Sirdalud

canapa:

Juu-- sun nimikin oli lehdessä mainittu :slight_smile: ‘Nimimerkki canapa tiedustelee A-klinikkasäätiön saitilla että mitä mukavaa rouhittavaa löytyy vanhempien lääkekaapeista’. Ja sitten paheksuttiin että tämmöinen sairas ja saastainen narkomaaneja synnyttävä palsta saa ihan noin vain laillisesti toimia… Huh. Ja A-klinikkasäätiön selitykset puolustukseksi.

TQ
-6.päivä ilman opaa-

Viihdekäyttö olisi itseasiassa pharmaca fennicassa indikaationa ko. lääkkeelle :smiling_imp: :smiling_imp:

Vaikutukset olisi aineiden parhaiden puolien sekoituksia

Väsyttävyys olisi amfetamiinin laatua, mutta unta saisi kun oikaisee pitkäkseen, oikeastaan lääke “tutkii” milloin lääkettä käyttänyt ihminen menee makuuasentoon, silloin tipahtaa alle sekunnissa, muuten olisi pirteä kuin peipponen. Seksuaalinen kiihottuminen taas peippaisi tuon vaikutuksen.
Puuhailufactor olisi suoraan Tsopiklonista
Euforiat morfiinin kaltaiset
Ahdistusta poistava vaikutus sama kuin lätkällä vahvoja bentsoja
Hallusinaatiot LSD/sienet tasoa
Ei toksinen
Ei aiheuta väkivaltaisuutta

Ja riippuvuusriski buranan luokkaa.

• Alkoholi toimii täydellisenä vasta-aineena

Taattu menestys. Kyllä minä lääkefirman pomona keskittyisin tuohon viihteily osastoon. Siirtää tutkimuslaitokset vaikka jonnekin ambomaalle, missä lainsäädäntö ei ole ongelma. :sunglasses:

Hei,

tässä ketjussa on keskusteltu lääkkeiden päihdekäytöstä ja mm. suonensisäisestä käytöstä. Miksi lääkkeiden pistäminen on ongelmakäyttöä?

Suun kautta nautittaviksi tarkoitetut lääkkeet on kehitetty vaikuttamaan ruoansulatuskanavan kautta. Jos lääkkeitä pistetään, riskeinä ovat annostelun vaikeudet, infektiovaara ja lääkkeiden sidosaineiden aiheuttamat suonitukokset. Esimerkiksi maissitärkkelys voi aiheuttaa laskimoissa tukoksia.

Tablettimuotoisten lääkeaineiden sidosaineet voivat pistettäessä aiheuttaa vakavia silmänpohjan muutoksia. Näiden muutoksien seurauksena voi olla näkökyvyn heikkeneminen. Käyttö nenän kautta on vaarattomampaa kuin suoniin pistäminen, mutta nenänkin limakalvot ovat herkkiä ja ne voivat vaurioitua.

Neulan käyttö altistaa tulehduksille, koska iho lävistetään. Tottumaton voi lisäksi pistää ohi ja neula voi osua esimerkiksi hermoon tai luuhun.

terveisin toimitus

Hei Toimitus, kiitos kirjeestänne joka oli minulle ja muille IV-posselle suunnattu.

Käyttäkää filsua, ‘oikeinpäin’ jos röökinfimalla vedätte. Sirdalud liukenee helposti veteen eikä aiheuta hyvin hommansa osaavalle lyöjälle ongelmia.
Edellisen tukospaiseen joka leikattiin sairaalassa sain amfetamiinin pistämisestä-- siis aineen joka on tarkoitettu vedettäväksi suoraan suoneen.

Että se niistä. Olen kyllä sitä mieltä että jos ei osaa tykittää niin jättäköön homman semmoisille jotka osaa.

Heheh… ja minä ku ihan informatiivisessa mielessä kyselin :unamused:

Tämä lääke on jo keksitty, sen nimi on kannabis :wink:

Voi kumpa oliskin… :unamused:

Sulla ei vaan oo riittävän dankkia shittiä :smiley:

[size=59]huom. ei kyllä mullakaan[/size]

Näkyyks noi sirkat kauan seuloissa tai katotaaks niitä edes?

Eipä taida näkyä.

Auttaahan se takuuvarmasti lihassärkyihin/jäykkyyteen ja ainakin IV:nä hyvä tipauttaja vaikka en nyt sitä käyttömuotoa kenellekään suosittelekaan eh…

Titsanidiiniä ei testata.

Ei katsota.

eiipä oo sirpat toiminu mitenkään pahemmin koskaan…
mahtaako johtuu sitten siitä että sillon kun tuli vedettyy muutakin ko vessanpyttyy, ni sillon ei mitkään rauhottanu menoo…

Onko kukaan intissä ollut/oleva saanu sirdaludeja.Ihmetytti aikoinaan kun oli siviilis niitä eikä edes I.V/oraalisesti vaikuttanu niin paljoa kuin ne oraalisesti, tippuili jo yhestä kiinnostais tietää sillä ei niissä ollut mitään vahvuutta ja niin erilaisia.Tai sit niitä pussitettiin väärästä purkista.Mut muutenkin ne intin lääkkeet oli jotenkin vahvempia kuin apteekista.Vai olikohan ympäristön psykologinen vaikutus niin suuri ?

Eipä muuten ainakaan minulla auta lihassärkyihin/-jäykkyyteen mihin kyseinen lääke on tarkotettukin. Aikoinani koviin selkäkipuihin lääkäri määräsi ko. lääkettä, mutta mitään vastetta sille ei ollut/ ole edelleenkään. Tämä puolestaan selittyy sillä että CYP 450 1A2- entsyymi toimii maksassani yliaktiivisena. Eli käytännössä voisin rouhia sirkkoja koura kaupalla ilman minkäänlaisia vaikutuksia. Että semmosta. En muista montako prosenttia suomalaisista omaa saman yliaktiivisen entsyymitoiminnan :unamused: .

Kyl ne tuppaa toimii ku hihaa heittää keitettynä, tai ennytie voiko joko pientä rentoutumista tai täydellistä putoomista pitää “toimimisena”.

Kyllähän noita sirroja on tullu syötyä. Selkäkipuihin määrivät nelimillisiä yhdessä seiskavitosen voltarenin kanssa, ihan hyvin lähtee kipu. Mutta mitä enemmän syö niitä sirroja niin ssen nopeemmin kasvaa tole niihin,ei mene kun viikko pari. Hyvin ne myös nukuttaa kun muutaman nelosen illalla heittää naamaan. Parempia unilääkkeitä kun tenoxit(20mg),ainakin mulla. Jaksaa jopa aamulla herätä kun on illalla unilääkkeex ottanu sirraa.

kyllä mä sain intissä sirdaludeja ja stilkkareita