Subu nistin lopetus päivä kirja!!!

Toleranssi ei tosiaan oo ainoo ongelma, vaikka tärkee onki. i.v. käytöst voi tulla pahoja ongelmia, oli sit miten pienet määrät käytöss’. Mä ainaki yritän pudottaa nollaan! Nyt ku oon viel suht terve. Subu on myös siitä paska lääke, et mä luulin saaneeni vastauksen kaikkiin mun ongelmiin: masennukseen, yksinäisyyteen, vitutukseen, tylsyyteen, kaikkeen pahaan. Ja taannuin vaan sen ansioista muutaman vuoden taaksepäin. Mut mulla nyt ei ookaan asiat niin huonosti kun korvaushoitolaisilla. Siitä oon ajatellu etten puhu enää mitään, loppujen lopuks niin monimutkanen asia, etten viitti alkaa sohii ampiaispesää. :slight_smile: Kukin tavallaan. Mut tosiaan se, että vie jotain nuorii tälle puolelle: SE on jotain mitä en voi koskaan hyväksyy. Sellaset paskiaiset pitäis pistää lihoiks. Ei muuta, olen söpö pikkunen vaik tää pistääki vihaks <3

"Ootko Buprenorfiia ikinä huomannu sulla mitään neuroottisia, paranoidisia tai muita omituisia ajatuksia käytön yhteydessä? Mulle tossa viime aikoina on tullu tosi kummallisia ajatuksia, niinku joku ihminen jolle mä puhun ei oo oikeesti olemassa yms. Mulla tosin on vähän heikko psyyke aina ollu, et ehkä tää on mun joku yksilöllinen vamma, mitä kellään muulla ei oo. Kuitenki saan sen usein kuosiin ajattelemalla, että tää ajatus vaan tuli jostain hulluudesta. "

En oo Buprenorfiia, mutta pakko kuitenki vastata tähä :smiley: Oon siis kans subu koukussa ja mulla kans tulee tuommosia iha ihme ajatuksia välil, että “onkohan tuo tuossa todellinen tai entäs jos mä vaa kuvittelenki kaiken” Saan kyl ajatukset nopeesti takas raiteilleen.

Retkahdus…
mut huomenna lääkäri aika ja saatan päästä laitos hoitoon katkolle ja kuntoutuun…
Toivottavasti nopeaa pääsisin sillä nyt on motivaatiota ja oon ollu käyttämättä suurimman osan ajasta niin reflatkan ei oo enään niin pahat ku tottunu tai helpottunu.

Tosi harmi, ku retkahit. Mä olin aika varma, että oisit nyt onnistunu. Toivottavasti pääset nyt laitos hoitoon, etkä joudu odottelee kauaa.

Siis oon vuoden kestävässä korvauksessa ja loppu kesästä alkaa annos tippuu pikku hiljaa.Ja toivon ettet yleistä tota myymis hommaa koska en haluu pilata kenenkään muun elämää et heittäisin sille bubree ja toiseks,en tartte massia koska oon duunissa,kiitos korvauksen ja tienaan silleen et jää myös käteen sopivasti massia pakollisten menojen jälkeen.Ja tääl landella asustelen enkä tunne/tiedä yhtään pilvi hemmoa ees mikä hyvä myös sen takia ettei itellä tuu retkahduksia esim bentsoihin jos niitä vaan olis saatavilla.(Ne ollu mulle aina heikkous)Enkä stadiin ym pääse koska joka aamu pitää olla hakemassa lääke,mikä myös hyvä homma.Viina ei mee alas,eli oon muuten raitis paitsi korvaushoito.Ennen korvausta tuli dokattuu lähes joka vklp ja bentsoja rouskittua :confused: Nyt toi annos ok mulle enkä sitä enää nosta.esim 14ml tulin kipeeks viel ni pakko se oli nostaa 16. Asiat paremmin ku vuosiin ja en meinaa jatkaa hoitoa loppuelämääni.Helvettiä siit tulee ku lopetus koittaa mut parhaani teen et irti pääsen. Peace

Unohdin vielä kertoo etten oo i.v jäänyt kii vaan Nokitin aina ennen korvausta.esim Dormareista vedin joskus vetoja mut sekin jäi joitain vuosia sitten.Laitoshoito oli eka kerta ja on kuulemma harvinaista et ekalla krl pääsee korvaukseen.Pitää kait olla 1-3 epäonnistunutta vierottautumis yritystä normisti laitoksessa?Kerro jos oon väärässä…Mut kävi niin onnekkaasti ja jos ei olis natsannut ni varmasti vuoden sisällä olisin takas ollut hoidossa. :neutral_face: Ei mtn halpaa lystiä.N.700 euroa per vrk et oikeesti hävetti olla siellä viemässä kunnan rahoja itseaiheutetun riippuvuuden takia :blush: Kuitenkin ihan eri maailma avautui ku ei tartte metsästää aina nappia ja kun aamulla käy sulattamassa ni se on siinä ja voi keskittyä olenaiseen,duuniin,harrastuksiin ja parisuhteeseen.Sain myös välit kuntoon porukoihin ja broidin perheeseen.=) Hieno juttu et sulla on pieni annos ja toleranssi :slight_smile: Koita pitää se pienenä ja ilmottele miten oot onnistunut ni saadaan me muutkin motivaatiota =)

Aikaisempaan ketjuun linkkiä. Bubrenofiina ja muut ketkä laihdutte ni syökää mastikkakeittoa, juoka vanhaa vissyä (jossa tarpeeksi suolaa), kaurapuuroa pieniä annoksia ja teetä. Banaani kovettaa vatsaa myös… Sit tuolla on noita vatsalääkkeitä, Imocur esimerkiks jeesaa mut saa aika paljon kiskoa. Mulla on itelläni pudotuksiin lämpimin peitto jonka kaupasta saa… Kannattaa välil ottaa pitkiä, kuumia suihkuja vaik se monest viekkareis tuntuu karseelt aluks. Hieroa kipeit lihaksia (luita) siellä. Muovituoli suihkus on aika jees… Ei tarvi seistä. Pieniä lenkkejä kannattais tehdä ni mieliala parantuis vähän… Mut tsemppiä ja retkahduksia valitettavast sattuu lähes poikkeuksetta… En ehtin lukea koko ketjua ku ollut koneel jo jonkun aikaa et toivottavst tuota linkkiä ei oo vielä laitettu… Jaksamisia ja retkahdus on retkahdus, ei putki ellei itse päätä niin…

Se on se vakio et eka pilvee ja sit vaan kovempia ja kovempia kehiin bla bla blaa.Ootko harkinnut et jos et pääse omin avuin irti ni koittaisit laitoksessa vierottautua tai harkita korvausta?Mulla kävi tajuton pulla et pääsin heti ekalla laitos keissillä korvaukseen ja tyytyväinen ollut.Syksyllä viim alkaa annos tippua ja yritän jo nyt psyykata itteäni siihen valmiiks koska tulee kova taistelu.Noh sit sen näkee miten käy ja turha viel alkaa stressata =) Meet A-Klinikalle ja kerrot mikä on ongelma ni mietitte yhdessä parasta ratkaisua siihen koska turhaa jatkaa samaa kellumista paikoillaan ja sit huomata et kaverit ja serkut ym hommannu perheet ja duunit eikä itsellä oo mitään suunnitelmia ja alkaa saumat normi elämään olee vähissä.Meinas käydä itelleni tolleen mut nyt näyttää pikkasen paremmalta,thank god :slight_smile: Peace =)

Mitäs lekuri sano sulle Piikki ja miten menny muuten viime päivät?

Meikä o subunisti <3 hihaa menee puolikas päiväs :stuck_out_tongue:

-editoin DM vittuilut pois.
ei jaksa vielä tähän aikaan kiukutella.