Subu nistin lopetus päivä kirja!!!

Siirryin tuolta kuivaushuoneelta tänne kirjottamaan koska kuivaushoneella ei juurikaan ole liikennettä ja toivoisin kommentointia tai neuvoja. Mulla on nyt 2pv menos tai alus mutta homman nimi on tää: Oon vetäny subuu iv:sti 7v ja
oon yrittäny 2krt laitokses lopettaa v05 ja 09 ja kotona oon tainnu yrittää lopettaa joka päivä :mrgreen:
mut täs lopetuksessa on sellanen ero et oon hankkinu itelle pienen vieroitus hoitojen tappaja lääkityksen johon kuuluu
tramal ja lyrica.
Tramalii oon varannu yli kuukaudeksi ja lyricaa alle 2vk:ksi

Te saatte tomii mun lääkärinä, terapeuttina, kaverina, ystävänä, vihamiehenä, ja kaikkena mitä nyt lopettaja tarvitsee
jos siis joku haluaa ryhtyy esim lääkäriksi tai vihamieheksi niin kiitos…

Nyt mulla olo ok ja tuli napattuu jo aamupalaksi tramal 100mg syön pientä määrää niin kauan kuin pystyn ja sit nostan vähän jos alkaa tuleen pahempina viekkarit…

Olin jo tos viime viikolla 5pv ilman tolla samalla lääkityksella mutta se kesti vain sen 5 päivää ja sovitaan vaikka niin et se oli harjoitus vieroittautuminen tätä varten.
Toivottavasti joku ees jaksaa kommentoida et saan vertais tukea ja muistutuksii miks oon lopettamassa.

Äläny viitti tollane kurahousu olla, ei toi oo mikään lopetuspäiväkirja, jos syöt KAHTA ERI AINETTA refloihin…
Tsemppii enivei mut kutsuisin tota lähinnä epätoivoseks itsensäkusetukseks. Joko palaat takasi vetää subuu viikon sisällä, tai sitten syöt joku vähintää 500mg tramalia ja 600mg lyricaa päivässä, niin että et edes tunne mtn refloja.
Ota tää teksti motivoivana äläkä nynnyile siel.

Voi vitun helvetin vitun vitun vittu…
heti ku subun veto loppuu ja on vähän rahaa niin meen ja pelaan ne pois…
Ei ees ruokaa ehtiny ostaa prkl…
Ei tän näin pitäny mennä.
Niin ja county syön 100mg tramalii ja 150mg lyricaa näin alkuun päiväs ja ehkä oon nynny mut on se parempi laskeutuu pehmeesti alas ja saan samalla PELATA VITTU KAIKKI MASSIT VITUN PELIKONEESEEN. Syön noi ja sit ku ne loppuu
palaan vasta sit takas vetään subuu tai lopetan kokonaan kaikki hus pois vittuun…
Niin ja syön itseasiassa 3 eri lääkettä eli diapamii myös mut se on reseptillä
tai oikeestaan neljää ku on pari rivatrilliä jäljellä niin syön myös joskus ne.
euku on mulla viideski lääke mut vain 3kpl eli xanori 0,5mg ja hankin varmaan lisäks 10 eri lääkettä et reflat ois siedettävämmät…

Niin ja onhan se hyvä että ottaa aluks vähän etäisyyttä kaveripiiriin ja PIIKKIIN (tänäänkin olin valmis taitteleen piikin taas oikeeseen asentoon ku on taitettu silleen et se on siinä tupen laidalla et ei voi pistää no mut kuitenki olin valmis taittaan sen takas jos nyt ois ees onnistunu ilman et katkee ja vetään pari pamia hihaan et rauhoittuu rahojen kusemis reissulta vittu oli niin mukava päivä jä keksin tekemistä niin vitun kauaksi aikaa kunnes vitun pelikoneet söi mun massit ja vitutuksissa kävelin kämpille niin ja joku mummo tuli siin vitutuksen keskellä puhuun mulle pelastuksesta jeesuksen avulla ja kuuntelin innoissaan mut siinä toivossa et saisin mahdollisuuden kääntää sen lompakon… tuskin sillä ees rahaa oli matkassa jostain vanhain huoneelta karannu…
No en oo muuten täs ku kotiin pääsin syöny mitään lääkettä ku oon purkanu vitutusta tänne ja se auttaa näköjään ku saa hakata näppäimistöä vittuku ois se saatanan nyrkeilysäkki prkl…
No onneksi sentään oon hengissä tai sanotaanko et “onneksi” oon hengissä…

Mietin ja mietin miten saan tosta motivoivan tekstin??? Jos kusetan itseeni niin…ja vielä epätoivoinen…
ja miten syön 500mg tramalia ja miten yli-ihmees 600mg lyricaa viikon päästä kun lyricaa on jäljellä enään se 5*150mg niin söisinkö muka 5pv:n lyricat kerralla no voi voi…Tramaleita kyl voisin syödä 500mg mut sitäkin vain alle viikon siis viikon päästä… Otetaan tästäkin nyt motivaatiota prkl revitään vaikka motivaatio sit tyhjästä vaikka sitä on jo tarpeeksi ja ehkä liikaa kun en saa revittyä sun tekstistä MOTIVAATIOTA…
edit: söin 10mg pamin ku niin vitusti vituttaa…

Olo on rauhottunu tosta pelikoneeseen kusemisesta mut ois se ollu kiva saada jotain mahaan asti ku niin nälkäki jo on mut pakko vetää nuudelia ja näkkärii :smiling_imp:
Tätäki sivua sponssaa RAY eli kai sit tuli autettuu tän sivun ylläpitoa mutta oli kyl viimenen kerta ku autan yhtään ketään koskaan millonkaan… no voin kyl auttaa jotain tosi hädäs…

Oon istunu koneella jo 2 tuntii ja odotan innolla nukkumaan menoo et pääsis alottaan uuden päivän ku tääki on jo pilalla
jos vaikka huomenna kehittelis jostain sen verran massia et sais safkaa muutamaks päiväksi mutta tuskin onnistuu jos en sit tee rikosta ja sehän on laitonta ja laittomuudet on kiellettyjen aineiden listalla ainaki mulla…

Onhan se laitonta omistaa laittomia lääkkeitä mutta katson sen läpi sormien…

On nää elämäntapa muutokset hidasta aikaa ja opettavaista ku ei oo enään subu huuruissa eikä välitä mistään mitään
mut nyt ku oon kohtuu selvin päin tunnen suurta nälkää mut ei jaksa alkaa väsään jotain säälittävää nuudeli paskaa jolla ei edes lähe nälkä ja näkkärii saa syödä niin paljon ku sitä on et ees vähän maha täyttyy…

On tää toivotonta saatana prkl…
Joskus ku oon rahoissa ostan vielä kokonaisen lehmän ja palottelen sen sopiviksi paloiksi pakastimeen.

Pitihän se yrittää taittaa värkit käyttökelvollisiksi mut onneksi ei onnistunut!
Pakko keksii jotain muuta tekemistä kuin olla ja miettiä koska ajatukset harhailee
väärään suuntaan jospas pieni ilta kävely tekis hyvää ainakin toivottavasti.
On nämä lopettajan päivät pitkiä kun ei ole enään mitään tekemistä tai onhan sitä mutta pitää keksiä
ennen tekeminen oli luonnollista esim: hankkia rahaa> hankkia subua> levähdellä.
Ei sitä jaksa koko aikaa paikallaan olla tai jaksaa mut alkaa ajattelemaan vääriä asioita…

Kävelemään>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

3pv
Näin unta että kaverilla oli kasa subuja ja katsoin vain vierestä mutta en muista tekikö mieli tai käytinkö itse!!!
Tosta eräästä viestistä kerättyjen motivaatio rippeiden voimin yritän tänään olla ilman tramalia ja lyricaa ainakin niin kauan kuin pystyn jos olot alkavat menemään pahoiksi niin syön ainakin tramalin tai puolitan sen
Pientä palelua (ikkuna on auki :smiley: ) pistämpä kiinni.
Olen kehitellyt itselleni jotain tekemistä aina kuin siltä tuntuu että jaksaa tehdä niin teen että saa ajatukset
muualle kuin tähän lopetus projektiin ja siittä tulevien oireiden miettimiseen.

Odottelen 1pv:ää mut ei se näytä tulevan sen aikaisemmin…PUOLTOISTA VIIKKOO…

No tuli sit syötyy heikkona tramal ja lyrica…
En uskalla näin kriittisellä hetkellä alkaa kävelemään neulan terällä…
mut nyt pihalle hankkimaan parempi mieli…

Kuulostat ihan mun broidilta bentso määries, pelikone addiktion ja muun lääke sekamelskas kans, mutta sulla on subu lisänä.

Perus päiväsatsi broidilla:

20x1mg xanor
Diapamia määrä X
Ketipinor 2x100mg
Mirtatsapiini 90-135mg
Kaks krokotiilia olutta
Pari pulloa Jormaa

Voi hel… mikä päivä.
Menin kavereiden luo käymään ja olin alun perin kertonut et oon lopettanut mut kukapa subu nistiä uskoo
tollasessa asiassa? No eiköhän lyödä valmiiksi pumppuun vedot ja värkit käteen…
No mut en ollut heti vetämäs eikä haluttanukkaan ja mietin ja pähkäilin ja punnitsin vaihtoehtoja mutta
sit viisaana menin sanomaan tästä päivä kirjasta et lukekaa tää ja sit ku vähän aikaa oli lukenu niin alko
tulla kimppuun väkivaltasia ku on luonteeltaan ainaki toinen siis oli ottamas vetoja takasin mutta en
antanut ja Oi sitä männän painumista loppuun: tuli hirvee pulssin nousu tunsin et käyn yli kierroksilla
ja armoton vitutus… no aika kuitenkin korjasi asian niin ja siis vedin vedot lavuaarista alas “pienen” painostuksen
takia…ja nyt on hyvä mieli ja kiitos kun ette antanut vetää!!! mut värkit jäi taskuun ja kotiin päästyäni vein pari
pamia… joo-o ei oo tervettä… Niin ja sain yli yli hyvää ruokaa en ees muista millon oon syöny noin makosaa sapuskaa
mut oisin kyl voinut syödä kaikki eli niidenkin lautaset mut… olin ystävällinen ja en sorkkinut toisten ruokii :smiley:

Enään loppu ilta ja pääsee nukkumaan ja huomenna voi alottaa uuden päivän saa nähdä mitä tuo tullessaan.

Niin ja MadmanX227 en syö bentsoja kuin max 3*10mg diapam päiväs ja joskus jonku ylimääräsen napin ja pelikoneita tulee pelattua harvoin mut enään en milloinkaan kun huomaan et addiktoidun kaikkeen vähänkin koukuttavaan… pitäs päästä salille punttaamaan
mut saa nähä saanko aikaseksi ku pitäs pummilla mennä ja ei kehtaa ku en ole sekasin (omasta mielestä) subuissa kyllä kehtas…

Lyricasta annoksella 2*300mg saat sellasen kaverin ettei paraemmasta väliä, samalla se kastroi sut kemiallisesti ja pian eikä ole edes halpaa vaikka lekuri niitä kirjottaisi. Pysy erossa siitä koska ey tiedä kuinka koukkuun jäät, Tramalit auttaa vain tramal refloihin ei muuhun. Lyrika on tehty itse pirun labrassa, huomaat kyllä kun täriset kärsien kylmää. Hetken viihdekäyttön lopetus sujuu mut syöppä pitempään, sen viihdepuolta en edes ymmärrä ku huippaa pa silleen ja sekin tulee verenpaineen heittelystä. Tehostaa muita on tosi mutta lyhyeen ja epävakaasti silloinki, lopeta hyvä mies ku sulla on vielä elämä, kun niitä on pakko syödä niin olet pohjalla.

Oon nyt sit addiktoitunu ruokaan se on niin hyvää jos on oikeenlaista et vois syödä kyl enemmänki…

Nyt projektiksi ruuan tai siis lihan hankinta päivittäin ja ei mitään muttia sitä lihaa on HANKITTAVA!!!
Vaikka sit keinolla millä hyvänsä et saa tän olon mikä mulla jo 2 kertaa on tänään ollu et: OLIPAS HYVÄÄ!!!

Lyricoita on jäljellä enään 10*150mg ja syön ne ihan kuntoutus tarkoituksesssa en saa mitään “oloja” yhdestä 150mg lyricasta ja se buustaa just tramalia sopivasti… olen lukenutkin sun juttuja siis NeuroKivun ja en mielellään haluu ajaa itseeni samaan koukkuun ja hyvä kun itse olet päässyt eroon ja uskon kyllä just siks sua kun sulla on kokemusta…
ja voisin sanoa et tramalin ja lyrican takia mulla on tällä hetkellä jonku näkönen elämä muuten makaisin sängyn pohjalla
masentuneena ja refloissa…nyt on siedettävä olo ja parannan oloa lisää tekemällä jotain esim kävelen tai pyörin ympyrää kunhan se auttaa… olen käynyt omakohtaisella pohjalla montakertaa joka kerralla syvemmällä mut nyt riittää jos ei sit lääkityksen loputtua…

4 päivä
Tänään aion kans yrittää piettää taukoa ainakin lyricasta että ei tule sit refloja kun loppuu varastosta.
Hyvä mieli eilisestä kun en mennyt vetämään niitä vetoja tai ehkä liiottelen ei mulla mikään hyvä mieli oo mut oon tyytyväinen ku en vetäny ja ehkä vähän vahvempana jatkan eteenpäin saatto olla et oli
oikeet ihmisetki paikalla et oli helpompaa olla vetämättä jos ois ollu jotain hc nistejä niin tuskin olisin miettinyt vedänkö vai en no en ois kyl ollu ees sellasessa paikassa mut joka paikassa on “VAARALLISTA”…
Sain eilen 2 panacodia jos nyt yrittäis niillä tän päivän yli… PALELUTTAA MUT NYT EI OO IKKUNA AUKI!!!
Pitäs keksii viel jotain tekemistäkin et ei jää paikoilleen mut saa nähdä ehkä on hyvä kitua panacodilla tämä päivä ja huomenna taas tekee jotain muutakin kuin palelee ja makoilee…

Ihan kevennyksenä tähän vieroitusoireiden paleluun, itsellä niin saakelin kylmä ku menin pävällä vuoteeseen huilaamaan et piti vaatteet päällä mennä peittojen alle mutta paheni vaan. Koira oli kuonolla pökänny parvekkeen oven auki kun oli huonosti suljettu ja sisällä oli 12 astetta, meinasin soittaa huoltofirmaan mutta sitten tajusin että äänet ulkoa kuuluu oudon kovaa ja katoin olohuoneeseen niin ovi retkottaa täysin auki. Reflat + tämä niin kylmä oli ja sitten koiran perkele vielä kaivautunut mun peiton alle lämmittelemään ku noilla Doppereillakaan ny niin paksu turkki ole, niin meni sit vissiin kaikki viherkasvit kiertoon.

Vieläkin kidun 2 panacodilla jotka ei tunnu auttavan mitenkään tai ei mulla kyllä pahakaan olo ole mut epäilen et depotti tramali vaikuttaa viel ainaki jotenki kun ei ole muutakuin palelua yms normi settii…
Huomasin et join aamulla kahvin mustana vaikka olin hankkinut maitoa voi piiiiip juon uudet kahvit nyt et
saa maidolla kuorrutettuna kahvin ja korjattua aamuisen virheen… toivottavasti ei mene liian sekaisin vatsa.
Pitää alkaa keksimään tekemistä päiviksi et ei mee ihan neljänkymmenen seinän sisällä…

Koiran kanssa piiiitkälle lenkille :smiley:

Monta tuntia saa itse ainakin kulumaan metsässä koirien kanssa ja hyvin ajatukset muualle. Tsemppiä sulle, mä täällä taustalla seuraan sun “matkaa”.

Oliski koira tai jopa joku ihminen joknka kanssa lähtisi lenkille…
Tää lopettaminen on yksinäistä touhua.

Olen minäkin puusilmä, katsoin että tuo NeuroKivun teksti oli piikin kirjoittama :mrgreen:

Siksi mä lenkkiä ehdotin…

Ihmiskaveri ois kyllä lenkeille kiva, mä vaan lenkkeilen aina keskenäni koirieni kanssa…