Ok, Piikki. Mä lupaan tulla tänne ensimmäisenä ilmottamaan ni ei sit tarvii sun kituttaa
Ei vaan, aika paljon vastuuta nyt laskettu mun harteille.
Aika jännää tää lopettaminen, tai siis nää olot miten ne vaihtelee. Eilen oli niiiin paska päivä että ja sellanen olo ettei mitään jaksa eikä mihinkää pysty. Tänää on aivan superhyper-innokas olo, jalka naputtaa koko ajan, kädet tärisee, mieli on intoo täynnä. Ihan sellanen olo ku ois vetäny kunnon vauhtii, otin äsken leivästä haukun ja meinas tulla sappinesteet ylös et ruokaa ei siis tänää tarvii aatellakkaa. Tänää kyl oikeesti ois tarkotus nähä kavereita jotka on valvonu ties miten monta päivää ja niil ois samaa settiä myydäkkin, siihen sortuminen on nyt näillä oloilla paljon lähempänä ku bupreen.
JOS siihen sorrun ni tuunko heti kertoon tänne
Nyt et kuule sorru yhtään mihinkään ja jos niin sit kerrot ja mä lopetan mun lopetuksen…
Tyyneyden jälkeen yleensä on myrsky et varaudu pommisuojalla jos kovin pahaks menee…
Niinhän se on. Pitäs saada taas motivaatiota lopettaa, ku oon jonos vierotukseen. Jotenki se motivaatio on vaan tässä odotellessa soittoa et sais sinne mennä niin kadonnu, ku on tässä jo reippaat kaks kuukautta ootettu. Pelottaa ihan tosi paljon millanen olo on sit viikon päästä siit ku ei oo vetäny mitää, ku kahessa päivässä on jo niin hirvee olo et ei voi sängystä nousta ja pala kurkussa koko ajan, eikä pysty nukkuu.
En sortunut en Ihme nainen tuli käymään ja se riitti paremmin ku hyvin, aikas hillitöntä tavaraa. Jopa niin hyvää et mä luulen et se suojaa aika pahalta myrskyltäkin
Tänäänki tuntuu yllättävän hyvälle ja kelailin tos et vois jopa viinaa käydä ostaan. Bupren käytön alottamisen jälkeen ei oo kuppi maistunu sit yhtään, jossain vaiheessa tuli kiskottua noita huippu turvallisia komboja subu-bentsot-viina lähinnä baarissa käydessä mut onpa jääny kaikenlainen baareilukin täysin koska notkumattomuus on mulle täys mahottomuus. Muutama semi hyvä keikkakin menny vähän ohi ku silmät ei yksinkertasesti oo ollu yhteistyö kykyset ja pysyny auki Ja muutenki musta ainaki tuntu et bupre eristää ihmisistä, emmä tarvinnu ketään tai mitää jos sain vedot. Nyt vasta on alkanu ekaa kertaa koko tän vuoden puolla tehä mieli mennä vaikka mihin ja tehä vaikka mitä, tähän asti mun oma valveuni maailma on riittäny.
Nyt me ei sit sorruta kumpikaan viikonloppuna, eiks nii? Jos nyt päästään maanantaihin ni viikko tulis täyteen. Voi kyllä tulla aika piiiiiiiiiitkä viikonloppu. Emmä mitenkään kovin tarkkaa laske mut edellisistä vedoista on nyt 4 päivää ja 14 tuntii
Ehkä siis ehkä et ole viel valmis lopettamaan tai syy: parisuhteen korjaus ei ole tarpeeksi hyvä syy mut kyllä sullakin viel pohja tulee vastaan ja haluut sieltä ylös ja silloin sulla ei ole enään nykyistä miestäs eikä varmaan ketään muutakaan…
Itekki oon huomannu et oon eristäytyny elokuva mailmaaan ja nyt vasta tekis mieli nähäkki ihmisii ku tuntee yksinäisyyttä…
Hirveet jalka trampit kiusas mua yöllä ja en tiedä mistä johtu mut vielki jalat kipeänä…
Mun on parempi piettää päivät salassa ja kertoo vasta joskus moses pv menos
Hah, vais niin. Että salaperäseks ruvetaan
Oon mä sitä miettiny paljonki et oonko valmis lopettaan ja tahonko sitä kuinka paljon ite. Mulla on liian paljon menetettävää, mun on pakko olla. Ja järki kertoo ettei tuu oleen pitkä tie jos jatkaa bupren vetoo.
Tulinpa kuitenkin kertomaan Ehkä ihan hyvä ni voi lukee näitä jälkikäteen. Eli siis vaudikkaasti menee + komboja Tätä mä oon just sitä mitä nyt kaipaan, ihmisiä, ääntä, liikettä, elämää. Laskut sit varmaa maksetaan korkojen kera mut ei nyt
2pv
No niin toista päivää kuivilla ja tuntuu jo siltä oikeestaan et tää ois normaalii eikä tee ainakaan nyt mieli yhtään mitään.
Olenhan jo kuukauden päivät ollut lopettamassa joista ehkä viikon verran oli retkahteluita…
Ei noita voi sanoo enään retkahduksiksi on niin selvä kaava jo kehittynyt et melkein viikko ilman ja sit vedot…
Kyllä mulla on tälläkin kertaa kuitenkin mielessä kokonaan pois irti pääseminen ja pääsenkin alle viikon päästä pois koti kaupungista joka odotuksieni mukaan auttaa varmasti…jos ei oloja niin ei ainakaan heti tiedä mistä lähtee hakemaan retkahduksen…Lyricatkin on loppunut ha nyt menen pelkällä tramalin voimalla eteenpäin ja tietty diapam mut vaikuttais et olen tottunut tähän oloon joka kyllä mielestäni ei olekkaan mahdollista jospa siis vieroitus oireet ovat lieventyneet?!
Bubremorfiina kyllä lopettajallakin voi olla ihmisiä, ääntä,liikettä ja elämää mut ei kyllä varmaan samanlaista oloa kuin piri päissään mut kuitenkin menee vaikka kaupungille kävelemään niin kyllä löytyy kaikkea luettelemaasi…
Se on vain harhaa mikä piripäissään tuntuu hyvältä ja jos jatkuu pirikuuri niin ei sekään enään loppujen lopuksi mitään anna koska on niin arkipäiväistä touhuu…
Toivottavasti olet laskeutunut maanpinnalle sieltä pirihuuruista??
Sunnuntai ja sunnuntain mukainen päivä ohjelma
Ala vaikka aluksi hokeen itsellesi et: olen lopettamassa yms ja jokaisia vetoja voit piettää viimeisinä tai ajattele jotain muuta kuin yleensä vetojen aikana niin voi hyvällä tuurilla auttaa…niin ja siis jotain negatiivistä ja viimeiset vedothan on negatiivistä vain viimeisien vetojen ajan mut muuttuu positiiviseksi ajan kans!
ite lopetkin huumeiden käytö seinään. kun olin vetäny tarpeeks. mikään vitun katko tai tiputus ei kyllä mua auttanu piti kärsii ne reflat. ja sillai. mua katko autto tosi hyvin sillai et ei enään ottanu mua sisään. oli tehdä ite se duuni. kun on tosi huono olo ainakin tietää elävänsä
Joo-o, hyvin menee. Koko viikonloppuna unta max 4h, syöny oon jtn käytännössä viime torstaina, eilen en kyenny töihin.
Nopeeta, nopeeta, nopeeta, viinaa ja savua. Menin siiten vielä rätkäsemään tennarinkin hihaan, tosi hieno ratkasu.
Tää ahistus on noussu ihan uusiin ulottovuuksiin, tänää piti tunti tsempata itteensä pelkkään sängystä nousuun vaikka näin et kello on jo paljon ja myöhästyn. Mä en enää todellakaan tiiä miten tästä jatkaa.
Retkahdus…
mut huomenna lääkäri aika ja saatan päästä laitos hoitoon katkolle ja kuntoutuun…
Toivottavasti nopeaa pääsisin sillä nyt on motivaatiota ja oon ollu käyttämättä suurimman osan ajasta niin reflatkan ei oo enään niin pahat ku tottunu tai helpottunu.
Piikki, tsemppii sulle sinne lääkäriin. Toivottavasti pääsisit katkolle, mä uskon et siit ois tosissaan apua sulle.
Tuuhan sit kertoon et miten kävi
Kylkiluu, tervetuloa vaan joukkoon. Aika epävakaata tää touhu on vaan ainaki tähän asti ollu mut tosissaan ois silti tarkotus päästä eroon. Ja musta ainaki on kiva ku on ees joku paikka mihin purkaa tunteita ja lukee muitten samassa tilanteessa olevien kuulumisia. Meilllä kotona ku tää juttu ei saa minkäälaista ymmärrystä, kyl mä sen sillei ymmärrän ku mun avokki ei oo ikinä ite ollu mihinkää koukus ja yrittäny lopettaa mut silti… Skidisti ehkä oma vika ku en oo ihan rehellinen ollu siit paljon oon käyttäny. Toisina päivinä mieliala on korkeella, kaikki on suorastaan hysteeristä ja toisina päivinä musta tuntuu etten selviä, eilen viimeks suunnilleen itkin ku oli pelkästään siivoomisen suhteen niin jumalaton epätoivo. Toi epätoivo on kaikkein pahinta mulla ollu tässä lopettamisessa. Musta tuntuu et kaikki asiat mun elämässä kusee tavalla tai toisella. Toi syrjään vetäytyminen on itellekin tuttua, on paljon helpompaa vaan olla omissa oloissaan. Ihmiset ku kysyy kuulumisia ni mitä voi kertoo, et en oo kuukauteen lähinnä muuta tehny ku nuokkunu kotona.
Ja noi viekkarit, aina on maha sekasin ja syöminen on tosiaan aika pakonomasta hommaa. Vyö menee nykyään melkein pari kierrosta mahan ympäri ja kylkiluut voi laskee kattomalla. Musta tuntuu et mitä laihemmaks käyn, sitä enemmän nistiltä näytän. Kylmä on koko ajan ja kädet tärisee.
Nii ja rehellisyyden nimissä, sain eilen laastarin käsiini. Kaupan päälle tuli kyllä ohjeet miten sen saa i.v käyttöön sopivaan muotoon ja mä yritin noudattaaki ohjeita mut en kyl huomannu mitään oloja. Koitin ettiä toisia ohjeita koska sitä ois vielä jälellä mut Plinkistä ainaki ne on kaikki poistettu. Tuo sitruuna mehun hihattaminen tuntuu vaan jotenki niiiiin kummalta
Oon ite ollu Subu koukussa yli 5.v ja pääsin vihdoinkin korvaushoitoon ja reilu kk ollut siinä nyt.Onhan se rasittavaa alussa kun ei pääse mihinkään liikkumaan ku joka aamu sulatus mut en valita koska asiat paljon paremmin kuin ennen korvausta.Koitin 3 kertaa lopettaa kunnolla ja olin 10 vrk joka krt ilman mitään apua himassa,ei pameja,tramaleita yms koska uskoin että kestän reflat loppuun ja useita kertoja joitain päiviä ku ei oo vaan ollut subuu.No en kestänyt ja se infernaalinen nappien metsästys jatkui ja jatkui…Olen vasta muuttanut Savoon ja jouduin hakea subbarit aina e-suomesta joka oli kallista ja hankalaa koska dösä/juna oli 50e suunta ja kaveri ei suostunut juurikaan postia käyttämään ku oli joku jo kii jäänyt ja vasikoinut kyseisen ‘‘diilerin’’ kylmissä kalkkunoissa kopissa Annos nyt 16ml ja pärjään hyvin sillä ja duunikin onnistuu.Ainakin mun tapauksessa korvaus näyttää natsanneen niinku oli tarkotus…Nyt vaan venailen lomapäiviä et pääsen kesällä vaikka telttailemaan muutamaks pvks ilman joka aamusta tk käyntiä Voimia kaikille täällä kävijöille ja oon lukenut monta lohduttavaa kirjotusta täältä ku on ollut reflat kehissä ja vaikeaa,kiitos niistä.peace… =)
Pudottakaa hyvät ihmiset niitä toleransseja. Ei mitään järkeä, että ollaan korvaushoidossa ja syödään 15 mg/pvä bubrea. Mä (hyvä minä) otin just 0,2 mg ja sillä mennään, huonoimmassa/parhaassa tapauksessa viikonlopun yli. Toleranssin ylläpitäminen korvaushoidolla on aivan järjetöntä. Ei kenenkään perse kestä vetää 2-3 kpl 8 mg:n nappeja päivässä. Kannattaa pitää ne toleranssit aisoissa. Mitä korvaushoitoa se on, että syödään +10 mg joka päivä. Ollaan pari v. “koukussa” tai vaikka 10 vuotta. sitten kun päästään hoidan piiriin, niin homma tyssää siihen. Miksi vähentää, kun voi saada enemmänkin? Sitten kun on rakennettu luottamus hoitajiin, niin aletaan koukuttamaan nuoria subutexiin ja siinä sivussa tienataan insinöörien palkat, myymällä puolet päivän lääkkeistä lapsille.
No toi on hankala juttu. Toki haluisin, että kaikki pääsee hoitoon, mutta kun yksi hoidossa oleva saa helposti 5 nuorta koukkuun, kun hieman paisuttelee Subutexin tarvetta ja myy puolet lääkkeistään. No, ei mulla muuta. Tsemppii kaikille. Yrittäkää pitää toleranssit kurissa. Subutex-annos nousee helposti 10-50 kertaiseksi, vaikka siitä saatava hyväolo/keskittyminen/rentous/kondis pysyy samana. Toleranssi on kaiken a ja o sanoi jo kunnioitettu tohtori Pentti Karvonen. Subutex on hyvä lääke, oikeilla annoksilla…