Sirdalud

Hyvä toimitus - se alkaa olla hyvin lähellä, että lähden suksimaan tältä palstalta ja luulen, että alkaa olemaan monilla muillakin - jos siis aineiden vaikutuksista kertominen (kombojen vaikutuksista kertominen mielestäni lukeutuu hyvin samaan kastiin) alkaa olemaan täällä jo kiellettyä.

Itse kirjoittelen jatkossakin ainakin puolitotuuden ‘ainekohtainen’ palstalle ja usenetin sfnet.keskustelu.huumeet ryhmään. Tästä palstasta en enää tiedä.

mulla oli sama homma moderaattorin kans…prkl!!! kysyin onko kukaan oulusta ni se poistettiin???

Eikö muusta syystä todella saa lähettää viestiä? Mehän olemme ensisijaisesti täällä keskustelemassa, emmekä pelastamassa muita ihmisiä turmiolta.

Ei ‘mukavien kombojen’ esittely automaattisesti mitään yllyttämistä ole, ja se että se ei ole kovin rakentavaa ei vielä tarkoita sitä ettei siitä saisi puhua! Tuota linjaa kun jatkaisi vähän pidemmälle samalla logiikalla, niin hupsista, yh’täkkiä sitä ei saisi puhua enää mistään käyttämisestä - kaikki käyttämisestä puhuminen ylipäänsä saattaa sytyttää jonkun lukijan mielenkiinnon.

Todellakin muista vastuusi, mutta eikai sitä nyt tarvitse muidenkin vastuuta niskoillaan kantaa…? Tarkoitan siis, että omat hölmöilyt olkoon omalla vastuullaan eikä yhdenkään päihdelinkkiin kirjoittelevan.

Hei

Kuten useimmat palstaa seuraavat varmasti tietävät, aineiden ja käyttötapojen vaikutuksesta kertominen on Saunassa ok.

Toisinaan tällaisesta keskustelusta kuitenkin puuttuu riskien ja haittojen vähentämiseen tähtäävää näkökulma. Käyttöpäätöstä pohtiva keskustelija saattaa saada vastauksia, joissa kerrotaan uusista, mukavista komboista tai joissa vähätellään käyttötapojen riskejä.

Edellä mainittu voi kuulostaa väärin tulkitulta. Plinkin palveluntarjoaja A-klinikkasäätiö arvioi kuitenkin joskus viestejä tai käytännön haittojen vähentämistä eri tavoin kuin yksittäiset kirjoittajat. Erimielisyyksiä sananvapauden suhteen syntyy. Tällöin on hyvä kysyä tarkennusta ja antaa palautetta. Parhaassa tapauksessa Plinkin toimituskin oppii jotain uutta.

Mutta, mikäli foorumin sääntöjen noudattaminen tuntuu pitemmän päälle mahdottomalta, on varmaan ihan hyvä idea tehdä kuten Robin tuossa totesikin: kirjoitella muualla.

Mukavaa viikonloppua!

Päihdelinkin toimitus

Ihan kivoja, mutta itse en pysty enää ottamaan noita nasaalisesti. Hihaan heitän jos on pakko ottaa.

Mitä ihmettä saat niistä irti ? Itse hihaan pari kertaa heittänyt ja mitään mukavaa fiilistä ei tullut, taju vaan tuppasi lähtemään.

pitäsköhän sitte siirtyä muualle jutteleen ko täällä ei saa ees kysyä et mistä porukka on kotosin…

Mä kyllä selvitin tänään yhden kirjoittelijan asuinpaikan ja ihan tässä foorumilla. Hahaa.

Kumma kyllä jos ei saa tuollaista kysyä. Ihan kuin tässä oltaisiin jotain huumekauppaa käymässä. Varmaan sitten jonkun miitinkin sopimisesta tulee mahdotonta.

Jeps, unilääkkeenä toimi hyvin yks kakkonen. Noin tunnin kuluttua nauttimisesta lähti taju ja heräsin pirteenä aamulla kello puoli kuusi. :laughing:

Ja Plinkin linjaukseen sen verran, että aika mahdottomaksi menee mistään keskustelu täällä, jos sääntöjä tuolla tavalla tulkitaan.

Sirdaludit voivat vaikuttaa psykedeelien vaikutusta lisäävästi sekä muuttavasti. Tämä voi olla toivottu vaikutus, mutta on myös ainakin yhdellä kaverillani johtanut hyvin epämielyttävään tilaan. Vaikutus muistuttaa tällöin jossain määrin dissosiatiiveja - sirdaludilla on vaikutuksensa nmda reseptoreihin.

minäkin aikoinani kiskoin sirkkeleitä aika moista tahtia…ja joka kerta lopputulos oli sama. kuukahdin 15 minuutin sisällä vetämisestä ja nukuin onnelisesti pari tuntia. nokkaan vetäessäni pysyin toisinaan hereillä, mutta iv-käytön seuraus oli aina sama. kakkosia tai nelosia, kuitenkin. turhaa tavaraa, suosittelen lähinnä unettomuudesta kärsiville…

Mun on tullut otettua aika lailla Sirdoja. Ihan oikeaan tarkoitukseen ja toisinaan avustamaan tätä viihteellistä puolta. :slight_smile: Ihan letkeän olon niistä saa, mutta mun täytyy ottaa ainakin 6 mg että nukahdan. Mulla on tällä hetkellä lääkityksenä 6 mg depoina. Olen pari kertaa mennyt sellaisenkin törkkäämään ränniin. Siitä on seurauksena ensin hyvin sekavaa puhetta/käytöstä ja sitten aika varma putoaminen joka tosin kestää korkeintaan puoli tuntia. Nyt täytyy jatkaa päihteilyä ettei pääkoppa selkiydy liikaa koska muuten en pääse ikinä kotiin asti enkä halua jäädä tänne kitumaan helvetillisiä laskuja :confused:

Hei— :laughing: Tämä on se topic josta oli iltsussa.
Mä vedän sirdikset aina ränniin subun siivittämänä-- muuten eivät minulla toimi mutta silloin saan aikaiseksi nuokut, ja yleensä hyvät.

Ai se oli tämä topic? :laughing: Olisi mukavaa jos joku voisi laittaa sen lehtijutun nettiin kaikkien näkyville jos vaan mahd. :wink:

Jos olisin nyt keksimässä nikkiä, voisi valintani olla Sir Dalud.
Tai ehkä ei sittenkään, enhän minä niitä käytä. :slight_smile:

Eikös täällä ole pyörinyt joskus Real Sir Dalud, joka kylläkin oli trolli, mutta silti. :question:

joskus kakkosia nokitellut, mutta niistä mennyt vaan helvetin hitaaks, varsinkin viinan päälle. aika inhaa tavaraa, mutta auttaa nukkumaan.
tykkään enemmän oxepameista, zapinoxeista jne. tulee lieviä halluja ja muuta kivaa. tosin vähemmän kivoja ovat muistikatkokset.

nii
ja ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET RYYNITELKÖ
siitä pehmeää pää!

Ahaa, eli se on jo keksitty. Seuraava vetoni olisi tuoda markkinoille Sirrobin-niminen lääke, joka tietysti soveltuisi viihdekäyttöön aivan loistavasti. :smiling_imp:

Siis hä? Onx tästä ollu jossain lehdessä ja jos on niin mitä? Ei oikein tuu luettua noita iltalehtiä eikä oo täälläkään tullu hetkeen käytyä.