Tarkottaa siis, että sirkkoja ei kannata rännätä.
Kokeilin tänään IV:nä, 6mg yhteensä (2mg tabut filtrattuna). Kyllä siitä jotku nousut tuli, mut sit tipahdin keittiön tuolille, heräsin toinen käsi ihan puutuneena ja kömmin sänkyyn. Äsken heräsin siitä ja olo hontelo. Lattialla oli veriset värkit. Eli viihdearvo 0: paskaa, paitsi oikeaoppisestyi käytettynä…
coctaili kolahtaa, 2mg texii, 1mg sirkkaa ja yks sininen dormari. kaikki sekasin klikkii filtteröi ja huhhuhh… aika fiilarit tulee… kerran koittanu enkä toiste tee, oli viel kännit pohjal siin ,niin alko hengitys pätkii aina ku kävi notkuttaa…
Joo on noita sirdaludeja yhdessä vaiheessa ihan kivasti tullut napsittua viinan kyytipojaksi. Tosin eivät minuun kyllä tehneet mitään erityistä vaikutusta. Unenpäästä niiden kanssa varmasti kiinni saa.
Kuulostaa melko vaaralliselta, itsekin joskus saman tapaisia cocktaileja vetänyt.
olihan se aika kilari kombo… tosin saipahan nukuttua, toisin ku ny taas pari päivää ollu pystys nii tarvis jotai tollast…
Mä tarvisin vaikka levozineja tai ihan mitä vaan muita nappeja kun noita vitun stelloja… pää pirisee
No onneksi niitä ei ole enää kuin 15 jäljellä, äkkiähän ne menee.
Kakun ei satasia leponexejä… ihan överisettii nukuin joskus sellasen avul 2 vuorokautta!! mut jos päässä pirisee niin sehän on hyvä juttu… jokseenkin… kuhan ei mitää kyttävainoja ala nuijiii
nii ja noi stellat virran kans pistää nuppia enemmän sekasin, mut rajattii vähä yli kolme vuot sit suljetulle ton kombon takia, tosin valvonu6pv
nii ja noi stellat virran kans pistää nuppia enemmän sekasin, mut rajattii vähä yli kolme vuot sit suljetulle ton kombon takia, tosin valvonu6pv
Mul ei ole kun parivuorokautta alla mut joo, noista stelloista tulee välillä melko psykoottinen olo.
tosiaan niitä ei kandee ottaa, et ennemmin kestää, poltaa hazit tai subu töötit… taidan lähteä kohta ettii…
Alkaa muuten menemään hyvin pitkälle asian vierestä.
Miten kauan tuollainen 6 mg Retard (depot) vaikuttaa?
Jos nopeuttaisin sen imeytymistä hajottamalla sen rakenteen, niin saanko helpotusta kuinka nopeasti?
Itellä ollu niskaongelmista johtuen 2mg ja 4mg.
Pari vuotta sitten huomasi, kun päivittäin päivälliseksi ja iltapalaksi napsi nelosen sirdaludeja, niin hetken kuluttua enää edes pari kappaletta ei riittänyt mihinkään lihasten rentoutumiseen. Sitten lopetin ja aloin urheilla kovasti.
Nykyään puolikas kakkonenkin vaikuttaa ihan nätisti lihasten rentouttamiseen. (En siis käytä mitään muuta)
Todella hyvää shittiä unilääkkeenä ja nuokuttaaki iha jees
vitut, tosi epämiellyttävä vaikutus jos ottaa ennen sänkyyn menoa
Ja nyt vituttaa, että otin boostina, muka, joku 3 mg tätä paskaa
ja nyt lepsuu silmät niin perkeleesti , olo on euforinen, mutta vittu jos tässä sammuu niin menee mielihyvää hukkkaan
terveisin hedonisti.
Mikäli kirjoittamassasi viestissä ei ole mukana riskien vähentämisen näkökulmaa, älä lähetä sitä.
Huumeiden käyttöön yllyttämisestä on kyse silloin, kun vaikutetaan ihmiseen tavalla, joka voi saada tämän käyttämään ainetta, jota tämä ei ole aikaisemmin käyttänyt, lisäämään käyttömääräänsä tai omaksumaan riskialttiimpia käyttötapoja. Sekakäytön eli “mukavien kombojen” esittely ei ole rakentavaa. Muista siis vastuusi keskustelijana.
Huumeasioissa asiallisen, objektiivisen tiedon puute on todellinen ongelma. Kannattaakin aina harjoittaa lähdekritiikkiä ja ymmärtää, että kyseessä ovat usein subjektiiviset, ei-yleistettävät kokemukset.
Viesti on vanha mutta itse ainakin yömyöhään naureskelin itsekseni tuolle ristiriidalle mikä vallitsee tälläkin palstalla.
Mutta sirdaludeista, lihasrelaksantteina olettaisin olevan hyvä apu jatkuvaan niska/selkäkipuun, ei jaksa tramaleita tai kodeja posia päivittäin, mutta miten nivelet, onko vaikutusta lainkaan vai pelkästään lihaksiin?
mul määrätty migreeneihin. mut syön niitä aina sillai vähän liikaa kun niillä saa unta tosi hyvin.
nokittamal kait 4mg riittäis. et nukut sitn.4 tuntii tosi hyvin. mut noita on tosi epämiellyttävä kyl nesukkaan tunkee. ainaki niitä 2mg mitä mul on ollut.
hihaan kuulem riittää vähempi. en sit siitä tiedä…
mä syön noit 2mg 6-8 ja nukun sit tosi hyvin. ja auttaa niskasärkyihin jumeihin ihan sikahyvin
Kiitos kattavasta ketjusta!
Hyvä että täällä on kaikenlaisia kokemuksia Sirdaludista.
Toimitus oli huolissaan että jos nyt joku alkaa kokeilemaan, mutta minusta tämmöinen ketju on omiaan nimenomaan siirtämään vastuun käyttäjälle.
Toisia nukuttaa, toiset saa painajaisia, toiset konttailee ympäri kämppää, toiset vetää ihan sikana eikä mitään vaikutusta…
Itse löysin noita lääkekaapista eikä mitään havaintoa miten ne on sinne tulleet ja milloin…Kyselin joku aika sitten näistä, mutta nyt löysin tämänkin ketjun koska Solah oli ystävällisesti nostanut tämän esille. Kiitos Solah!
No Toimitukselle voin sanoa että minun tapauksessani ei ole ollenkaan kyse mistään viihdekäytön arvioinnista, vaan kun kuulin että ne voi olla hyviä unilääkkeitä niin ajattelin kokeilla sen takia että vaikka saisin muuten unta, niin ei tee mieli mennä nukkumaan, koska iltaisin on ainoa oma aika minulle. Joten jos se kerran vetää veteläksi niin tulisi mentyä nukkumaan silloin kun se on tarpeen, vaikka tekisi mieli tehdä mitä!
Niin sitten luin koko ketjun läpi ja totesin että tällä päällä, johon liittyy traumaattinen kammo psykedeelisiin juttuihin, sekä lievä paniikkihäiriö kai, ei ehkä ihan huoletta kannata kovin paljon ottaa ihan kokeillakseen. Tämä ketju auttoi mua huomaamaan että kyseiset lääkkeet saattavat joissain tapauksissa aiheuttaa aika merkittäviä ikäviä tiloja joita en halua.
Jos joskus päätän kokeilla näitä lääkkeitä unettomuuden hoidossa niin täällä käydyn keskustelun perusteella aion ottaa 1/4 tablettia suun kautta ja kuulostella että mihin ryhmään täällä esittäytyneistä kuulun.
Alkoholin kanssa en uskalla ottaa ollenkaan, koska silloin pettää arviointi.
Ja määristä oli ihmisillä myös hyvin erilainen kokemus-Jollain toimi kakkonen ihan hyvin ja jotkut veti nelosia tusinan verran ennenkuin tuli mitään helpotusta. Puhumattakaan suuremmista annoksista.
Niin että hiljaa hyvä tulee… Aion katsella vielä josko tahdonvoima ja yleinen ymmärrys riittäisivät että akka tajuaisi mennä nukkumaan.
Mutta ellei tajua, niin nyt tiedän että voin ottaa murusen tuollaista ja koittaa uudelleen, ja että valtaosa kokemuksista väsyttää, muutama on saanut epätavallisia oireita ja toisille ei toimi ollenkaan.
Jospa kerron sitten täällä että minkälaiseen tilanteeseen otin jos otin, ja kuinka toimi?
Hyvää yön jatkoa kaikille!Nyt kyllä haukotuttaa ihan ilman nappejakin!
lihakset minulla tämä rentouttaa hyvin. parilla ekalla kerralla nukuttaa aikamoisesti, mutta nukuttava vaikutus loppui minun kohdallani noin muutamien käyttökertojen jälkeen.