin juonut siis 6 annosta. Not bad. Ennen vanhaan olisin ollut tyytyväinen tuohon viikkomääränä.

Menikö stressiviikko hyvin? Vai onko viikonlopun ylikin vielä töitä?

Icetea, vielä jatkuu… isoimmat asiat on ehkä selätetty mutta en osaa tuulettaa vielä. Joka kerta kun avaan sähköpostin niin mahanpohjassa kiertää. Odotan huonoja uutisia vaikka ei ehkä olisi syytä. On tää vaan kovaa joskus :slight_smile:

No sitten ei muuta kuin rohkeasti tuulta päin :slight_smile: Jossain vaiheessa asiat taas tasoittuvat tai itse löytää tasapainon. Hengenvoiman toivotukset täältä!

minultakin isot tsempit Pecolle! missähän päin maailmaa sinä oikein pyörit? valloita se. koko maailma :smiley: :smiley: :smiley:

Vieläkin reissun päällä mutta voinen kertoa, että se asia mitä olen stressannut (ja tulen kyllä stressaamaan koko vuoden 2019) toteutuu!!! Apua!! :smiley: siis aivan hiton hienoa mutta myöskin todella kamalaa ja nyt sitten mieleen hiipii se ajatus että tätäkö mä nyt halusin :laughing: jeps. Mutta jos mitään yllättäviä käänteitä ei tapahdu niin mun pitkäaikainen unelmani toteutuu. Saa nähdä vastaavatko haaveet todellisuutta :wink: mies on tosi innostunut, lapset vähän epäileviä.

Mistäs mä rupean tämän jälkeen haaveilleen? Nyt on vähän niin kuin niin, että kaikki haaveet rupeaa olemaan tehty. Täytyy keksiä uusia.

loistavaa Peco!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
voi miten hieno uutinen, kerta kaikkiaan. ajatella, voi kunpa saisi tietää tapahtuneesta tarkemmin, muttei se haittaa! nyt vaan suitsutan puolestasi ja peukutan.
tapahtunut siis koskettaa teitin koko perhettä. tai tietenkin se koskettaa. entä tuleeko teille muutto tai muita konkreettisia muutoksia?
olen joskus muuten kokenut tuon että kun pitkäaikainen haave toteutuu, niin sen jälkeen takki on ikään kuin tyhjä jonkin aikaa.
ja just tuo että mistäs mä sitten seuraavaksi haaveilisin :laughing: olisiko se jonkinlainen positiivinen shokkitila, en tiedä.
hurjan sinnikäs olet, periksi et totisesti anna. pidit hermosi kasassa loppuun saakka. kunnioitettavaa.
paljon, paljon ONNEA!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: virtuaalinen ruusukimppu Sulle. miltä tänään tuntuu?

Onnittelut todellakin kuulostavat olevan paikallaan Pecorino. Mahtavaa!

Harmi kun ei ole kukkia noissa emojeissa ja puhelimen emojeita ei näemmä pysty lisäämään, tulee virheilmo.

Muutos saa elämän kihisemään joksikin aikaa, se on ihana tunne!

Kiitos kiitos :slight_smile: kieltämättä on takki vähän tyhjä. Nukuin eilen arviolta 7+8 tuntia. Et taisi olla vähän univelkaa. Jälkimmäiset 8 tuntia nukuin viskin siivittämänä. Vetäydyin täysin omaan rauhaani, söin herkkua, luin hyvää kirjaa ja join muutamia drinksuja. Hiljaisuudessa. Nyt on kyllä pyjamapäivä, kerrankin hyvällä omallatunnolla. Sylvia, kyllä tämä tarkoittaa muuttoa… ei niin että ei ikinä palattaisi mutta väliaikaista. Tästä voi varmaan jo päätellä, että ulkomaille muutto on edessä. Ihan hyvä fiilis on mutta pää “vähän” pyörällä.

Täällä kun on puhuttu unista ja mietitty mitä ne tarkoittaa. Tässä teille pähkinää purtavaksi :laughing: :laughing: näin unta, että mun varpaita kihelmöi kauheasti. Katsoin niitä ja huomasin, että mun varpaat oli eri järjestyksessä kuin normaalisti. Menin jostain syystä apteekkiin niitä esitteleen niin osa varpaista olikin jakautunut niin, että niistä oli tullut pieniä ukkeleita joilla oli kravatit ja pippelit!!! Ne eivät puhuneet mitään ja silmät oli kiinni, mutta kun katsoin yhden pippeliä tarkasti niin sieltä lurahti pieni tippa pissaa :laughing: minä ja apteekintäti naurettiin vaan asialle. Että mitähän tämä uni tarkoitti…

ONNEKSI OLKOON!!!

Olinkin jo arvannut, että tuo se sinun unelmasi oli mitä työstit. Sinun on pakko kertoa ainakin maanosa. Olen ymmärtänyt, että se on jossain isomman veden takana, menikö oikein? USA? Sinne(kin) muuttaa koko ajan niin paljon suomalaisia, että kukaan ei keksi vaikka paljastaisit maan. Kuolen uteliaisuuteen :smiley: .

Niin muistan tuon fiiliksen kun päätös lähdöstä on tehty mutta kaikki vielä edessä. Sinulle on tietysti vielä isompi juttu kun on lapset, mutta jännitys on varmasti samankaltainen. Haluan vielä kerran kokea tuon. Voi kun tämä työnantajani nyt alkaisi kansainvälistymään vähän nopeammin, suunnitelmia kun on.

Tuohon päälle muutamat drinksut on mielestäni todella ok. Tilanne vaatii nollausta. Ja nyt sitten relapäivän päälle.

Olen niin onnellinen puolestasi, että aloin ihan melkein ääneen nauramaan / itkemään täällä töissä.

No kuule tuon unen varvasukkelit on me plinkkiläiset jotka nyt hihkutaan sun kanssa :laughing: jollakin meistä keski-ikäisistä siinä ilon pissakin lirahtaa kun tosiaan moni porukasta on Tena-ikäistä (sori nuoremmille jos tuntuu syrjivän teitä tämä :stuck_out_tongue: )
ONNITTELUT <3 saavutuksesta!
Ja luonnollisesti mun mielikuvitus laukkaa nyt kaiken maailman kuvia siitä mitä sä teet työksesi! ihanaa! Nauti kovan työn tuloksesta!

Onnea Pecorino!!!
Olen iloinen puolestasi! Jännät ajat edessä teillä koko perheellä! :smiley: :smiley: :smiley:

komppaan Vilmaa: Sinun on pakko kertoa ainakin maanosa. Olen ymmärtänyt, että se on jossain isomman veden takana, menikö oikein? USA? Sinne(kin) muuttaa koko ajan niin paljon suomalaisia, että kukaan ei keksi vaikka paljastaisit maan. Kuolen uteliaisuuteen.
:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
ja vilmaston varvasukkeli-unen tulkinta osui nappiin :laughing:

No juu, paljastetaan nyt että Amerikkaan matkamme käy :slight_smile:

Huomenta vaan. Perus arkiaamu. Lapset kouluun, itsellä miljoona asiaa töissä… seuraavat kaksi viikkoa taas täynnä kaikkea muistettavaa, paperia, esiintymisiä. Huoh.

Vähän jo jouluajatukset tupsahtaa mieleen :slight_smile: se on kyllä mun suosikkiaikaa, vaikka niin on toki kesäkin. Mulla tosin käy usein niin että höösään joulua tosi aikaisin ja sitten tulee väsähdys. Jos tänä vuonna yrittäisi välttää sen. Mä olen se ihminen joku suunnittelee jouluruokia jo marraskuun lopulla, tilaa kinkut ym hyvissä ajoin, leipoo piparkakkutalot ym.

auts, itselleni joulu on ollut aina vuoden vaikein aika :frowning: peruja lapsuudenkodistani. äiti se raatoi hänkin joulua jo marraskuusta lähtien ja nukahtikin sitten aattoillan illallispöytään. en tosin tarkoita, että sinä valmistelisit joulua tuolla tavoin! koska aidosti nautit siitä, toisin kuin tuo meidän muoripahanen. niin järkyttävällä suorittamisen volyymilla se teki kaiken itse ja varsin marttyyrin elkein. kaiken piti olla “täydellistä”.
jouluperinteeni ovat olleet viimevuosina aina samanlaiset. veljeni ja ystäväni M tulevat aattoillaksi tänne minun luokse. vaihdetaan pienet paketit toinen toisillemme ja syödään herkkuja kynttilänvalossa. ei välttämättä perinteistä jouluruokaa. punkkupullot korkataan, mutten muista että kukaan olisi ollut humalassa koskaan. aattoillan ainoat joulukoristeet ovat lukematon määrä tuikkuja pitkin ja poikin kotiani.
ja tietenkin teen ennen pyhiä vähän perusteellisemman siivouksen. puhtauden tuoksu on ihanaa. mutta yritän ottaa kaiken mahdollisimman rennosti, kuten otankin. silti joulu ahistaa, aina.

Peco, entä se teidän muutto? milloin se tapahtuu?

Piti muuten kommentoida niitä varvasukkoja, että varsin kiinnostava tulkinta teillä :smiley: mä olen kyllä ajatellut teitä vähän kauniimmiksi (ne oli sen näköisiä naamastaan kuin elokuvassa Ronja Ryövärintytär ne maan alla olevat tyypit jotka hokee jotain “miksvai hää sillee tekkee”).

Plinkkisuodattimen vuoksi sanotaanko tälleen epämääräisesti, että on tässä aikaa ennen kuin se muutto tulee, mutta saa sitä jo ruveta valmistelemaan, ei tässä liikaa aikaa ole kun on melkoinen operaatio. Monella tapaa.

Ei mulle se joulu ole suorittamista vaikka joskus tuntuu, että aatto meinaa mennä siihen. Meille on tullut tavaksi kutsua isovanhemmat niin rupeaa siinä olemaan hommaa just silloin aattona. Joka vuosi mietin miten homman saisi jaettua hyvin mutta kummasti vaan sitä tekemistä kasautuu mulle kummiskin.

Tänään teki mieli viiniä. Oli aivan älytön päivä, koko ajan joku homma kesken. Kun ysiltä kellahdin sänkyyn niin mietin että jesss. Sitä ennen tuossa illan aikana kun oli hermot menossa pariin otteeseen niin mietin kaapissa olevia viinejä mutta en sitten ottanut.