Juu JareGo, tämä vähentäjät on väärä palsta mulle. Kun “tiedän” käytännön kokemuksen perusteella, että mopo lähtee aina keulimaan kun yhden kerran otan. Mutta siltikään en vaan itseäni saa oikeasti vakuutetuksi siitä, että asia tosiaan on niin. Jotenkin ajattelen että “joo, se oli silloin ennen, mutta Uusi Minä kyllä handlaa tilanteen…”
Miljardi typerää tekosyytä juomiseen olen käyttänyt, mutta nuo “pakolliset” juomiskeikat eivät kyllä kuulu niihin. Eli ovat illanviettoja, jotka tosiaan ovat hyvin kosteita. En muutenkaan viihdy isoissa ihmisjoukoissa ja sitä en kestä ollenkaan, että pitäisi sen yleisen epämukavuuden lisäksi olla selvinpäin jurristen seurassa. Eli vaikka tuonne tsempaloihin taas lauantaina joudun lähtemään, niin enemmän mä epäviihtymisenä sen illan ajattelen, kuin sitten hyväksyttävänä syynä dokata.
Ja jos jollekin kertoisin tästä alkoholiongelmasta, niin silloin joutuisin pakostakin tunnustamaan ne tuhat ja yksi valhettakin, joilla juomistani olen salaillut. Kun en mä ikinä ihmisten seurassa ole juonut. Juon yksin neljän seinän sisällä ja välttelen kaikkia ihmiskontakteja silloin mahdollisimman paljon.
Tänään tulee pari viikkoa täyteen juomatta (lasken juomiseksi ainoastaan sen “epäpakollisen” juomisen , eli yksin tissuttelun). Homma on mennyt tosi mukavasti. Aamuisin menee monta kertaa tunti pari hereillä, ennenkuin aamukalja käy mielessä. Olen urheillut aika paljon ja ollut muutenkin aktiivisempi. Nyt ei ole ollenkaan tullut niitä unia juomisesta, joita normaalisti tässä vaiheessa on ollut jo useita. Nukkuminen on muutenkin ollut ihmeen huonoa. En saa unta ja heräilen aika paljon.
Duunirintamalla homma näyttää taas vähän paremmalta, joten stressitasot on senkin vuoksi paljon alempana.
Salaa uskon että juomishommat saisin kuriin tästä. Tai no, sanakirjamääritelmä uskolle on luottamus ilman todisteita, eli enhän mä edes salaa luota siihen.
Eli oikea muoto on: Salaa toivon juomishommien tulevaan aisoihin nyt. Uskoo ken tahtoo 
Mutta kaiken kaikkiaan nyt elämä tuntuu olevan mukavasti mallillaan; aurinko paistaa ulkona, pullon henki on pysynyt tulpattuna ja illalla pääsen thainyrkkeilyyn ottamaan naaman ja reidet kipeiksi. Life feels good 
Tsemppiä kaikille muillekin!