Sirdalud

Vanhempien lääkevarastosta löytyy kaikkee kummaa :wink: Onko kellään mitään sanottavaa Sirdaludista? Mulle ihan tuntematon, “lihaksistoa rentouttava” lukee päällä.

Yks ilta kokeilin Tenoxia ja se yllätti vahvuudellaan.

Sirdalud… My favorite…:unamused: Popsin yhteen aikaan aika järjettömästä noita sirkkoja, en tiedä miksi… Mulla menee aina vain jalat helvetin vaikeiksi kontrolloida ja tipahdan joka kerta sänkyyn ja nukahdan…

Aina jos meni pitkään jossain ja tiesin että pitää herätä aikaisin duuniin, niin vedin aina sirkkoja heti kun pääsin kotiin, katsoin conan 'o brianin ja toisella osiolla olin jo kuukahtanut sohvalle josta sitten heräisin yllättävän pirtsakkana aamulla, sirdaludit ei minulle oikein muuta tarjonnut…

Blossen kanssa aika hauskoja kyllä, saa vähän maailman elämään, mutta aika turhia pidemmän päälle…

Moi,

Sirdalud on melko heikkotehoinen lihasten rentouttaja (lisätietoa löytynee osoitteesta www.medicina.fi).

Fevarinin (fluvoksamiini) ja Sirdaludin yhteiskäyttö on vaarallista koska Fevarin nostaa (lukemani mukaan) Sirdaludin pitoisuutta merkittävästi, mikä johtaa verenpaineen voimakkaaseen laskuun.

Muutoin se taitaa olla melko turvallinen lääke, joka vaikuttaa selkäytimeen.

Olen joskus saanut Sirdaludia selän lihasten kireyteen. Selkä venähti, kun pyyhin mehua lattialta :frowning:. Se auttoi.

Mulla on ollut reseptillä sirdoja ja on niitä välillä tullut muutenkin otettua kun on paikat kipeinä. Kyllä niillä rennon olotilan saa ja helpotusta jos on lihakset ihan jumissa.

Mulla ne toimii lähinnä helvetin tehokkaina unilääkkeinä.

Löyty kaapista neljä kappaletta kakkosia. Täytyy testata hetken päästä onko niistä unilääkkeenä mihinkään.

Nokittamalla 2 tai 4mg uni tulee kyllä varmasti :slight_smile:

Mä veikkaan ettet tarvitse kun vetää sen yhden kakkosen nokkaan ja voit vilkuttaa tälle päivälle… Mulla ainakin toimii yksikin jo tosi hyvin nenuun…

Mulle tulee uni jo oraalisestikin nautittuna. 4 mg maksimi, enempää ei tartte. Jos haluaa vaan relata, niin 2 mg riittää ihan hyvin.
Respalla niitä mullekin määrättiin niskojen takia. Krapulassa helpotan myös oloani niillä. Mulle niistä puskee vaan hirvee hiki aina päälle, mikähän siinäkin on ?

Sanja :unamused:

mul ei tullu mitään ihmeempää vaikutusta, alahuuli vaan puutui ja :astonished: kävi huimaamaan. Oli kyl päiväys menny n. puol vuotta sitten,liekö sillä sitte vaikutusta…

sirkat toimii parhaitn hihaan,muulla tavalla en niitä suostu ottamaankaan eikä 2mg tiputa :smiling_imp:

6mg nenään ja 6mg mahaan niin on todella vaikea pysyä hereillä.
Tehokkaita unilääkkeitä

hyvä yhdistelmä on alpratsolaamia 4mg ja sirdaludia 4mg, seromexi 20mg,
ja voltaren 75mg + 12-pack , kauheet visiot , meinas aivot leikkaa kiinni.

tää ol vaan surullinen muistelo,
nyt metyylifenidaattihydrokloridia 150mg suonessa , ei tuu uni , sydän vähän kierroksilla, shit

Kiitoksia vaan valistuksesta. Täytyypä joku ilta kokeilla mitä niistä sais irti :wink:

Joo mullaki yks kakkonen nokkiin tiputtaa tod hyvin, mutta vaikutus on vaan pari tuntia. Sitten parintunnin torkkumisen jälkee herää itestään.

ei taas liity aiheeseen, mutta teinpä löydön mäkin. ihan vahingossa jopa. eilen hyppi panacodit silmille hyllyltä ja nyt kysyisin, että liekö ne vielä käyttökelposia? ne on määrätty vuonna 2000, että melko vanhoja ovat. ei vaan ollu mitään viimosta päivämäärää paketissa, tai en löytäny ainakaan.

Turhia nuo sirkat, paitsi jos haluaa pudota niin kyllä ne ainakin hihaanheitettynä saavat tajun lähtemään. Mitn viihdearvoa en kyllä ole keksinyt, kaljan kanssa vähän enemmän saa pään sekaisin muttei sekään hauskaa ole :unamused: Tosin unet ovat monesti sirkkoja rouskiessa muuttuneet kummasti eläväisemmiksi :confused:

ZIP!

iso kiitos vastauksesta, Waakku :slight_smile:

Terve Plinkkiäiset!

Muistutus foorumin säännöistä vaikuttaa olevan tarpeen.

Mikäli kirjoittamassasi viestissä ei ole mukana riskien vähentämisen näkökulmaa, älä lähetä sitä.

Huumeiden käyttöön yllyttämisestä on kyse silloin, kun vaikutetaan ihmiseen tavalla, joka voi saada tämän käyttämään ainetta, jota tämä ei ole aikaisemmin käyttänyt, lisäämään käyttömääräänsä tai omaksumaan riskialttiimpia käyttötapoja. Sekakäytön eli “mukavien kombojen” esittely ei ole rakentavaa. Muista siis vastuusi keskustelijana.

Huumeasioissa asiallisen, objektiivisen tiedon puute on todellinen ongelma. Kannattaakin aina harjoittaa lähdekritiikkiä ja ymmärtää, että kyseessä ovat usein subjektiiviset, ei-yleistettävät kokemukset.

Päihdelinkin toimitus