SW10 tervehtii vahentajia

Vinkki ipadin käyttöön, tai siis toivon, että toimii siinä kuten omissa android mobiililaitteissa: ÄLÄ paina Vastaa painiketta ennen kuin olet kirjautunut. Kirjaudu yläreunan linkissä ensin ja vasta sitten paina Vastaa painiketta.
Noin toimien ainakin androidissa välttää ne ärsyttävät liikennevalot ja autot, jotka ei mene ikinä oikein. Se tulee mulle ainakin vain silloin jos yritän mennä ilman kirjautumista vastaamaan johonkin. Kokeilepa auttaisiko.

Hyvä, että tulee tuollaisten viikonloppujen jälkeen automaattisesti fiilis, että ei taas heti tee mieli lisää. Noinhan se just kuuluukin olla.

Nauti siitä teidän kesästä, ei sekään niin taattua tavaraa siellä aina ole :sunglasses: .

Ai että on sitten hauskaa lukea näitä juttuja ilman niitä pikkusia pisteitä…mulla meni hetkeni ennen kuin tajusin tuon viimesen lauseen eli megakrapulasta joka piti töissä vielä KARSIA…mitä ihmettä karsimaan?!

Verbi karsia
katkoa oksia kasvavista tai kaadetuista puista
(urheilu) osallistua karsintakilpailuun

:laughing:

He hee, hyva etta hymyilyttaa arvon leideja nama scandics free kirjoitukset (“nain tyokaveria” on varmaan paras :laughing: ).
Eipa muuta kuin tulin heittamaan hellot tyon keskelta. Eilinen ilman alkoa ja pitka lenkki tuli tehtya toiden jalkeen. Tanaan oli aamulla kylla fyysisesti aivan poikki olo joten tanaan sitten lepaillaan illalla. Tulee Wimbledonia ja naisten MM footieta.
Aurinkoista keskiviikkoa!

Taytyy tanne omaan ketjuun tulla kirjaamaan pienoinen “voitto” eiliselta. Olin siis illalla tilaisuudessa, missa yleensa olen ottanut pari kolme lasia viinia, tai olutta. Ja kotimatkalla viela junassa lipitellyt hienostuneesti pikkupullon suusta puku paalla. Eilen olin ihan kokis linjalla, enka tuntenut jaavani mistaan paitsi. Itse asiassa olin erittain “teravalla” tuulella ja nautin taysin tasta tilaisuudesta. Aamulla olin paattanyt etta enpas tanaan ota. Huomisesta en tieda.
No, paatin tana aamuna etta tanaankaan en ota (perj ja la on no no no).
Ei tassa kuitenkaan ylpistyta tasta pikku voitosta.
Kaikille mukavaa viikonvaihdetta. Ottakaa kohtuudella jos niin olette paattaneet. :slight_smile:

ei ylpistytä ei, mutta saa sitä iloita kun onnistuu tavoitteessaan kuten sulle kävi kertomassasi tilaisuudessa.
oon iloinen puolestasi.
mulla onkin just toi mielikuva sinusta kun tyylikäs kaveri istuu junassa puku päälle, ja kuinkahan moni pukukaveri (tarkoitan siis ettei ongelmaa näy ulkonäöstä/ihmisen habituksesta), puntaroi samoja asioita kuin sinä tai me kaikki.
muistan kun erittäin kiva ja sympaattinen nuorimies Lonkero täällä kuvaili meille keski-ikäisille eukoille mielikuviaan meistä :laughing:
ne menivät kyllä niin pipariksi kuin olla ja voi, ne hänen mielikuvansa, joten hyväntahtoisesti pärskähdin ääneen nauramaan lukiessani niitä. missä hän muuten on? nimmari Lonkero? parhaat terveiset hänelle jos vaikka sattuisit lukemaan tämän tekstin.
hyvää viikonloppua SWkympille ja muille kans.
ei anneta periksi ei! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Kiitti Sylvia ja halit sulle! :smiley:
Viikonloppu selatetty selvana. Ei edes tullut pienintakaan tunnetta korkata. Tassa kuussa on kaksi tilaisuutta, missa voin ottaa/olla ottamatta. En itseani siita ruoski, jos muutaman otan, mutta muistan myos kuinka kiva on herata kun on selva paa ja mieli.
Kaikille hyvaa maanantaita - jos otatte niin kohtuudella.

Lyhyt update tanne. Eilen teki lenkin jalkeen mieli kylmaa olutta, useampaa kuin “pari”. Olin varmaan HALT tilassa, ehdottomasti nalkainen ja vasynyt ainakin. Kokkasin sitten ison illallisen ja “sammuin” sankyyn jo 830 illalla! Aamulla, kun herasin, niin olin suht tyytyvainen etta en hakenut lahikaupasta mitaan oluita. Tanaan onkin sitten ollut ihan kiva paiva! :smiley:

Laitetaas taas paivitys tanne (ja ei yhtaan ylpistyta). Eilen olin taas tilaisuudessa, missa viini virtasi. Mina olin jo paattanyt aamulla, etta otan alkoholitonta juomaa. Eli ilta meni sitten Spriten voimalla. Eika edes tehnyt tiukkaa (pari vuotta sitten varmasti olisin jo perjantai-aamuna korjaillut, oli toita tai ei) . Kylla mulla ihan kivaa silti oli ja keskiyolla kun tulin kotiin niin tuntui varsin mukavalta ja aamulla ei minkaanlaista vasymysta.
Tassa kuussa on viela yksi tilaisuus, missa voi ottaa/voi olla ottamatta. En sita suunnittele sen kummemmin, paatan sitten sina paivana - ihan milta tuntuu.
Eilinen oli siis toinen kerta kuukauden sisaan kun olen noin toiminut. Em tilaisuuksia on silloin talloin, joskus pari kertaa kuussa ja joskus kuukaudenkin valia. Noh, nyt olen tyytyvainen eiliseen ja tanaankaan en ota (silla on perjantai ja se on ehdoton ei).
Kaikille tavoitteiden mukaista viikonvaihdetta.

Well done Lounaskymppi!

Huomenta! Ja kiitos Vilma! Viikonloppu meni ilman alkoa. Lauantaina kylla suuta napsui iltapaivalla. Tuossa pari viikkoa sitten muutin hiukan rutiinejani ja nykyaan nauhoitan kaikki minulle mielenkiintoiset leffat viikolla ja tuohan tuli ihan tarpeeseen: katsoin sitten lauantaina 3 hyvaa leffaa putkeen, mika oli loppujen lopuksi ihan rentouttavaa ja mukavaa. Ja se viinin/oluen himokin lientyi silmissa. Mulla tuo lauantai (ja perjantaikin) on nakojaan se kompastuskivi ja kaikki keinot ovat sallittuja, jotta ei korkki aukea. Kun on melko varmaa, etta sunnuntaina sitten loiventelisin ja siitahan mentaisiin vanhaan toimintamalliin eli tyopaivina korjailuihin ja sitten oltaisiin taas siina samassa jamassa kuin pari vuotta sitten.
Olin lisaksi sopinut sunnuntai aamuksi pitkan lenkin kaverin kanssa. Han tosin perui sen lauantaina, joten siinakin olisi ollut yksi syy juomiseen. Jotenkin sain leffoista niin hyva mielen, etta ei harmittanut ja vedinpa itse sitten 15km lenkin sunnuntaiaamuna. Olo oli euforinen ja raukea koko paivan.
Tana (maanantai) aamuna oli hyva olo. Herasin hiukan aikaisemmin ja nautin kunnon aamiaisen ennen toihin lahtoa. Nautin aamusta taysin rinnoin vaikka aurinko ei paistanutkaan. Tanaan en ota.
Huomenna on taas yksi (tyo) tilaisuus, missa alkoa on tarjolla. Onneksi olen sopinut iltalenkin joten yhden kokiksen jalkeen aion livahtaa ulos takavasemmalta. Lisaksi lahemmat kollegat ovat autolla joten hekaan eivat ota tallaisissa iltapaivatilaisuuksissa.
Sellaisia jaaritteluja tanaan.

oikein erinomaisia “jaaritteluja” sulla! hienosti selätät mielitekosi. jatka vaan samaan malliin, ja lisää jaaritteluja sinulta kiitos :stuck_out_tongue:

Huomenta taas! Kirjoitellaanpas tanne vahan jaaritteluja (Moi Sylvia!). Eilinen ilta meni taas alkotta. Jossakin vaiheessa tuli mieleen, etta jos olutta ottaisin, mutta sitten toinen mina sanoi etta ei tanaan – huomenna on uusi paiva ja voit paattaa huomisen huomen aamulla. Ehka tuohon olut-ajatukseen sytykkeena oli hieno aurinkoinen ilma ja duunista tullessa terassit olivat aariaan myoten taynna. Lisaksi tama viikko duunissa on melko hiljainen, joten ajattelin etta pikku vasymys aamulla ei varmaan haittaa kun ei tarvitse skarppina olla. No, selatinpa tuon himon, mutta tarkkana saa olla. Jostakin syysta tosin, vaikka nukuin kuin tukki, on olo hiukan vasynyt. Varmasti sunnuntainen lenkki tuntuu viela kropassa.
Tanaan tosiaan on sitten firman kesapippalot iltapaivasta alkaen. Aika moni on lomalla ja myos moni lahtee yhden drinksun jalkeen kotiin mukaanlukien mina silla olen sopinut iltalenkin kaverin kanssa. Lenkkireittimme kulkee pitkin puistoja ja metsia joten terasseista ei tietoakaan. Taman iltapaivan pippaloiden jalkeen ei tassa kuussa enaa muita tilaisuuksia olekaan, mita nyt pari kaverilounasta mutta niilla en ole ikina ottanut (paradoksaalista kylla olen “vain” ottanut tyoaikana lounasaikaan, oops).
Toivotan kaikille mukavaa ja omien tavoitteiden mukaista tiistaita!

minä odottelen heti huomiseksi raporttia miten duunipaikkasi kesäjuhlat sujuivat :stuck_out_tongue:
olet kyllä aikamoisen sitkeä kaveri jos selätät vielä tämänkin ja päädyt sinne lenkille! toivon ja myös uskon että niin siinä käykin.

Noniin, eli raporttia eiliselta… join yhden limonadin, juttelin muutaman kollegan kanssa ja lahdin kotiin puoli kuudelta. Eli ei alkoa. Kotiin paastyani kaverini ilmoitti etta liikenneonnettomuuden takia hanen reittinsa on tukossa eika paase lenkille. Mina sitten katsoin televisiota puoleen oihin, kun tuli pari mielenkiintoista ohjelmaa.
Eli se tilaisuus on selatetty ja nyt ei mitaan tilaisuuksia tassa kuussa.
Seuraavan kerran saa olla tarkkana ensi la iltapaivana kun olen silloin kotona. Onneksi on kaksi leffaa jo nauhalla jota odotan mielenkiinnolla. Eli noyrilla mielin ja ylpistykset nurkkaan.

hienosti siis meni! olen niiiiin iloinen puolestasi, SW10! :smiley:

Paivitellaas ja jaaritellaas tanne omaan ketjuun. :slight_smile:
Menneena viikolla otin kahtena paivana, maanantaina ja tiistaina. Ei overeita, ehka tiistaina hiukan liikaa kun keskiviikkona oli vahan paansarkya. Lisaksi taalla oli aikamoinen helle niin nestehukkaakin tuli normaalia enemman. Sain edellisella viikolla ihan mukavia tyouutisia (taas isohko palkankorotus, niinkuin viime vuonnakin) ja ajattelin etta sita kylla juhlistan. Eli maanantaina toiden jalkeen punaviinipullo auki ja sen lipittelya + 4 pienta olutta. Tiistaiaamuna ei mitaan krapulantuntemuksia, ehkapa nuo hyvat uutiset laittoivat myos endorfiinit liikkeelle. Sitten tiistaina kavin ravintolassa syomassa toiden jalkeen ja kotona viela join - olin jo kuitenkin yhdeksalta sangyssa, mutta unohdin juoda kunnolla vetta siksi keskiviikkoaamuna oli hidas kaynnistys. Kymppiin mennessa olin jo ihan ok ja ei tehnyt enaa alkoa mieli. Ja tyopaiva sujui ihan hyvin ja tietty illalla pitka lenkki paahteessa (join varmaan kolme litraa vetta sen jalkeen :open_mouth: ).
Kieltamatta yli kolmen viikon raitisitelun jalkeen olin ma iltana ihan sfaareissa, mutta muistuttelin itseani mita putkista seuraa, joten ei overeiksi mennyt. Ja en nyt mitenkaan puolustele, mutta tuntui etta tuossa alko toi hiukan lisa-arvoa “juhlintaan”.
Eli nyt heinakuussa tahan asti (kirjoitan tata sunnuntaina 28.7.) 2 juomapaivaa. Tanaan en ota silla olen jo Lontoossa kun taman tulevan viikon tyot tehdaan taalla. Tiistaina on yhteinen illallinen jossa voin ottaa pari lasia viinia tai olla ottamatta - teen ihan fiiliksen mukaan. Halusin tulla tanne jo sunnuntaina, ettei huomenna maanantai aamuna tarvi herata neljan aikaa aamulla.
Junassa luin teidan muiden paivitykset (oli nelja tuntia aikaa ja ennen vanhaan tuossa ajassa olisi jo hyvat nousuhumalat saanut aikaan).
Palaan Manseen torstaina ja sitten onneksi ei ole mitaan sellaista sosiaalista tilannetta elokuussa, missa alkoa olisi tarjolla.
En tassa nyt tyytyvaisyydesta halkea, mutta pieni onnistumisten ilo on heinakuusta kun ed vuosina heinakuut ovat olleet ne kosteimmat joulukuun jalkeen. Ja “vain” 2 putkea (max 4pv) tana vuonna. Paasiainenhan oli vahan katastrofi - tai siis ne jalkiloylyt, kun krapula kesti kaksi paivaa. Se on viela muistissa ja varmasti alitajuisesti auttoi tuota ma-ti “juhlintaa”.
Toivotan kaikille kanssamatkustajille leppoisaa sunnuntaita ja hyvaa alkavaa viikkoa! :smiley:

No moi. Kirjoittelen tännekin vähennysyrityksistäni. Viime viikko meni sikäli hyvin että kolme päivää täysiin nollilla ja lauantaina vain kaksi lasia viiniä. Perhantai ja sunnuntai eivät menneet yhtä hyvin. Ensi viikon tavoitteena on vieläkin viisi päivää nollilla ja perjantaina vain 2 lasillista.

hyvä Maukkis! kohtuulliselta kuulostaa tuleva viikkotavoitteesi. kyllä sä pystyt siihen! enkä usko että se on kohdallasi edes vaikeaa rimpuilua. tsempit täältä :stuck_out_tongue:

No niin, viime viikko ei nyt mennyt ihan suunnitelmien mukaan mutta ei tosin mitaan putkeakaan tullut. Olin siis meidan Lontoon toimistolla ma-to ja paatin ex tempore viettaa viikonlopun Lontoossa. Sain mukavan hotellin pe- su ja periaatteeni vastaisesti otin seka pe etta la. Perj sillain “sopivasti” ja la iltapaiva ja alkuilta menivat baareillessa ytimessa. Eilen oli junamatka takaisin Manseen ja olo oli ihan ok, ehka hiukan vasytti kun unenlaatu oli varmasti heikkoa. Lauantaina vaikka monta tuntia tuli lipiteltya niin koko ajan oli sellainen varovainen olo ettei sunnuntaiksi tulisi kohmeloa, jota sita pitaisi sitten junassa korjailla (ja vanhaan pahaan aikaan sita korjausta olisi jatkunut paivakaudet). Olin kylla liikkeessa koko ajan niin ei ollut sellaista hotellihuoneessa juopottelua. Ja ihan hauskaakin oli, tapasin yhden kaverini lauantaina ja juttua riitti. Olin hotellilla takaisin klo 9 illalla ja mielessa kavi hakea kaupasta pullo, mutta enpas sitten hakenutkaan.
Eilen olin kotona 4 aikaa iltapaivalla ja painuin heti lenkille. Nukkumassa jo klo 8! Taisin nukkua kymmenen tuntia ja nyt ihan pirteana toimistolla.
Vahan harmittaa, mutta enpa tasta nyt itseani ruoski. Tassa kuussa ei ole sitten mitaan illanviettoja tms missa alkoa on tarjolla, joten haaveissa on viettaa tipaton loppukuu. Taytyy tulla tanne raportoimaan kuinka aijan kay :laughing:

Koko paivan siita lahtien kun lahetin tuon edellisen viestin on viini pyorinyt mielessa. Ajattelin etta ihan varmasti duunin jlk haen pari pulloa valkoviinia ja majottaudun sohvan nurkkaan illaksi. En kuitenkaan tehnyt niin! Lenkillekaan en jaksanut lahtea kun toissa ihan alyton kiire ja vasymys painaa. Jotenkin ihan Monday blues fiilis. Ehka liiankin hauska viikonloppu takana ja valitettavast alkon voimalla. Tammoista taa joskus on. :confused: