Lomat ohitse ja takaisin toimistolla. Olo on melko energinen kun joululoma meni hyvin ja erittain vaha-alkoisesti. Varsinkin verrattuna viime vuosiin jolloin just ja just oltiin selvitty useamman paivan ryypiskelysta.
Tammikuu on tavoitteena viettaa tipattomasti. Ei ole mitaan illalliiskutsuja tai bileita etc joten ainoa paikka missa voi juopotella on kotisohva ja se on nyt ei. Toki sosiaalisia rientoja loytyy mutta ne on lahinna kahvitteluja ja joitakin ei-kosteita lounaita.
Niinkuin aina, kun en juo, unta riittaa. Ja unen laatu on hyvaa. Tana aamuna kello soi pitkaan ennenkuin herasin vaikken lomalla mitaan pitkaan nukkunutkaan.
Nyt viela vahan toita ja sitten kotiin. Lyhyt tyoviikko kun vain 2 tyopaivaa. Kylla se siita pitenee ![]()
Hauska kuulla, että uusi vuosi on lähtenyt energisesti käyntiin. Energia ja hyvät unet kyllä kannustavat välttämään alkoholia. Hyvä sinä!
Taas tuli sikeasti nukuttua. Toissa melko hiljaista viela tama paiva, joten olen ottanut rennosti. Ensi viikolla saa huhkia senkin edesta. Alko kaynyt mielessa silloin talloin mutta ei kuitenkaan niin etta tekisi mieli. Sain eilen haakutsun ensi kesalle tuttavani pojan haihin. Hassua kylla heti tuli ajatus etta pitasko ottaa haiden jlk maanantai ja tiistai lomaa “varmuuden vuoksi”. Tallain siis toimin ennen kun oli isoja pippaloita tai haita- kunnon bileet jonka jlk pari pv loiventelua.
Jonkin verran joudun tyostamaan siis ajatusta etta jos on kosteat bileet ja otetaan niin se jaakoon siihen yhteen iltaan. Haat vasta heinakuussa, joten aikaa on.
Olen jo miettinyt paasiaistakin. V2019 paasiaisenahan mulle tuli 4pv putki eli kunnon repsahdus ja krapula oli kova. Onneksi oli lomaa selvita, mutta turhaa ajanhukkaahan se oli. Jotenkin nyt haluan nayttaa itselleni etta pystyn olemaan kuivin suin nuo nelja paivaa. Taytyy vaan keksia tekemista eika jaada talon sisalle. Ehka tipaton huhtikuu auttaa asiaa! ![]()
Nyt on viikonlopuksi tiedossa lenkki kaverin kanssa ja olisi tarkoitus menna myos leffaan sunnuntaina. Lisaksi kamppa pitaa siivota. Taalla on hieno aurinkoinen saa joten odotan lenkkia huomisaamuna. ![]()
Juuri kun paasin kehumaan kuinka hyvin on nukuttu niin viime yo oli levoton ja taynna painajaisia. En muista milloin olen viimeksi herannyt omaan “huutooni”. Luulen etta se oli vaan sellaista ulinaa
, mutta taisin nahda kunnon painajaisia. Aamulla herasin vasyneena ja pakotin itseni lenkille. Lenkkikaverini perui viime hetkella. A blessing in disguise silla en ollut yhtaan juttutuulella. Alkoa ei ole joka tapauksessa tehnyt mieli. Nyt on ollut vaan aika tylsa iltapaiva ja olen zombiena katsonut televisiota. Kehtaisiko menna jo kahdeksalta nukkumaan…? ![]()
Hienoa, että vuosi sinullakin alkanut tipattomasti. Ja siten jatkuu koko tammikuun.
Tuttu tunne tuo, että jo etukäteen miettii miten mikäkin tilanne pitäisi järjestää. Tarkoitan siis hääkutsua minkä sait. Itsekin edelleen syyllistyn siihen, että jos joku ehdottaa jotain tärkeää palaveria maanantaiaamulle niin epäröin, kunnes muistan, että se ei ole enää ongelma (yleensä). Mutta sen verran hyvin tunnen itseni, että ihan täysin en luota vielä itseeni. Esim mietin varaisinko matkan jossa lähtö pari päivää vapun jälkeen ja johon sisältyisi liikuntaa. En ole varma uskallanko. Koska jos vappu menisi yhtään pitkäksi niin sille reissulle lähteminen olisi ihan painajaista, liikuntasuorituksesta en välttämättä selviäisi krapulaisena, tai en ainakaan nauttisi. Nyt joku varmasti ajattelee, että sen kun vaan päätän, että vappu ei mene pitkäksi, tai että olisin jopa vapun juomatta niin olisi helppoa. Mutta mutta… en olisi täällä Plinkissä jos se noin helppoa olisi. Ja siksi en vielä luota itseeni niin paljon, että tekisin rahaa maksavia suunnitelmia jos on pienikin pelko, että alkoholi ne pilaa.
Me kuitenkin edistytään koko ajan. Ja turha sinun vielä on murehtia kesää. Kuten itse sanot tässä välissä on vielä monta koetin paikkaa ja kun näet miten niistä pääset yli niin tiedät paremmin miten hääasian järjestät. Pääsiäisen 4 päivää juomatta olisi todella hieno suoritus. Täytyy laittaa mietintämyssyyn, jos itsekin ottaisi tuon haasteen vastaan.
Moi Vilma ja muut
Toivottavasti Vilma jo olosi on parempi. Aika kurjaa olla kipeena noinkin pitkaan kuin mita ketjussasi kirjoitit.
Edelleen tipattomalla mennaan. Eilen toiden jalkeen oli tylsa hetki. En jaksanut lenkille menna ja mietin etta mitas tassa nyt sitten tehtais. Kavi jopa viinikin mielessa, mutta ajatus karkasi nopeasti kun mietin siita tulevaatunkkaista oloa aamulla. Lisaksi tyot on nyt ns in full swing niin en kylla halua mitaan krapulanpoikasta aamuani hidastamaan
Illalla sitten fiksasin polynimurini,joka on temppuillut jo pitkan aikaa. Se vaatii sellaisen syvapuhdistuksen aika ajoin ja taas pelittaa.
Katsoin uudestaan haakutsua ja nehan ovat kesakuisena sunnuntaina, jonka jalkeen maanantaina on tarkea tiimikokous. Eli vesilinjalla mennaan varmaankin. Ihan hyva tietaa nain puoli vuotta etukateen ![]()
Paasiaisen ymparille olen suunnitellut matkaa sellaiseen maahan missa en ole kaynyt. Siita sitten myohemmin lisaa.
Tanaan menen varmasti lenkille toiden jalkeen. Ilma on todella harmaa ja tietty pimeaa kuuden aikaa illalla. Loppuviikko on (vaihteeksi) kiiretta toissa ja viikonlopullekin yllattavan paljon ohjelmaa.
Edelleen tipattomalla ja hyvilla mielin.
Tuossa lomilta tyohonpaluun jalkeisen “shokin” jalkeen huomasin olikohan se keskiviikkona etta mullahan on tosi hyva olo. Varmaan pikkuhiljaa aivokemiat alkaa asettautua kohdilleen, kun varsinkin iltaisin (jos en mennyt lenkille) oli ollut sellainen tylsistynyt olo ennen joulua (edellisen kerran otin kunnolla viikonlopun marraskuun lopulla). Mulla siis oli varsinkin keskiviikkona ihan sellaine olo kuin olisin rakastunut! (enka nyt oikeasti ole rakastunut keneenkaan, vaan ilmeisesti tahan olotilaan). Toissa oli suht vaikea paiva, mutta sehan ei haitannut yhtaan. Illalla menin viela pitkalle lenkille niin olin taysin euphoria humalassa koko illan.
Jonkin verran olen ilmeiseti addiktoitunut tahan plinkkiin kun junatyomatkallakin aina lueskelen kannykasta toisten kuulumisia. Ajattelen etta mitahan sille ja silekin kuuluu kun ei ole kahteen paivaan kirjoittanut ![]()
Nyt on viikonloppu taas kivaa pikku tekemista. Kaikille hyvaa viikonloppua! ![]()
Torstaissa ja kuun puolessavalissa ollaan ja edelleen tipattomalla. Ei ole ollut mitaan juomahimoja; on siis silloin talloin tullut alko mieleen ja ajatus etta miltahan tuntuisi muutama lasi viinia toiden jalkeen, mutta himoa ei ole. Onkohan mulla sama aivonyrjahdys kuin Vilma1966lla…?? ![]()
Mulla on yksi tyomatka tulossa. Ennen aikaanhan niihin kuului ainakin tulo ja menomatkalla lipittely. Nyt olen lujasti paattanyt etta en silla matkalla ota. Reissu siis kuun lopulla ja keskella viikkoa (ti-to tai ke-to). Yksi tilaisuus on helmikuussa jossa voin ottaa tai olla ottamatta. Muuten tuleva kevat nayttaa ihan kivalta. Yksi henk kohtainen projekti (en tahan voi yksityiskohtia laittaa) alkaa pian, ihan sellainen positiivinen juttu, mutta vie jonkin verran vapaa-aikaa.
Taas oli aikaisemmin talla viikolla, olikohan se tiistaina, sellainen tosi hyva olo. Siis koko paivan. Aamusta alkaen oikein tunsi sen. Viime viikollahan oli samanlainen, ihan kuin olisin rakastunut!
Eilen illalla aika myohaan kavin pitkalla lenkilla pimeassa ja sadettakin tuli. Mietin siina taas niita muutaman vuoden takaisia ryyppyputkiani ja kuinka paljon pystyin juomaan. Ja vaarallista kylla, kuinka nopeasti niista seiviydyin. Tai no suhteellisen nopeasti. Joskus hyva palautella mieleen vahan historiaakin.
Tanaan onkin hiukan lyhyempi paiva toissa. Kaupan kautta kotiin ja iltapalaa tekemaan. Viikonloppuna ei sen kummempaa tekemista, mutta leffassa ajattelin kayda. Ja telokin pitaisi siivota. No, siinahan sita tekemista ![]()
Sunnuntai. Eilen illalla teki hiukan mieli viinia. Mutta ei tyyliin hetiviiniamullenyt. Muutaman minuutin pahkailin ja huomasin etta olinkin nalkainen. Aamulla teimme pitkan juoksulenkin, sitten piti asioita hoitaa keskustassa ennen toista tapaamista ja syominen jai vahille kun siina menin paikasta paikkaan.
Muuten on aika tasainen olo. Tanaan ei sen kummempaa tekemista. Yhden kaapin voisin kayda lapi mutta saa nahda viitsinko. Tanaan olisi ehka hyva laiskotella, kun taas kiireinen viikko edessa. Toissa mahdollisesti illanvietto torstaina, mista kylla lahden ensimmaisten joukosta. Onneksi siina porukassa ei kysella miksi et ota etc.
Taytyy kylla sanoa, etta eilen kylla buustasi egoa kun yks tuttu nainen sanoi etta naytan tosi freesilta ja “toned” (mitenkahan han naki vaatteiden lapi
). Aina kun viinia lipitteli niin ei valia kuinka kauan nukkui niin aina naytti vasahtaneelta! Olkoon turhamaisuutta mutta kannusti jatkamaan tipatonta. ![]()
Tosi hienoa, että et heti toimi ekan mieliteon mukaan. Pysähdyit miettimään ja ttesit, että olikin kyse nälästä. Näin voi varmaan olla aika useinkin tilanne, että todellisuudessa se alkon himo onkin jokin muu tarve oikeasti.
Voin hyvin kuvitella, että ulkomuodossasi myös näkyy. Itsestä huomaan parhaiten kasvojen ihosta sen, kun olen pidempään juomatta / juon tosi harvoin. Minulla on otsassa rypyt kuin Gordon Ramseylla ja ne todella syvenee silloin kun juo alkoa useammin. Samoin ihon sävy muuttuu ja pinta kuivuu. Sitä kautta näyttää väsyneemmältä ja vanhemmalta. Kyllä se itsetuntoa kohottaa, kun kehuja saa. Olet ne varmasti ansainnut.
Omassa ketjussa kerroin, että itse sitten päätinkin ex tempore sunnuntaina muutaman juoda. En usko, että “aivonyrjähdykseni” on kuitenkaan minnekään kadonnut, koska perjantaina ja lauantaina ei edelleenkään tehnyt ollenkaan mieli. Sitä jopa vähän testailin. Otin miehen vodka pullon käteeni ja tutkailin sitä ja mietin tekisikö mieli, mutta kun sitten ajattelin miltä se tuntuisi aamulla niin totesin, että ei ollenkaan tehnyt mieli. Sunnuntaina sitten teki, kun tiesin, että en juo niin paljoa, että siitä mitään seuraavaan päivään tulisi vaikutusta. Nyt sitten jatkan samaan malliin, eli juomatta taas. Tee sinä samoin. Pidetään “nyrjähdyksestämme” kiinni niin kauan kuin mahdollista.
Aivonyrjahdykseni senkun jatkuu…Nyt on ollut tosi kiire viikko toissa, joten en ole ehtinyt paljon alkoholia ajatella. Eilen oli tosiaan tyohon liittyva juttu, erittain lyhyt sellainen ja sprite linjalla tulin ja menin. Olin oikeastaan niin vasynyt etta halusin kotiin ajoissa ja olinkin kotona jo seitsemalta. Tassa tyoporukassa ei kylla juomaan opi, kun ne jotka juo, juovat sen yhden. Muutama vuosi oli vahan erilaista porukkaa ja kosteat lounaat/illanvietot eivat olleet mikaan poikkeus. Niin minakin niita harrastin (ja myos kosteita aamiaisia
).
Viikonlopuksi on pienta ohjelmaa, mutta ei mitaan ihmeellista. Aamulla olisi lenkki kaverin kanssa mutta voi olla etta kaveri peruu kun hanen autossaan on ollut jotain vikaa ja ei ehka paase ajamaan tanne (asuu eri kylassa). Ei kylla kauheasti harmita jos peruu silla voisin kerrankin nukkua vahan pidempaan lauantaina ja ottaa rennosti koko aamupaivan ja sitten menna kaupungille ihmettelemaan. Su aamuna on toinen lenkki toisen kaverin kanssa.
Kysymys kanssavahentelijoille: mita ei-alko drinkkeja juotte? Olen tassa asiassa erittain tylsa. Ruoan kanssa vetta ja jos olen ulkona niin lime&soda. Kotonakin olisi kiva tehda joskus mocktail, ja olisi kiva saada ideoita ![]()
Hyvältä kuulostaa aivonyrjähdys! Alkoholittomista juomista kyselit. Itse juon ehdottomasti useimmiten alkoholitonta olutta tai cokista. Alkoholitonta kuohuviiniäkin saa monesta paikasta - esimerkiksi teatterin väliajalla. Baarissa olen pyytänyt tekemään alkoholittoman coctailin. Mohitoa nyt ainakin useimmissa paikoissa tarjoavat holittomana. Jos on mahdollista niin tilaan kombuchaa. Tosin siinä saattaa olla jäämiä alkoholista, koska on käymisteitse valmistettu maitohappobakteerijuoma. Alkoholipitoisuus voi siis olla samaa luokkaa kuin kotikaljassa tai simassa. Jääteekin on ihan hyvä alkoholiton vaihtoehto. Ja joskus otan artesaanilimonadin, esimerkiksi yhdessä paikassa oli itsetehtyä mustikka-kardemummalimonadia.
Tipaton loppui viime viikolla. Olikin pari yllatysbiletta (seli, seli) ja hauskaa oli. Lauantai vietettiin todella pitkan kaavan mukaan ja eilen sunnuntaina otin viela 3 olutta ja kaksi lasia viinia illalla. Sunnuntai aamuna oli siis jonkin verran krapulainen olo, mutta paatin menna kunnon pitkalle juoksulenkille lounaan jalkeen. Oon joskus aikamoinen sissi kun tuollaista teen kun eihan krapulassa saisi ahertaa. Lahdin juoksemaan noin kello 3 iltapaivalla ja palasin kotiin kuudelta. Toki valilla kavelinkin, mutta pituutta lenkille tuli varmaan puoli maratonia, joka on ex tempore minulle paljon. Kavin sitten hikisena kaupassa hakemassa nuo oluet ja viinia oli kotona pullossa viela pari lasia. Olo oli siis aivan mahtava ja aamun pikku kolotukset paassa olivat vain muisto! Musiikki taysille ja su iltana mulla oli siis pikku bileet itseni kanssa.
Tana aamuna olo oli kuvottava. Nimittain syominen illalla jai vahille ja vaikka en nyt ihan kamalasti juonut niin pelkka olut ja viini tyhjaan mahaan toi sen tutun huonon olon aamulla. Nyt kello on kolme ja vielakin hiukan kuvottaa. Onneksi sain syotya kunnon lounaan niin varmasti helpottaa kohta. Siitapahan opin (vai opinko), etta mita seuraa jos syomattomana on ja vain alkoholilla ravitsee itseaan
.
Eilen kavi aamulla mielessa korjaussarja heti aamupaivasta, mutta en siihen sortunut. Lepailin vain ja annoin olon parantua ja puoleenpaivaan mennessa olo olikin kohtuuhyva. Siina lauantain nosteessa olin paattanyt etta sunnuntaina “rangaistukseksi” menen pitkalle lenkille ja pysyin paatoksessa, joten ei viikonloppu ihan tayskatastrofi ollut.
Nyt ei tee tippaakaan mieli. Yhdet bileet on kuun lopulla ja ihan hyvin voin odottaa siihen saakka. Pari riskitekijaa tassa on joista yksi on se etta toissa ei nyt pariin viikkoon ole kiiretta. Ja akkia voi luisua vanhoille poluille. No, paiva kerrallaan.
Semmoinen piti viela kertoa etta kavin vuosittaisessa terveystarkastuksessa ja nyt kun puoli vuosisataa tullut tayteen niin otettiin sitten kaikki maksa - yms kokeet. Odotin etta jotkut arvot olisivat huonolla puolella tms. Kavin sitten laakarissa perjantaina ja kaikki arvot olivatkin hyvat tai ainakin ok.
Nyt on pari viimeista viikonloppua mennyt kosteissa merkeissa. Eli taysin vastoin periaatettani etta varsinkaan perjantaina ja lauantaina ei oteta, silla siina on riskina putkijuopottelu.
Perjantaina, Valentine’s day, ajattelin jo toissa etta hemmottelen itseani suklaalla ja punkulla, mutta paatin etta punkkua otan max 2 lasia silla lauantaina oli aamuksi sovittu pitka lenkki kaverin kanssa. Pysyin suunnitelmassa ja olin jo kymmenelta nukkumassa.
Lauantaina nukuin ysiin ja treffit oli kympilta. Hyva lenkki eika kaksi lasia punkkua tuntunut jaloissa. Joskus on vahainenkin alkoholimaara tuntunut kun on fyysista ponnistelua (mutta toisaalta on sita juostu 10km seitseman paivan putken jalkeenkin
). La myos myrsky saapui Manchesteriin, oli aikamoista tuulenpuuskaa ja naapuristakin pari puuta kaatui. AJattelin sitten myohaan iltapaivalla etta kun perjantai meni niin hyvin niin miksen voisi lauantainakin ottaa. Punkkua ja olutta lipittelin illalla kynttilanvalossa kun ulkona raivosi myrsky. Olihan siina kiva tunnelma. Katselin pari leffaa ja soin herkkuja ja taas ajoissa nukkumaan.
Sunnuntai aamuna herasin sitten hiukan krapulaisena, mutta odottelin sangyssa vahan aikaa ja annoin olon menna pois. Sitten piti yhta kaappia alkaa jarjestamaan joka on niin tylsaa hommaa etta mieluummin katselisin maalin kuivumista. Oluen voimalla sen tein ja tein muitakin rastihommia ja kello olikin pian 7 illalla. Kuusi pienta olutta meni paivan aikana. Illallisen kanssa join viela lasin valkoviinia. Eli ei mennyt suunnitelman mukaan, tosin en mitaan viineja juonut aamukuudesta alkaen.
Tanaan on sitten sellainen day after olo. Ei oikeastaan mitaan paikkaa kolota, mutta skarppina saa olla. Nyt haluan viettaa kunnon raittiusputken, mutta koitan ottaa paivan kerrallaan enka aseta mitaan tavoitetta.
Ensi viikolla on tyomatka ja mielessani jo suunnittelin etta paluumatkalla juon junassa viinia. Mutta ehka en talla kertaa.
Tanaan on pitka lenkki illalla kaverin kanssa. Kotona ei ole olutta joten janojuomana on vesijohtovetta.
Helmikuu on ollut hienoinen pettymys. Kosteita iltoja on tullut enemman kuin suunniteltu. Viime viikonloppu meni taas kosteissa merkeissa, varsinkin lauantai. Sunnuntaina viela join muutaman oluen iltapaivan aikana. Taman aamun heraaminen ei ollut herkkua kun huonosti nukuttu yo takana, kaiken mailman toihin liittyvia painajaisia aamuyosta ja sita rataa. Lounastauolla vetasin kunnon juoksulenkin mika auttoi vasymykseen ja nyt enaa kaksi tuntia toita.
Nyt on viela tulossa kahdet kosteat juhlat, ensi viikonloppuna ja kolmen viikon paasta. Tuohon jalkimmaiseen taidan keksia tekosyyn olla menematta. Tiedan porukan etta kukaan ei sylje lasiin eika lemonade linjalla jaksa kuunnella muiden juttuja (vaikka sinansa hauskoja ovatkin).
Jospa tuon ensi viikon bileiden jalkeen ottaisi kunnon raittiusjakson vaikkapa maaliskuun loppuun saakka. Tietysti paiva kerrallaan.
Viela ed lauantaista, join aikamoisen maaran olutta ja viinia ja muistan kun nukkumaan mennessa ajattelin etta tasta tuleekin paha krapula. No, ei tullutkaan, vaan sellainen vasynyt olo koko sunnuntaiaamupaivan. Kroppa varmaan tottunut alkoholiin.
Heippa SW10! Joko siellä Mansessa kevättä on ilmassa? Täälläkin on vaikka pitäisi olla vielä ihan umpi talvi. Saa nähdä millainen takatalvi saadaan.
Harmi, että helmikuu on ollut turhan kostea. Hyvä kuitenkin että tiedostat sen, ettei lähde lipsumaan väärään suuntaan. Voisi olla hyvä idea pitää vähän pidempi tauko taas maaliskuussa niin ei pääse tulemaan tavaksi joka viikonlopun juominen. Itsekin ajattelin, että maaliskuussa voisi olla yksi viikonloppu (7.3.) kun otan ja sitten muuten olla raittiina. Mutta ei tuo nyt ihan kiveen hakattu juttu ole. Pääasia on, että tulee vähemmän alkollisia päiviä kuin helmikuussa. Itselläkin niitä oli turhan paljon kun tuo viikon loma osui tähän kuuhun. Vaikka en siellä juonut kuin sen noin 3 annosta päivässä niin oli se kuitenkin joka päiväistä. Hyvä antaa elimistön levätä välillä vähän pidempään.
Hauskoja juhlia tähän viikonloppuun. Pidä homma edelleen hanskassa ja jätä sunnuntain oluet vaikka väliin. Mutta nauti siitä mitä juhlissa juot, ettei mene hukkaan ![]()
Akkia sita palailee vanhoihin kuvioihin. Toissa vlopun juhlat meni mukavan maltillisesti. Juuri loppunut vkonloppu oli toistoa muutaman vuoden takaa. Ensin perjantaina toiden jlk perseet olalle - kotona yksin. Valehtelu kaverille miksei paase lenkille la aamuna. Kaljoittelin koko paivan sohvalla ja eilen sunnuntaina jatkoin tosin rauhallisemmin. Nyt on huono olo, kadet vapisee ja toita pitaisi tehda. En nyt sentaan ottanut sairaslomaa ja jatkanut. Jos joisin oksentaisin aivan varmasti. Noh nyt ei takuulla oteta. Onneksi pysyin oluessa enka juonut viineja. Mieli matalalla tietysti kun 3 pv juonut. Jos viela tulee tallainen putki niin siirryn lopettajiin suosiolla. Lisaa myöhemmin nyt pitaisi yksi kokous klaarata.
Vilma oli nakojaan vastannut mutta kannykasta tata plinkkia on hankala lukea. Siis tosiaan karkauspaivan bileet olivat varsin hauskat ja olin asiallisesti kotona jo kympilta vaikka mieleni teki lahtea jatkoille.
Nyt tuon 3pv tissutteluputki yksin oli niin tyhmaa kun olla ja voi. Eilen puuhailin kaikkea kotona oluen voimalla ja illalla tajusin kuinka monta purkkia sita menikaan. Kymmenkunta paivan aikana Eli noin viisi litraa. Enhan mina vettakaan juo noin paljon paivassa
“Onneksi” oli alle 4prosenttista.
Tanaan on siis oireena ollut kuvottava olo joka nyt pikkuhiljaa on poistumassa. Jotenkin tyonteko on saanut ajatukset pois huonosta olosta ja odotan etta paasen kuudelta illalla ulos ja lenkille. Kylla nyt saisi loppukuu olla tipatonta. Ensi vlopun bileista olen jo kieltaytynyt. Onneksi ei mitkaan tarkeat ole joten en pode huonoa omatuntoa.
Saa nahda miten ensi yo sujuu. Toivon etta lenkista vasyn lenkista fyysisesti niin saan nukuttua. Muistaakseni Vilma mainitsi etta pitaa excel taulukkoaottokerroista. Niin minakin. Joulu- tammikuu erittain hyvat, mutta melko punainen helmikuu ja ei maaliskuukaan hyvin alkanut.
Nyt paivan vikaan kokoukseen. Tuntuu jo etta kehtaa katsoa ihmisia silmiin. ![]()
Paivasta selvitty. Pitka lenkki tuolla koiranilmassa teki ihmeita. Aluksi jalat tuntuivat lyijylta mutta kun alkuun paasi niin alkoi tuntua kevyemmalta. Mikas sen hauskempaa kun pimeassa ja sateisessa puistossa juokseminen ![]()
Tuossa mietin tuota mennytta kosteaa viikonloppua. Olinko alitajuisesti pedannut etta paasisin oikein kunnolla juopottelemaan. Varsinkin lauantai oli kuin entisesta elamasta. Olut auki aamukympilta ja sita rataa 10 tuntia. Tai no entisessa elamassa se oli valkkari mika korkattiin aamulla. Ja 7 paivaa putkeen.
No ei muutakun etiapain. ![]()