täällähän menee aika todella nopeaa oon puoltoista tuntia kyylänny plinkkii ja kesä aikakin niin 2 ja puol
Vaihda tuo kauhea kuva kukkasii, mullaol iparikkoa sitten 6 ja vara, vajaa 1700€ tuli ku siinä oli pari 4 oikein. Just oli auto korjaamolla ja hajos printteri niin mammasai raidat tukkaan. isompaa voittoa en olis kestänykkään.
Ei tullut 7:ttä päivää eli retkahdus mutta huomenna jatkuu vieroitus ja pv nro1 taas uudestaan…
Nyt vituttaa,kaduttaa,mietityttää…
Mietin et lähden eri paikkakunnalle ku on liian helppoo retkahtaa…
Eikä mulla ole edes kavereita enään tääl niinmiks jäisin…
Kovemmat keinot nyt käyttöön ja facebookkiin en mene koska kummallakin kerralla kun olen retkahtanut
olen sitä kautta saanut ehdotuksen johon olen tarttunut… tai sit kylmästi karsin käyttäjät pois eli
jää puolitutut ja jotku…
On tää säälittävää ku ei voi olla ilman kun vähän tuntee yksinäisyyttä ahdistusta toivottomuutta kitkuja ja millon tää loppuu oloa ja kun on huonot välit vanhempiin ja ei
ole kavereita ja viimeisetkin meni riidassa eilen…
Mulla on enään teidät plinkkiläiset ja muutamia käyttämättömiä kavereita
No oliko ihanat vedot? tais ne kuitenki melko hyvältä tuntua tai oikestaan todella hyvältä ellei se
ahistus ois pukannu sulle päälle…
joo mut jatka vaan lopetusta ja kirjottamista tota on hauska lukea…
mut ei se paska sieltä pää kopasta koskaan lopeta…
No ei ne niin ihanat vedot ainakaan ollu et ois kannattanu vetää ja ei se subu toimi tai toimii mut ku siit ei niitä nuokkuja saa enään niin turhaa säätöö ja rahan tuhlausta ja vielä RIKOLLISTEN sponssausta!
Jatkan lopetusta joo mut oon täs miettiny voinko alottaa laskeen tänään vai huomenna päiviä ku vedon vein n.3 eli kesä-aikaan 4:ltä yöllä niin
en tiedä jos joku päättäis mun puolesta et en kuseta…
Ois jo hoppu päästä kipeäks ku vähän morkkis!!!
Eka kertaa elämässä tai en muista oliks alkuaikoina ku oksenteli yms pahaa oloo mut kuitenki ehkä eka kertaa elämäs oon ilonen ku vaikutus alkaa loppumaan no just en voi sanoo ilonen ku en oo ilonen oon tyytyväinen
Huomanna alkaa pv nro 1 neljännen kerran tälle kuule huokaisu mitä touhua ei jaksais aina noita samoja numeroita mut pakko mikä pakko…ei ois kyl pakko jos en laskis retkahuksii ehkä siis ehkä voisin sanoo et huomenna on 7 selvä päivä ku tänään ei ollu no ei oo ollu kyl pitkään aikaan eikä noina 6 päivänäkään mut kuitenki selvä siittä mistä haluun…
Anteeks ku tää topicci ei tipu ikinä pois!!!
Ei nyt sentään en pyydä anteeks ku mulla heittelehtii mielialat…
päivä 28.3
Tuskin pystyn koskaan lopettamaan ainakaan yksin. Kuitenkin viel yritän niin kauan et onnistuu tai muutaman kerran liian vähän…
Ei jaksa…syön viimeisen rillun jos vaikka auttais vahingossa.
Jos olin tos joskus 5pv nyt 6pv ja tän kerran 7pv niin ei mun kannata kyl lopettaa…tai tietty siks seitsemäksi päiväksi…
Täällähän on kello talvi-ajassa vittu jos en omistais kelloo niin haastaisin tän mestan oikeuteen ku kusettaa
jopa kellon-ajoissa (olikohan toi laiton uhkaus) Toivottavasti…
Ei tainny täyttää kriteereitä…
Vittu vois kyl vaihtaa ton kellon ajan et ei vaan satu vahinkoa et vaikka ite retkahtaisin klo:00:30 ja tää mesta väittäis et 23:30 niin en vois päättää kumman vuorokauden puolella se olis…siittähän tulis jopa kahden vuorokauden kestävä putki ja vain yhdet vedot…
Joo-o, vittuko kesti kauan ku miettiä et kehtaanko ees tulla tänne. Menihän siinä jo 6 päivää ja 22 tuntia, kokonaiset 2 tuntia ku ois pystyny vielä oleen ni viikko ois napsahtanu täyteen. Mut ihan rehellisyyden nimissä täytyy myöntää et ei se kyl tuntu läheskään niin hyvälle ku olin kuvitellu.
Voikohan enää koskaan saada sellasia euforioita ja notkuja ku alussa jos vaikka pystyis oleen useemman kuukauden käyttämättä? Se tunne ku istut rännäämässä, nouset ylös ja se tunnet sen lämmön mikä valahtaa päästä varpaisiin, hyvä kun pysyy jaloillaan. Ja ne notkut oli alussa sitä luokkaa ettei pystyny millään skarppaamaan ees itteensä “hereille”, valahti vaan aina omaan valveuni maailmaansa vaikka mikä ois ollu tilanne ympärillä. Enkä mä tätä nyt kirjota hehkuttaakseni vaan siks et jos joku sanois mulle vaikka et aina ku oon ollu 3kk ilman ni saan sellaset olot yhistä vedoista (joihin sen ois sit myös jäätävä). Se tsemppais mua tuhannesti enemmän ku tää muu, tottakai järki käskee lopettaa ja ymmärrän sen et se on tehtävä ennen ku vajoon tän alemmas, ja se et oon nyt kumppanilleni luvannu tän loppuvan tähän. Mut mieliteko on niin kova, mä haluun sen euforian
Nyt sit taas jatketaan laskuja ja imetään lussua, täytyy kyl sanoo ettei kunnon savuissa pahemmin ees mieli tee mut ei tää nyt tunnu kauheen fiksulta vaihtaa yhtä pahetta toiseen, vaikkakin pienempään…
Tästäkin on jo kehittynyt taistelu elämästä ja kuolemasta eikä vain pelkkä lopetus.
Harmi vain mut mieliala ei ole paras mahdollinen ja kirjoittaminen tänne voi jäädä pois…
Oishan se hyvä kuitenkin kirjoittaa et saa asiat ulos pääkopasta mut kaikellekansalle no ei hyvääpäivää…
Tänää voi olla ettei enää kestä, mielessä ei pyöri ku yks asia. Pakko saada vedot. Kertaakaan tän lopetus yrityksen aikana ei oo vielä näi paljoo kitkuttanu. Mut sit mä valehtelen itelleni taas, ei ne yhet vedot mitään haittaa. No ehkä ei nii mut entäs ne toiset sit, yli huomenna viimestään. Sit siitä seuraavat on taas saatava jo seuraavana päivänä ja vanha paska koukku on valmis.
Miks ihmisen pitää olla näin heikko? Mulla on vaakakupissa kaks asiaa, bupre ja parisuhde. Kumpaakin en voi saada. Järki ja tunteet tietää oikeen vastauksen mut pelkään et huumeet vie mielen. Ja jos nyt teen sen väärän valinnan, kuinka koukkuun ja pohjalle sit joudun. Sit oon yksin. Ja niinä hetkinä tiedän vetäväni joka päivä. Sitku päätän siitä muka piristyä ja tehä jotai ni se tarkottaa piri-känni reissuja.
"Pidennetty limusiini, kyynelmausteinen kuohuviini.
Kartanoonsa muurien taa, nuori nainen ajaa - vankilaan.
Rahalla rankasi vaimoa entinen ainoa, nykyinen kalpea haamu.
Ahneella paskempi aamu, pöydäl sormus ja lappu.
Viisi miljardia reittii, kohtalo on lapsi, joka leikkii.
Kuka tietää, tietää, tietää, tietää?"
TB - Matkal kotiin
Kyllä sun nyt pitää pysyä lujana ja olla vetämättä pakko on PAKKO.
Matkin sua perässä jos meet vetämään ja sit sä pilaat 3 ihmisen elämän
no ei saa kiristää hyi mua kyllä voit vetää mut vain jos pakko ja haluut et mäki vedän…
Nyt niskasta itsee kii ja ajatukset tiukasti kasaan… tee töitä,tee enemmän töitä, pala loppuun ja vedä vasta sit
ku oot lopussa älä vielä…eli joku 6kk viel sinnittelet niin voit alkaa vetään!!!
mikä logiikka tossa on että 6kktta sinnittelee ja sit voi alkaa vetämään taas? turha sitä on sinnitellä jos jossain vaiheessa kuitenki vetää!
enpä löytänyt vastausta kysymykseeni mistään(googletin puol tuntii) kauan subua pitää yhtäjaksoisesti käyttää et siitä tule vieroitusoireita, viikko, kaksi, kuukausi ?
Hullulle kuulostaa jos on ilman 6kk ja sitten taas ottais. Mitä järkeä siinä on kun topiikkikin on subu nistin lopetus, aivankuin etsittäisiin niitä ekoja kolahduksia uudestaan. Tuntuu uskomattomalle vaikka ite olen etsimässä yksityistä joka ntais edes jotain kipuun kun keskussailaalan lääkäreiden mielestä söin ihan turhaan Tramalia ja muuta, tämä kivulias tärisevä ukko ei ole ihan samaa mieltä ja sain yhden 100mg tramalin terkkarista ja otan sen 14.00 niin saan koiran kusetettua 15.00 ja tästä tunti niin elämä on helvettiä jota hieman helpotan Gapanteenillä ja 5mg pamilla. Mun on pakko ruveta taas ryyppäämään että vähän helpottaa, kipupolille en voi mennä koska niiden triptyylit pilaa unet ja sekoittaa pään. Kyllä se on kadulta pian haettava helpotus tähän särkyyn, ihmeellinen laitos tämä meidän sairaanhoito eli puolivuotta max annokset ja sitten loppuu seinään, no taas karkas mutta mieli on niin musta.
piikku: Saanko kysyä paljon vedit ennen kun lopetit?
Itsellä on kans kohta lopetus edessä ja ihan hirvittää millainen olo tulee oleen. Kun paha olo tuntuu tulevan jo, kun on päivän vetämättä tai no jos on vetäny vaan iha vähä.
Piiikki: Hah, sovitaan sit vaikka niin Katotaan nyt kauan onnistun oleen pilaamatta meiän lopetusta. Eilen oli pakko käydä töitten jälkeen hakee apteekista työkalut mut mitään en niillä tehny. Ei ees yhtään kontaktia kehenkään keltä sais. Mut jotenki noi värkit on mulle sellanen psykologinen juttu et niitä pitää olla aina. Jokuhan voi vaikka yhtäkkiä tulla lyömään mulle kasipallon kouraan ja sanoo et nyt ku vedät ni saat vaikka kaiken
No ei vaan, enemmin voitan lotossa pääpotin ku et noin kävis mut toi bupren nokittaminen on mulle sama ku heittäs ne vessan pöntöstä alas, ei toimi sit yhtään.
Mut tänää tuntuu kuitenkin et ois huomattavasti parempi päivä, (nojoo, hyvä arvioida tähä kellon aikaa eet kuin hyvä päivä tästä tulee). Tästä selvitään ainakin ilman vetoja. Huomenna onkin sit taas perjantai, jospa siitä selviis vaikka nuppista keittelemällä vaan…
Ja joo, toi on aika hyvä kysymys dexmex-cowboy. Itekkin miettiny tota, jos tästä nyt pääsis kuiville ja joskus tulevaisuudessa sorruttua ni kuinka nopeesti on taas uuestaan kiinni. Mut omalla kohalla ainakin täytyy sanoo et omat mieltymykseni vaikutti tähä aika paljon. Swimpaa tullu veettyä vaikka kuinka paljon mut koskaa ei oo mitää himoja sitä kohtaan ollu. Mä muistan ku olin joku 17-v ja söin eka kertaa tramaleita ja sohvalla sit valveunia katellessa tiesin et tää on se mun juttu, tää on mun rakkaus. Ja just sitähän bupre tarjoo. Pointti tässä sekavassa selityksessä on se et ei kaikki tykkää niistä oloista ja vaikka vetäskin joskus bupree ni paljon hitaammin varmasti koukuttuu jos se ei oo se sun juttus.
Meritähti112 ja NeuroKipu: Ei tässä nyt tietenkää ookkaan mikää tarkotus vaan pelleillä ja pitää joku hetkellinen tauko. Tottakai paras mahollinen lopputulos ois loppu elämä ilman vetoja. Mutta mä en ainakaan henk.koht. pysty aatteleen sillei, korkeintaan päivä ja välillä jopa tunti kerrallaan mennään. Tälläkään hetkelle en aattelee et jee, vähän hieno homma oli tosta vaan lopettaa ja olla streittinä, vaan et kuinka selviän taas tästä aamusta ottamasta koodia kehenkää joka tarjois just sitä mitä mieli nyt eniten tekis
No logiikkahan on se et hullu pitää olla et menee vetämään 6kk selvänä olon jälkeen ja harva sen tekee
eli ei ole vakavastiotettava neuvo vaan yritin kannustaa puolenvuoden päässä häämöttävillä tööteillä…
Buprenorfiina sun pitää sit heti pistää tänne viesti jos retkahdat et pääsen itsekkin eikä saa alkaa kusettaan
oishan se ilkeetä jos sä vain vetelisit siel ja ite kituisin tääl puoli kuolleena, eikö?
Niin ja ikinä ei ole turhaa sinnitellä jokainen selvä päivä on hyödyllinen…
Riippui ihan rahan määrästä ja muusta eli 0,5mg/pv-16mg/pv ja toi jälkimmäinen määrä on sit lähempänä kusetusta mut ainakin joskus oon vetänyt pitkiä aikoja n. 1,5 8balloo per päivä missä ei ole järkeä enään yhtään
kun subussakin on katto vaikutus… mut vastaan viel et keskimäärin 4mg/pv
Ja sillä on paljon merkitystä haluaako olla ilman vai odottaako seuraavia vetoja koska odottavan aika on pitkä
ja jos motivaatio kohdillaan on kaikki jo puolet helpompaa.